åh åh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja jeg ville også sige åh åh. Håber du er sikkert fremme ved jm og alt er som det skal være (selvom hun ikke tager skade af at komme nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nu er jeg hjemme fra jordemoder... Det er gået lidt i sig selv igen, men der kommer stadig nogle ORDENTLIGE jag engang imellem... Min livmoderhals er forkortet, men stadig eksisterende og jordemoderen bad mig lave absolut ingenting op til min eksamen

Så nu står den på sofa og eksamenslæsning til mig de næste 2 dage... puha!

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

nu er jeg hjemme fra jordemoder... Det er gået lidt i sig selv igen, men der kommer stadig nogle ORDENTLIGE jag engang imellem... Min livmoderhals er forkortet, men stadig eksisterende og jordemoderen bad mig lave absolut ingenting op til min eksamen

HÆHÆ... Told U so Det ville gå i sig selv igen

Jeg HAVDE ingen livmoderhals i maaaaaaaaaange dage før jeg fødte, såååee

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Zafir skriver:

HÆHÆ... Told U so Det ville gå i sig selv igen

Jeg HAVDE ingen livmoderhals i maaaaaaaaaange dage før jeg fødte, såååee

det er ikke gået i stå.... men prøver at slappe HELT af, for jeg skal altså ikke ud og køre i tank i dag

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

det er ikke gået i stå.... men prøver at slappe HELT af, for jeg skal altså ikke ud og køre i tank i dag

Hay du hørte/læste selv hvad Tjuhls Søren havde sagt: Det er grunden til at føde i snevejr!! MAN MÅ KØRE I TANK!!!!!!!!! HAHA:..

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Hay du hørte/læste selv hvad Tjuhls Søren havde sagt: Det er grunden til at føde i snevejr!! MAN MÅ KØRE I TANK!!!!!!!!! HAHA:..

ja, jeg læste det godt

Anmeld

2. februar 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Vil bare lige sende en krammerSlap du af på sofaen og fortæl lille Laura at hun skal vente lidt endnu

Knus

Rollo 32+0

Anmeld

2. februar 2010

Ansemusen

Jeg håber lillepigen beslutter sig for at vente til efter dine eksamener og lidt længere endnu! Men hvis ikke, så håber jeg bare at du får en god fødsel og en sund og rask pige i dine arme  Det skal nok gå uanset hvad søde - indimellem passer tingene ikke helt ind i vores plener, men et barn kommer ALTID på det rigtige tidspunkt! Det er alt det andet som ikke passer ind, sagde min venindes mor så klogt, da min veninde blev gravid på et 'dårligt' tidspunkt også i forhold til skole

Knus

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

har ikke ringet endnu... der er ingen regelmæssighed!

Skal til jordemoder nu, så får lige hende til at tjekke hvad der foregår og mærke indvendigt osv... Hvis jeg da kan komme frem i en blanding af snestorm og veer

Vil bare lige sige at der ikke nødvendigvis skal regelmæssighed til før at det er "rigtige" veer og man er i fødsel...

Med min pige gik der 1 min imellem så 10 så 20 så 5 også....ringede og sku komme ind og blive tjekket på skejby hvor jeg så fik af vide at jeg var åben 4-5 cm og i fødsel.....

Men håber for dig det bedste og at jordemoderen kunne give nogle svar!!!!!

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

lærkes_mor skriver:

Vil bare lige sige at der ikke nødvendigvis skal regelmæssighed til før at det er "rigtige" veer og man er i fødsel...

Med min pige gik der 1 min imellem så 10 så 20 så 5 også....ringede og sku komme ind og blive tjekket på skejby hvor jeg så fik af vide at jeg var åben 4-5 cm og i fødsel.....

har stadig livmoderhals tilbage, så det er ikke fremskredent nok til at jeg vil begive mig hele vejen til Skejby endnu... bliver det ved ringer vi selvfølgelig derind og hører om vi skal komme ind til akut kejsersnit, men ville virkelig helst have min eksamen overstået og så kan hun komme efter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.