åh åh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Sara.

Caroline86 skriver:

har stadig livmoderhals tilbage, så det er ikke fremskredent nok til at jeg vil begive mig hele vejen til Skejby endnu... bliver det ved ringer vi selvfølgelig derind og hører om vi skal komme ind til akut kejsersnit, men ville virkelig helst have min eksamen overstået og så kan hun komme efter det

Det kan jeg godt forstå!

Krydser fingre for at du får lov til at gennemføre eksamen nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Vil bare lige sige at der ikke nødvendigvis skal regelmæssighed til før at det er "rigtige" veer og man er i fødsel...

Med min pige gik der 1 min imellem så 10 så 20 så 5 også....ringede og sku komme ind og blive tjekket på skejby hvor jeg så fik af vide at jeg var åben 4-5 cm og i fødsel.....

Men håber for dig det bedste og at jordemoderen kunne give nogle svar!!!!!

Det samme her:0)

jeg havde 1 minut, så 10, så 7 så 4 osv osv. Ringede til fødegangen men de ville ikke se mig før de blev regelmæssige.

Da der ydermere var gået nogle timer og veer var kraftige men stadig total uregelmæssige ringede vi og sagde, nu kom vi og så måtte de sende os hjem igen, hvis det var.

Og tjah, jeg var cm åben og hade til hun var ude MEGET ureglmæssige veer. Fødte forrresten 4 timer efter jeg var på sygehuset¨:0)

Så jeg kan også skrive under på at reelmæssige veer ikke aktid eksisterer:0)

Christina¨

34+1

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Valle81 skriver:

jeg havde 1 minut, så 10, så 7 så 4 osv osv. Ringede til fødegangen men de ville ikke se mig før de blev regelmæssige.

Da der ydermere var gået nogle timer og veer var kraftige men stadig total uregelmæssige ringede vi og sagde, nu kom vi og så måtte de sende os hjem igen, hvis det var.

Og tjah, jeg var cm åben og hade til hun var ude MEGET ureglmæssige veer. Fødte forrresten 4 timer efter jeg var på sygehuset¨:0)

Christina¨

34+1

Jeg fik også besked på i tlf at de ikke troede jeg var i fødsel men de ville da godt lige tjekke......

og havde heller ikke regelmæssige veer på noget tidspunkt.... det eneste regelmæssige der blev var at de kom koblede to og to... ve, ve, pause, ve,ve pause, men altså med vidt forskellige intervaller...

Har spurgt jordemoderen hvornår jeg sku ringe denne gang og hun sagde når jeg sys det gjorde nok ondt og jeg sku ikke tænke på tider

Anmeld

2. februar 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Jeg fik også besked på i tlf at de ikke troede jeg var i fødsel men de ville da godt lige tjekke......

og havde heller ikke regelmæssige veer på noget tidspunkt.... det eneste regelmæssige der blev var at de kom koblede to og to... ve, ve, pause, ve,ve pause, men altså med vidt forskellige intervaller...

Har spurgt jordemoderen hvornår jeg sku ringe denne gang og hun sagde når jeg sys det gjorde nok ondt og jeg sku ikke tænke på tider

Ej hvor sjovt at vi har haft så ens fødselsforløb:0)

jeg havde en mandlig jordemoder, han troede han havde god til, og blev ved med at sige, jamen sidst på eftermiddagen har du nok født( jeg kom på sygehuset kl 0720 og hun er født 11.35) Men han blev meget overrasket og hans kommentar da jeg så ham sidste gang var:

Når du skal have dit næste barn, så skal du nok komme lidt tidligere end denne gang:0)

Christina

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt at vi har haft så ens fødselsforløb:0)

jeg havde en mandlig jordemoder, han troede han havde god til, og blev ved med at sige, jamen sidst på eftermiddagen har du nok født( jeg kom på sygehuset kl 0720 og hun er født 11.35) Men han blev meget overrasket og hans kommentar da jeg så ham sidste gang var:

Når du skal have dit næste barn, så skal du nok komme lidt tidligere end denne gang:0)

Christina

Hehe ja det er lidt sjovt....

Grin, godt han kunne se det nu

Held og lykke med fødslen...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Christina¨

34+1

så tøser... ikke panikke mig

Anmeld

2. februar 2010

Valle81

lærkes_mor skriver:

Hehe ja det er lidt sjovt....

Grin, godt han kunne se det nu

Held og lykke med fødslen...

:0)

Tak og i lige måde. Vi har ikke så langt imellem:0) Jeg har termin 15. Marts:0)

Anmeld

2. februar 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Nej, kan godt se det kan lige lægge et lille pres:0)

Håber for dig at veerne går i sig selv, at du får din eksamen og at bette mus ikke kommer før til pks:0)

Knus

Christina

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Nej det har vi ikke så meeeen ville ønske jeg også havde 15 marts, der er længe til d.26.. hehe

Anmeld

2. februar 2010

Sara.

Caroline86 skriver:

hov undskyld det var ikke meningen......

Krydser fingre for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.