åh åh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Ranarupta

Øj, Caroline... sikke en overraskelse at vågne op til...

Jeg er dog sikker på, at du nok skal få din eksamen overstået, du skal bare lige fortælle det til lille Laura. Altså at hun lige skal vente til din eksamen er klaret, til den værste sne er væk og til hun selv er helt klar. 
Men hun er nok selv ved at være utålmodig og vil ud til sin mor og far og blive mysset på...  

Karina 20+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uha da!!! Det er da ikke rart!

Jeg krydser fingre for at det går i sig selv igen så du i det mindste får din eksamen og kan tage afsted til det kejsersnit i ro og mag! God fornøjelse med at ligge på sofaen - jeg har ligget her i 2 timer og jeg er allerede ved at kede mig ihjel!

Knus

Rosa

Anmeld

2. februar 2010

Tina2

Håber hun bli'r hvor hun skal indtil det planlagte KS!!!! Pas godt på dig selv, søde Caroline!

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Håber hun bli'r hvor hun skal indtil det planlagte KS!!!! Pas godt på dig selv, søde Caroline!

arhmen jeg kan SLET ikke overskue det lige nu... har fået læst den sidste af de opponentopgaver jeg skulle og nu er jeg bare helt ødelagt

Synes de veer kommer og går, uden nogen form for mønster... har skullet tisse den sidste time, men tør ikke rejse mig fra sofaen hvis nu det bliver værre igen...

SUK

Anmeld

2. februar 2010

FrkC

Åh dog !!

Håber lillepigen bliver i maven til efter eksamen i det mindste

Ellers må du lige blive lidt skrap og bede hende om at blive derinde

Kæmpe

Anmeld

2. februar 2010

Heidi.

Caroline86 skriver:

arhmen jeg kan SLET ikke overskue det lige nu... har fået læst den sidste af de opponentopgaver jeg skulle og nu er jeg bare helt ødelagt

Synes de veer kommer og går, uden nogen form for mønster... har skullet tisse den sidste time, men tør ikke rejse mig fra sofaen hvis nu det bliver værre igen...

SUK

Hej søde..

Selvom der er nogle der skriver det nok går i sig selv igen, så vil jeg sige at det virkelig lyder som om du er på vej i fødsel.

Begge mine startede sådan..

Er det ikke din mor der er jordemoder??

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Heidi. skriver:

Hej søde..

Selvom der er nogle der skriver det nok går i sig selv igen, så vil jeg sige at det virkelig lyder som om du er på vej i fødsel.

Begge mine startede sådan..

Er det ikke din mor der er jordemoder??

min mor sidder hjemme hos dem selv i rungsted, nordsjælland..

Har været hos min egen jordemoder i dag (kl.13) og hun sagde at livmoderhalsen er forkortet, men stadig eksisterende.. hun gav mig dog strenge ordrer om at gå hjem på sofaen og slappe HELT af hvis jeg vil nå den eksamen, og ringe til fg hvis der sker mere...

Anmeld

2. februar 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

min mor sidder hjemme hos dem selv i rungsted, nordsjælland..

Har været hos min egen jordemoder i dag (kl.13) og hun sagde at livmoderhalsen er forkortet, men stadig eksisterende.. hun gav mig dog strenge ordrer om at gå hjem på sofaen og slappe HELT af hvis jeg vil nå den eksamen, og ringe til fg hvis der sker mere...

Jeg har også forkortet livmoderhals og gik til tiden begge gange... Med Milas havde jeg slemme ture som dine fra uge 38.... Flere gange var jeg sikker på der var gang i den, men ingen regelmæssighed i veerne.... Og han kom da også først til termin:-)

Så jeg håber det "bare" er det samme med dig og det hele driller lidt.....

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Jeg har også forkortet livmoderhals og gik til tiden begge gange... Med Milas havde jeg slemme ture som dine fra uge 38.... Flere gange var jeg sikker på der var gang i den, men ingen regelmæssighed i veerne.... Og han kom da også først til termin:-)

Så jeg håber det "bare" er det samme med dig og det hele driller lidt.....

det håber jeg også.. har bare ikke har forkortet livmoderhals tidligere! Er jo scannet hver 4. uge netop for at holde øje med det, så der har været ret godt tjek på den livmoderhals... Min jordemoder mener det hele er reaktion på vendingen og at jeg derfor skal være ret opmærksom...

Men håber da det "bare" er opvarmning (selvom jeg ikke skal bruge det til noget ) og at det går i sig selv igen snart...

Anmeld

2. februar 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

det håber jeg også.. har bare ikke har forkortet livmoderhals tidligere! Er jo scannet hver 4. uge netop for at holde øje med det, så der har været ret godt tjek på den livmoderhals... Min jordemoder mener det hele er reaktion på vendingen og at jeg derfor skal være ret opmærksom...

Men håber da det "bare" er opvarmning (selvom jeg ikke skal bruge det til noget ) og at det går i sig selv igen snart...

Ja ok, min er forkortet fordi jeg har haft celleforandringer, så en del af den er jo brændt væk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.