Navnelisten for 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

Lone Jakobsen

he he..opdagede lige at min datters navn er top 5 (stadigvæk) og hendes mellemnavn er på top 15 til trods for at hun bliver 11 i år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Tdittmann

Min datter på 7. år ligger på 23.pladsen (hun hedder Amalie)

Min 2. datter 5 år som hedder Camilla er slet ikke med på listen

Vores 3. barn som kommer til Maj, skal hvis det bliver en pige hedde Maja (nr. 13) og hvis det bliver en dreng skal han hedde Asbjørn og det er ikke på listen over drengenavne.

Anmeld

5. februar 2010

kiroo

ingen af mine pigers navne er på listen.. det har jeg det fint med. går ikke så meget op i det, men jeg ville ikke vælge et navn bare fordi detvar på top listen..

Anmeld

5. februar 2010

Gaya

Har lige kigget listerne igennem, og det navn vi har valgt er ikke på listen mellem 2004-2009, så det er vel ikke så ringe....;o)
Meeen hvis det var, ville vi bruge det alligevel.....det har ikke den store betydning for os.....

Rigtig god week-end til alle.

Anmeld

18. februar 2010

Morsnarttil2?

Næ vil også sige at det ikke ville gøre mig noget hvis det var på listerne.. Bare alle dem vi kender ikke hedder det..

Anmeld

18. februar 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

ingen af de navne vi har udvalgt os er på listerne, så det er dejligt. vi falder slet ikke for "den slags" navne - ikke at der er noget galt med dem, men hver sin smag

Sådan har jeg det også

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Valle81 skriver:

i vener os en dreng nu og han skal hedde Anton, den ligger også på listen, men generer mig ikke.

Det er også sådan et skønt navn til en skøn unge

Macaab, mor til Anton

Anmeld

18. februar 2010

Kløver

Morsnarttil2? skriver:

Den nye navneliste for 2009 er kommet..

http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=3259&id=214

Synes i det er godt jeres børns navne er på eller skidt?

Begge mine pigers navne er på listen, det gør ikke mig noget, da ingen hedder det som vi kender, og heller ej nogle der hedder det i børnehavnen.. 

NEJ NEJ NEJ

alle navne vi har haft liggende længe efter kig i navne bogen står på listen og endda højt

tænk man har samme smag som de fleste nybagte forældre i landet, helt uden at vide det

vore top 3:

pigenavne:

1 Caroline

2 Malou

3 Dana

Drengenavne

1 Mikkel

2 Tobias

3 Lucas

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvad for noget!!!  - Jonathan liger som nr. 38? Det var slet ikke på sidst jeg kiggede...

Anmeld

18. februar 2010

Tullebobs

Vores store søn heder Simon, som er nr. 30 på listen, og lillebror skal hedde William, som er nr 4 på listen.

Vi har valgt de navne, fordi vi kan lide dem - og har altså ikke skelet til navnelisten.

Børn synes forresten bare, at det er fedt, at der er andre der hedder det samme som dem selv (har jeg læst). Så det er jeg ikke så bekymret for.

Jeg kan godt lide mere "unikke" navne som fx Linus, men her står min mand helt af - og med børnenes navne har man altså vetoret - og så gælder det kompromisets kunst.

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.