Navnelisten for 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

grinbidderen

min søns navn ligger på en 37 plads og det er enlig ikke noget jeg tænkte over hvor kendt det navn var da vi valgte det, vi valgte det jo fordi vi syntes det var det flotteste til vores dreng og det eneste navn der passede til ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Svenne

Det navn, vi har valgt til vores søn, er ikke på listen - og det er jeg glad for.

Anmeld

31. januar 2010

vatten

Mathias navn er nummer 10 på listen. Jeg er ligeglad, hvilke lister navnet er på, det er aldrig noget, jeg har tjekket før.

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

mine børns navne er ikke på.... hvilket passer mig fint, for jeg har forsøgt at vælge navne man ikke støder på alt for tit... dog er det alligevel ret almindelige navne synes jeg selv....

Bastian og Felix

Anmeld

31. januar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Nej det generer mig ikke da vi jo vælger de navne vi synes er smukke.

Min datter hedder Asta, og navn valgte jeg til hende i 2003 da hun lå i maven og hun blev født 2004. Dengang var navnet slet ikke i top 50, jeg kendte ingen overhovedet der hed det, at det så liggger på en top 50 i 2009 tager jeg ikke så tungt. Møder stadig ikke nogen der hedder det.

i vener os en dreng nu og han skal hedde Anton, den ligger også på listen, men generer mig ikke.

Vi har valgt navne ud fra at vi har snakket og kommet med forslag. Ikke kigget på lister eller i navnebøger.

Dog skal det siges at vi ikke har valgt de navne, som går meget igen i min datters institution eller de navne vi synes vi hører ofte på gaden.

Knus

Christina

Anmeld

31. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vores er kun delvist med på 9. pladsen....

Da vores hedder Frederic

Anmeld

5. februar 2010

Morsnarttil2?

Nå det er der en del delte meninger om..  

Men er personligt også ok med vores pigers navne er på.

Den ældste var dog ikke på listen i det år hun blev navngivet.

Anmeld

5. februar 2010

UngMor83

Astrid er som nummer 37 i 2008 hvor hun blev født, nummer 32 2009. Sigrid er slet ikk med på listen, hun er fra 2009.

Mine drenges navne er der slet ikk, Jon & Jannick ;(

Anmeld

5. februar 2010

Tjuls

Min knejts navn er ikke på listen, ej hellere hans mellemnavn.. Selvom jeg ved navnet bliver mere og mere udbredt.. Men er nu ganske tilfreds med det ikke er et man støder på her og der

Anmeld

5. februar 2010

Maria.

Min søn Magnus blev født i 07, og da lå hans navn på 8. pladsen (det vidste jeg ikke).. I 09 ligger det på 6. pladsen.. Det rører mig ikke overhovedet, og vi valgte jo navnet da det var det vi syntes om.. Sjovt nok er der INGEN andre der hedder Magnus i vores søns integrerede institution..  Det er meget rart..

Vi har valgt at vores datter som kommer til Maj skal hedde Malou (det ligger nr. 37) men igen.. Det er det navn vi synes om, og vi synes det passer til Magnus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.