Navnelisten for 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.789 visninger
52 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Morsnarttil2?

Den nye navneliste for 2009 er kommet..

http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=3259&id=214

Synes i det er godt jeres børns navne er på eller skidt?

Begge mine pigers navne er på listen, det gør ikke mig noget, da ingen hedder det som vi kender, og heller ej nogle der hedder det i børnehavnen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Lone Jakobsen

Morsnarttil2? skriver:

Den nye navneliste for 2009 er kommet..

http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=3259&id=214

Synes i det er godt jeres børns navne er på eller skidt?

Begge mine pigers navne er på listen, det gør ikke mig noget, da ingen hedder det som vi kender, og heller ej nogle der hedder det i børnehavnen.. 

umiddelbart har jeg 2 navne på listen, nemlig min bonus søns, og min ældste søns mellemnavn...og det passer mig helt fint.

Anmeld

29. januar 2010

oo

ingen af de navne vi har udvalgt os er på listerne, så det er dejligt. vi falder slet ikke for "den slags" navne - ikke at der er noget galt med dem, men hver sin smag

Anmeld

29. januar 2010

Sees

Ja, min søns navn er på listen, op meget langt oppe, men jeg har hele tiden vidst at det er meget propulært for tiden
Men hans mellemnavn er dog slet ikke på listen!

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

29. januar 2010

tristansmor

min søns navn ligger nr 50 altså det sidste navn, og det gør mig ikke noget, da jeg sjældent hører om nogle der hedder det!

Anmeld

29. januar 2010

LinLin

David er nr 48, som det var i 2006. Det er fint! - langt nede. Har udset os Adam, hvis det er en lillebror, vi venter, det er nr 43. Pigenavn har vi ikke endnu!

Vil ikke vælge et top-15-navn - men derudover er det ligemeget hvor det ligger på listen! :-)

Anmeld

29. januar 2010

LauraLW

Det navn vores datter skal have ligger ikke på listen... og lige nu ville det ikke gøre mig noget hvis det gjorde. Det primære for os er at vi er glade for navnet.

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Liva er nr 21 Det gør mig ingenting.... vi synes jo selv det er det helt perfekte navn til hende, så pyt om vi møder andre der hedder det 

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Livas mor

Ja jeg må også tilslutte mig og indrømme min guldklumps navn er på listen som nr. 21 Liva

Det gør mig ingenting, for det er bare det helt rigtige navn til hende.. vi har vidst lige fra det sekund vi fik af vide hun var en pige, at hun skulle hedde Liva.

Knus Rikke

Anmeld

29. januar 2010

MorTilGustav

Hehe, ja jeg så lige at Gustav har taget et spring fra nr 17 til 11  Ville gerne have et mindre populært navn.. Havde gennem hele graviditeten troet han skulle hedde Jonathan (der var helt nede på nr 32...), men da han "ankom" kunne jeg bare se at han er en lille Gustav  Passer perfekt til ham så skidt med at der er mange andre med sammen navn.. Jeg er nu sjovt nok ikke faldet over nogen endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.