Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: ja jeg kan da snart ikke holde styr på det hele mere... haha datoer, forkortelser, præperater osv.... men det går da indtil videre hihihi jamen lad os da HÅBE at du er gravid! det ville jo være fuldstændig fantastisk!!!! men kender det godt.... de dumme mænd altså... her da jeg ventede på min mens sidste gang gik jeg 9 dage længere end jeg plejer! og Mogens begyndte også at spørge ind til om jeg da ikke var gravid så! Så går man der og håber og tror alt muligt... men den kom jo så.... og tror måske det handlede mest om at jeg SÅ gerne ville have at den kom at min krop stressede helt vildt hvilket gjorde at den blev forsinket.... men håbet har da lov at være der! Ja jeg skal til scanning den 9 feb. og så starter behandlingen med puregon den 10 feb (hvor du så skal have Gonal-F) og dette tager jeg i 7 dage, så er der scanning igen og derefter den ægmodnende sprøjte og så ægudtag og tilbagelægning i løbet af 2-5 dage kan regne mig frem til at vi i starten/midten af marts FORHÅBENTLIG har en positiv test!!!! og gevinsten skulle jo så være et novemberbarn Iiiiiih..... har allerede alt for store forventninger så blir en hård nedtur hvis det ikke lykkes... ved godt de på klinikken siger at man ikke må skrue forventningerne for højt op... men altså det kan man jo ikke lade vær med... TROR PÅ DET!!!! hehe det er helt ok at være nysgerrig! er jeg også og ja det er nemlig rigtig spændende at følge med i alle i andres forløb!
ja jeg kan da snart ikke holde styr på det hele mere... haha datoer, forkortelser, præperater osv.... men det går da indtil videre
hihihi jamen lad os da HÅBE at du er gravid! det ville jo være fuldstændig fantastisk!!!! men kender det godt.... de dumme mænd altså... her da jeg ventede på min mens sidste gang gik jeg 9 dage længere end jeg plejer! og Mogens begyndte også at spørge ind til om jeg da ikke var gravid så! Så går man der og håber og tror alt muligt... men den kom jo så.... og tror måske det handlede mest om at jeg SÅ gerne ville have at den kom at min krop stressede helt vildt hvilket gjorde at den blev forsinket.... men håbet har da lov at være der!
Ja jeg skal til scanning den 9 feb. og så starter behandlingen med puregon den 10 feb (hvor du så skal have Gonal-F) og dette tager jeg i 7 dage, så er der scanning igen og derefter den ægmodnende sprøjte og så ægudtag og tilbagelægning i løbet af 2-5 dage kan regne mig frem til at vi i starten/midten af marts FORHÅBENTLIG har en positiv test!!!! og gevinsten skulle jo så være et novemberbarn Iiiiiih..... har allerede alt for store forventninger så blir en hård nedtur hvis det ikke lykkes... ved godt de på klinikken siger at man ikke må skrue forventningerne for højt op... men altså det kan man jo ikke lade vær med... TROR PÅ DET!!!!
hehe det er helt ok at være nysgerrig! er jeg også og ja det er nemlig rigtig spændende at følge med i alle i andres forløb!
du skal TRO TRO TRO på det!! jaaa! for det KAN ske og det VIL ske
og jeg har fundet ud af, at når jeg ikke tror på det, gør det ikke mindre ondt når det ikke er lykkedes end de gange for jeg har troet fuldt og fast på det - den eneste forskel er, at jeg giver mig selv skylden for at lave min krop om til et negativt miljø hvor ingen børn har lyst til at bosætte sig. så positivitet over hele linien, det er mit motto
nåhjo og så læste jeg en gang en undersøgelse hvor der stod, at kvinder der ler lige efter insemination/ægoplægning har 15% højere chance for at blive gravid
jeg håber såååå meget for jer, at den bare er der og I får det dejligste lille novemberbarn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: du skal TRO TRO TRO på det!! jaaa! for det KAN ske og det VIL ske og jeg har fundet ud af, at når jeg ikke tror på det, gør det ikke mindre ondt når det ikke er lykkedes end de gange for jeg har troet fuldt og fast på det - den eneste forskel er, at jeg giver mig selv skylden for at lave min krop om til et negativt miljø hvor ingen børn har lyst til at bosætte sig. så positivitet over hele linien, det er mit motto nåhjo og så læste jeg en gang en undersøgelse hvor der stod, at kvinder der ler lige efter insemination/ægoplægning har 15% højere chance for at blive gravid jeg håber såååå meget for jer, at den bare er der og I får det dejligste lille novemberbarn
er også overbevist om at en positiv holdning gavner er dog sikker på at du aldrig har gjort din krop til et negativt sted for en bette jeg kunne ihvertfald hurtigt nævne flere steder som var MEGET værre.... og især når det er sådan et brændende ønske for os allesammen, er jeg sikker på at de små ikke kunne finde bedre steder at slå sig ned nogle gange er de sku bare lidt stædige...
hihi jeg vil lige huske det med at grine inden ægoplægning! Må give Mogens en nød joke som han kan fyre af lige inden jeg skal ind om ikk andet kan man vel altid fremstamme en død-nervøs-latter
Og mange tak for alle "hepperne" håber stadig på at vi er flere herinde som kan dele fantasktiske nyheder med kun 1 eller få måneders mellemrum!
VNB skriver: er også overbevist om at en positiv holdning gavner er dog sikker på at du aldrig har gjort din krop til et negativt sted for en bette jeg kunne ihvertfald hurtigt nævne flere steder som var MEGET værre.... og især når det er sådan et brændende ønske for os allesammen, er jeg sikker på at de små ikke kunne finde bedre steder at slå sig ned nogle gange er de sku bare lidt stædige... hihi jeg vil lige huske det med at grine inden ægoplægning! Må give Mogens en nød joke som han kan fyre af lige inden jeg skal ind om ikk andet kan man vel altid fremstamme en død-nervøs-latter Og mange tak for alle "hepperne" håber stadig på at vi er flere herinde som kan dele fantasktiske nyheder med kun 1 eller få måneders mellemrum!
oh oh! det skal være lige efter ægoplægningen!!
jeg har sådan et fjollet billede i mit hoved af, at latteren får det hele rystet godt og grundigt sammen derinde og selv de sædceller der er for dovne til at svømme fremad, får et skub bagi og de æg der er for fine til at tage imod sædcellerne, får tværet dem ud på æggeskallen
Tjuhl skriver: oh oh! det skal være lige efter ægoplægningen!! jeg har sådan et fjollet billede i mit hoved af, at latteren får det hele rystet godt og grundigt sammen derinde og selv de sædceller der er for dovne til at svømme fremad, får et skub bagi og de æg der er for fine til at tage imod sædcellerne, får tværet dem ud på æggeskallen
okay det var måske lige en lille vigtig detalje hihihi kan lige se for mig hvordan dine tanker har været! meget sødt og ikke helt utænkeligt!
Hvis man kan grine efter en IVF må det hjælpe på at ægget bliver "rystet" godt ind på plads så! den dag har sædcellen jo mere eller mindre en bette "fridag"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128