VNB skriver:
Nej ingen blodprøver lige nu...
imorgen starter jeg med suprefact (forbehandling) 1x morgen og 1x aften i 12 dage. så skal jeg til scanning på klinikken den 9/2 og starte op med puregon den 10/2 1x aften i 7 dage. (midtvejs - den 14/2 skal jeg så have taget blodprøve) og den 17/2 skal jeg til scannig på klinikken igen... hvorefter jeg får den ægmodnende sprøjte og så ægudtag og tilbagelægning af æg ca 2-5 dage efter... har ikke lige fået datoer på den sidste del endnu.... men synes da godt nok også at der er nok datoer at holde styr på allerede!
Nej jeg går også rundt med tanken om at man "vender" sig til de nåle....
og stikker gerne mig selv 100 gange om dagen hvis det giver det ønskede resultat
læste lige dit indlæg ang. donationen fra din mor
hvor er det bare sødt gjort!kan godt forstå du var ovenud lykkelig! jeg købte for 1159 kr, og det er bare den første del... de sidste sprøjter (puregon og den ægmodnende er de dyreste...) så det er altså en del penge på én gang... kan mærkes i su-pengepungen
Ih håber sådan at du snart kan komme igang, ville være skønt at kunne "følges" med én
Tror på at 2010 bliver ÅRET! 
du får lige et lille nåletrick
du skal finde den lille fedtdelle der sidder under navlen, man kan ligesom hive den frem (hvis den ikke kommer naturligt, hvilket er tilfældet herhjemme
) og så stik i den, så kan man virkelig stort set INTET mærke. og så tæl til ti mens du har nålen inde og træk forsigtigt ud og hele tiden holder du med den anden hånd på dellen. jep, det virker for mig og gør faktisk aldrig ondt 
du skal en lidt anden IVF igennem hormonmæssigt end mig, men du havde også PCO ikke? uanset hvad ville det bare være såååå fedt at følges! for djævlen altså, det er ikke tit jeg hepper på min menstruation, men lige nu kan den bare ikke kommer hurtigt nok!!
ja det er virkelig mange penge - især ved første behandling!! den sidste behandling jeg fik betalte sygesikringen 80% procent og det var bare helt vildt billigt at købe i forhold til den første! vores læge sagde vi skulle regne med at lægge 2000 første gang
jep og jeg er også på SU, så det river lidt i lommeulden.
Anmeld