VNB skriver:
Hej igen!
Hvor er jeg ked af at høre om din graviditet udenfor livmoderen...
Det må ha været så hårdt.... og må give Majastina ret i at det er et flot og utroligt stærkt overskud du har når du samtidig med din egen frustration kan støtte og trøste andre! STORT trøstekram og klap på skulderen til dig
Men NU må det da vende for dig.... er sikker på at IVF så er en bedre vej frem
må man være så fri og spørge hvad årsagen til din barnløshed er???
Men ligemeget om du starter i februar eller marts kan vi følges og støtte hinanden
Gad vide hvorfor de har så travlt netop her efter nytår... folk vil måske helst have efterårs/vinter børn??? 
Men ja det er da vildt spændende at vi er flere som er igang med få mdrs mellemrum! Faktisk føler jeg for første gang i 2 år at jeg ENDELIG kan snakke med nogle som FORSTÅR.... det er ubeskrivelig rart! og selvom jeg normalt ikke blir mega smigert over at folk blir gravide ønsker jeg VIRKELIG jer herinde alt muligt held og lykke!
vi er uforklarligt barnløse, men idag har jeg - efter et år - fået at vide at de på fertilitetsklinikken klassificere mine æggeledere som "ikke optimale". så jeg er lidt slået ud, men jeg skal jo heldigvis ikke bruge mine æggeledere i IVF'en 
ja, det er spøjst at de har så travlt lige netop nu, de havde også megatravlt i august sidste år...underligt noget altså, for hvis jeg helt selv kunne bestemme ville jeg ikke have et december barn (men jeg tar 120 decemberbørn, hvis det er dem der kommer!!) 
jeg har det på samme måde som dig, det er så nederen at høre om andres graviditet, men herinde er man omgivet af kvinder som man oprigtig ønsker det bedste for. og det er meget specielt! som du skriver, så føler du dig forstået fordi vi andre er i samme båd, og sådan har jeg det også! det er så rart og man kan sige ALT og dele alle symptomer og tanker og jeg ved snart ikke hvad - der bliver lystigt talt om slimhinder og sædkvalitet og udflåd og så videre og det er bare RART at det er så åbent og ærligt
folk der ikke selv har prøvet den sorg det er at være ufrivlligt barnløse, de kan slet ikke sætte sig ind i hvor svært det er og hvor meget det nogle gange fylder.
Anmeld