VNB skriver:
Hey Trine 
Nå er din mens kommet????
Jeg skynder mig lige at rette en bette fejl som jeg har opdaget
Jeg lider IKKE af PCO.... havde forvækslet den med endometriose, som er det jeg har.... bare lige så vi var på det rene.... min hjerne er vist ved at være lidt forvirret over alle de forkortelser og tilstande som man kan have....
Har nu "kun" 8 dage tilbage i forbehandling, det går da STILLE OG ROLIGT fremad... og har heldigvis ingenting mærket til bivirkninger endnu
så det er jo meget heldigt da jeg troede at jeg selvfølgelig ville opleve allesammen...
godt at man har lov at være heldig med nogle ting trods alt 
Knus Vinni.
jamen der ER virkelig også mange forkortelser og ting og sager og medicinnavne og jeg ved ikke hvad! det er til at blive rundtosset af!!
neeej, min mens er stadig bare sådan noget klatværk, det er virkelig dødirriterende. og så spurgte Søren igår "jamen, tror du måske du er gravid?" og så sad jeg der
nej, det troede jeg ikke, men NU gør jeg sgu da mand! man må jo ikke bare plante den slags tanker i en forvirret kvindes hoved
men alligevel så syntes jeg at der har været for meget blod til at jeg skulle være gravid, og sidste måned kom den først rigtig igang den 4. januar, selvom jeg skulle have haft den den 30., så jeg er ikke "bekymret" endnu. jeg vil bare gerne vide om jeg kan komme igang eller ej...uh, det er surt at vente på!
rigtig dejligt at du ikke har nogen bivirkninger! kan du ellers mærke nogen forskel?
når de 8 dage så er gået, skal du så ind og scannes eller hvordan og hvorledes?
sorry, jeg er sååå nysgerrig og det er så rart at følge jer andre herinde 
Anmeld