EJ!! I ødelægger jeres liv, hvorfor gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

BOBS

bondepigen skriver:

Nej det er lige til at græmmes over at folk ikke har nok i deres eget, siden de skal blande sig så meget i andres...

Ja tænk lige på dem der ikke engang har en seng at sove i....

Og i gamle dage sov mange mennesker i det samme rum. Vi er blevet forvænt her i lille DK, nogle mere end andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

otlitrom

Helt simpelt, så synes jeg det handler om kærlighed! Det handler ikke om, hvor mange kvadratmeter man har, men hvor meget hjerterum!! Jeg synes - som en anden også skrev - at I viser at Jeres børn kommer i første række. At I elsker dem, og vil dem det bedste!

Jeg synes nogle gange det er utroligt, hvad folk blander sig i.. Men sådan er det vist i dagens Danmark!

I skal gøre det som I finder bedst for Jeres familie! Og jeg kunne sagtens finde på at gøre det samme (Når ungerne engang kommer). Er der kærlighed, kunne jeg bo i en papkasse!

Anmeld

24. januar 2010

FrkC

Heidi. skriver:

Siger folk når vi fortæller dem at vi nu i nogle år indtil vi får en større lejlighed skal sove i stuen..

Vi har valgt at Frederikke og Phillipa skal have hver deres værelse. Og nu har vi købt en lækker sovesofa.

Det værelse som vi havde er ikke meget større end der lige står en seng på 180x200 og en kommode. Så vi laver ikke andet en at sove der, har hverken kontor, computer eller noget der.

Men folk fatter ikke at vi ikke bare lader børnene sove sammen. Det kunne vi jo også sagtens for det har de gjort i 3½ år nu. Men det går bare ikke godt med det. De kan ikke enes om noget derinde og Frederikke kan godt lide stille stunde for sig selv.

Jeg undre mig bare over at folk reagere på den måde... hmm.

Kh Heidi

Ligefrem ødelægger jeres liv??!! Hold da op..  

Min mor sov i stuen på en sovesofa i flere år indtil min søster flyttede hjemmefra så hende og min lllebror kunne få hver deres værelse dernede (jeg boede fast hos min far).. Hun har ik taget skade  Hun har da i hvert fald slet ik ødelagt sit liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.