EJ!! I ødelægger jeres liv, hvorfor gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Heidi.

lillemunk skriver:

Griner ... meget mere spænende

He He ja..

Men i bund og grund er mine børns trivsel og lykke vigtigere end noget andet. Og de glæder sig vildt meget til at få hver deres værelse.. Selvom det først bliver om 8 uger, for der kommer vores sofa først.

Og min store datter har i dag selv købt denne lampe, for den måtte hun bare have på sit værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Nej heller ikke hvis du spørger mig. Måske får vi ligefrem et lidt mere sjovt sexliv nu.. Og dørene til børnene kan jo godt lukkes.

Altså om man sover og har sex i stuen eller et andet rum, er vel præcis det samme..der er da lige lidt eller meget privatliv og mulighed for sex...og ja, det at I er i en stue hvor der er andre møbler end sengen, det vil da give nye muligheder...

Knus Eva..

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

He He ja..

Men i bund og grund er mine børns trivsel og lykke vigtigere end noget andet. Og de glæder sig vildt meget til at få hver deres værelse.. Selvom det først bliver om 8 uger, for der kommer vores sofa først.

Og min store datter har i dag selv købt denne lampe, for den måtte hun bare have på sit værelse

Hvor er den fiiiiin og ja, jeg ville også til hver en tid tænke på ungerne først...har feks aldrig fattet den der med at forældrene har det store værelse som soveværelse, man sover der jo for pokker bare...det eneste jeg ville have med at sove i stuen, er at jeg er en klummer til at få ryddet sådan noget væk hverdag så hader jeg at gøre rent...men det bliver jo bare en vane...hvor jeg sover er lige meget... kommer selv fra lidt af en nomadefamilie...der blev sovet og gør der stadig alle mulige steder i mine forældres hus...for to år siden skulle de laves soveværelse og det er så ikke færdigt endnu, så de sover lidt på sofaen og lidt på min mors værelse og lidt på min fars...så er drengene der tit og så sover de andre steder...super hyggeligt....

Knus..

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Hvor er den fiiiiin og ja, jeg ville også til hver en tid tænke på ungerne først...har feks aldrig fattet den der med at forældrene har det store værelse som soveværelse, man sover der jo for pokker bare...det eneste jeg ville have med at sove i stuen, er at jeg er en klummer til at få ryddet sådan noget væk hverdag så hader jeg at gøre rent...men det bliver jo bare en vane...hvor jeg sover er lige meget... kommer selv fra lidt af en nomadefamilie...der blev sovet og gør der stadig alle mulige steder i mine forældres hus...for to år siden skulle de laves soveværelse og det er så ikke færdigt endnu, så de sover lidt på sofaen og lidt på min mors værelse og lidt på min fars...så er drengene der tit og så sover de andre steder...super hyggeligt....

Knus..

Ja den er fin, og hun er super stolt

Rasmus og jeg rydder hele tiden op, så det bliver ikke noget problem

Ja det med at forældrene skal have det store værelse fatter jeg heller ikke. Altså vi har det lille værelse nu og pigerne har et der er stort.

Men sådan er vi jo så forskellige.. heldigvis

Knus

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

Heidi. skriver:

He He ja..

Hvor er den fin...... min Clara på 9½ syntes det er vildt fed.

Giver dig ret....hvis de er glade er vi jo også glade og hvis de går i skole er det sku meget rart at de har deres rum.
8 uger uhhh det er lang tid for dem at vente.

Anmeld

23. januar 2010

Valle81

Heidi. skriver:

He He ja..

Den fedeste lampe ever fra Ilva:0) min datter har den også, og den er SÅ MEGA fed.

Hvis det ikek var fordi min mand stejlede, tjah så kom der en magen til op i stuen:0)

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Valle81 skriver:

Den fedeste lampe ever fra Ilva:0) min datter har den også, og den er SÅ MEGA fed.

Hvis det ikek var fordi min mand stejlede, tjah så kom der en magen til op i stuen:0)

He He.. JEg sagde også til min mand at hvis det ikke var fordi at vi havde lamper som jeg var glad for så ville jeg også gerne havde den i stuen.. Så gloede han underligt på mig.. Går ud fra at han ikke var enig

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Ja den er fin, og hun er super stolt

Rasmus og jeg rydder hele tiden op, så det bliver ikke noget problem

Ja det med at forældrene skal have det store værelse fatter jeg heller ikke. Altså vi har det lille værelse nu og pigerne har et der er stort.

Men sådan er vi jo så forskellige.. heldigvis

Knus

I er to mod to... det må være rart, føler lidt jeg er en mor tre herhjemme, selvom ungerne er gode til at tage del...så bliver det jo til lidt rod og støv her..

Knus..

Anmeld

23. januar 2010

Valle81

Heidi. skriver:

He He.. JEg sagde også til min mand at hvis det ikke var fordi at vi havde lamper som jeg var glad for så ville jeg også gerne havde den i stuen.. Så gloede han underligt på mig.. Går ud fra at han ikke var enig

Jeg sidder her og griner og slår mig på låret:0)

Hvad er det de mænd ikke kan se, som kvinder kan:0)  Min mands kommentar var noget: Sig mig, lagde du hjernen ude i bilen inden vi gik ind:0)

Jeg kunne godt se, at den ikke er så mandligt med sådan en tøse lyserød prisme lampe, men fed er den:0)

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

I er to mod to... det må være rart, føler lidt jeg er en mor tre herhjemme, selvom ungerne er gode til at tage del...så bliver det jo til lidt rod og støv her..

Knus..

Det kan jeg godt forstå.. Mine piger rydder kun op efter sig selv når jeg kommer med den sorte sæk for at smidde deres legetøj ud

Fandmer utroligt at man skal rende og rydde op efter dem. Jeg gør det nogle gange og jeg hjælper også gerne, men jeg gør det ikke for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.