Valle81 skriver:
Hmm, jeg er nærmest rystet.
Hvad bilder folk sig ind
I har valgt en løsning der passer lige nøjagtig til Jer, og jeg synes det er en fed løsning. Da vi boede i vores gamle lejlighed overvejde vi nøjagtig det samme for at Asta og min bonussøn kunne få hver deres værelse. Men da vi så blev gravide besluttede vi os dog for at flytte.
Et soveværelse er en dejlig ting, men da aboslut ikke et must, hvad laver vi der, jo sover og har vores tøj. Og mht sex, privatliv og andet, ja så er det jo intet problem fordi man sover i stuen:0)
Og som en anden skriver, hvorfor flytte i noget større når man har noget der fungere, og at flytte er død dyrt, og jeg vil hellere bo småt men godt og ikke skulel vende hver en 25 øre. Vi bor 3 på fuldtid og 1 hver anden weekend, og snart kommer baby og så bor vi 4 på fultid og 1 hver anden weekend, på 98 kvm i en 4 værelses:0)
Min bonussøn og vores næste barn kommer til sådan at dele værelse fordi vi har valgt at den lille ikke behøver noget for sig selv før at han bliver mindst tre.
Når folk kommer her er de målløse over at vi skal bo "5" her og at børnene ikke skal have hver sit væreslse, hvortil vi svarer: Jamen hvorfor skal vi betale 1500 kr for et ekstra værelse som vil stå tomt i næsten tre år, og så have et værelse til min bonussøn, som står tomt 11 ud af 14 dage.
Vi lever desværre i et samfund, hvor det går ud på at bo størt, flottest og dyrest, sådan sat meget på en spids
Christina
Så Sandt til det sidste du skriver.... men hvad er lykken ved det hvis... man ikke har råd til det.
Jeg boede 3 år på i min gamle lejlighed på 68 kvm, ikke stort men det var hvad vi havde råd til på det tidspunkt.
Nu er vi flyttede til noget der er meget større og vi alle 3 har hver vores værelse... Dejligt nok. Men jeg flytter altså ikke bare fordi at tvillingerne ikke kan få hver deres værelse.
Har overvejet at de får mit værelse og jeg køber en lækker sovesofa og flytter i stuen.