EJ!! I ødelægger jeres liv, hvorfor gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

ønskebørn74

Heidi. skriver:

Siger folk når vi fortæller dem at vi nu i nogle år indtil vi får en større lejlighed skal sove i stuen..

Vi har valgt at Frederikke og Phillipa skal have hver deres værelse. Og nu har vi købt en lækker sovesofa.

Det værelse som vi havde er ikke meget større end der lige står en seng på 180x200 og en kommode. Så vi laver ikke andet en at sove der, har hverken kontor, computer eller noget der.

Men folk fatter ikke at vi ikke bare lader børnene sove sammen. Det kunne vi jo også sagtens for det har de gjort i 3½ år nu. Men det går bare ikke godt med det. De kan ikke enes om noget derinde og Frederikke kan godt lide stille stunde for sig selv.

Jeg undre mig bare over at folk reagere på den måde... hmm.

Kh Heidi

Havde gjort det samme... Det er da bedre med ro, end at have et værelse man kun sover i....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

lillemunk

Valle81 skriver:

Hmm, jeg er nærmest rystet.

Hvad bilder folk sig ind

I har valgt en løsning der passer lige nøjagtig til Jer, og jeg synes det er en fed løsning. Da vi boede i vores gamle lejlighed overvejde vi nøjagtig det samme for at Asta og min bonussøn kunne få hver deres værelse. Men da vi så blev gravide besluttede vi os dog for at flytte.

Et soveværelse er en dejlig ting, men da aboslut ikke et must, hvad laver vi der, jo sover og har vores tøj. Og mht sex, privatliv og andet, ja så er det jo intet problem fordi man sover i stuen:0)

Og som en anden skriver, hvorfor flytte i noget større når man har noget der fungere, og at flytte er død dyrt, og jeg vil hellere bo småt men godt og ikke skulel vende hver en 25 øre. Vi bor 3 på fuldtid og 1 hver anden weekend, og snart kommer baby og så bor vi 4 på fultid og 1 hver anden weekend, på 98 kvm i en 4 værelses:0)

Min bonussøn og vores næste barn kommer til sådan at dele værelse fordi vi har valgt at den lille ikke behøver noget for sig selv før at han bliver mindst tre.

Når folk kommer her er de målløse over at vi skal bo "5" her og at børnene ikke skal have hver sit væreslse, hvortil vi svarer: Jamen hvorfor skal vi betale 1500 kr for et ekstra værelse som vil stå tomt i næsten tre år, og så have et værelse til min bonussøn, som står tomt 11 ud af 14 dage.

Vi lever desværre i et samfund, hvor det går ud på at bo størt, flottest og dyrest, sådan sat meget på en spids

Christina

Så Sandt til det sidste du skriver.... men hvad er lykken ved det hvis... man ikke har råd til det.

Jeg boede 3 år på i min gamle lejlighed på 68 kvm, ikke stort men det var hvad vi havde råd til på det tidspunkt.

Nu er vi flyttede til noget der er meget større og vi alle 3 har hver vores værelse... Dejligt nok. Men jeg flytter altså ikke bare fordi at tvillingerne ikke kan få hver deres værelse.

Har overvejet at de får mit værelse og jeg køber en lækker sovesofa og flytter i stuen.

Anmeld

23. januar 2010

Cris

Det viser sig, hvor uflexibel folk kan være! Jeg forstå ikke. Er det ikke ligegyldig hvor i verden ville i sove??? Eller bedre sagt, hvor i lejligheden??? Jeg kan ikke se noget problem og din mand vil blive evig glad for han kan falde i søvn foran fjernsynet uden at skal flytte sig til soveværelset (med mindre I havde TV i soveværelset før) Det ville min mand helt sikker, for jeg skal vække ham mange gange om aften for han falder i søvn foran fjersynet Hvis I synes, at det vil fungere bedre på den måde så skal I gøre det. Det er jer, der kender jeres behov bedst. Jeg kender en med tre børn som sov i stuen i laaang tid for de ville hellere blive i lejligheden og det fungere godt for hende. Hun siger, at hun aldrig sov så godt ligesom dengang hun sov i stuen...

Hyg jer med jeres ny indretning!

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Tak for jeres svar.

Jeg bliver sgu også ret rystet over det, altså folks udtagelser. Det har noget at gøre med at så har man ikke noget privatliv, og hvad med sexlivet osv..

Knus

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

Heidi. skriver:

Tak for jeres svar.

Jeg bliver sgu også ret rystet over det, altså folks udtagelser. Det har noget at gøre med at så har man ikke noget privatliv, og hvad med sexlivet osv..

Knus

Sexlivet.... og privat liv... Hmm ingen siger at man KUN kan ha sex i soveværelset..så bliver det sku da for kedeligt.

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Tak for jeres svar.

Knus

kan man ikke knalde i stuen da...? det har jeg gjort i mange år da mine børn sover i min seng...så finder man jo alle de gode steder og højder...

Tror som ikke sexlivet har noget at gøre med hvor man sover men hvad man laver når ikke man sover...

Knus Eva..

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

lillemunk skriver:

Sexlivet.... og privat liv... Hmm ingen siger at man KUN kan ha sex i soveværelset..så bliver det sku da for kedeligt.

He He.. Næhh ikke hvis du spørger mig.. Måske bliver det lidt mere sjovt nu.. For nu kan jeg ikke flade i søvn på sofaen og være alt for træt til sex når jeg så kommer i min seng

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

kan man ikke knalde i stuen da...? det har jeg gjort i mange år da mine børn sover i min seng...så finder man jo alle de gode steder og højder...

Tror som ikke sexlivet har noget at gøre med hvor man sover men hvad man laver når ikke man sover...

Knus Eva..

Nej heller ikke hvis du spørger mig. Måske får vi ligefrem et lidt mere sjovt sexliv nu.. Og dørene til børnene kan jo godt lukkes.

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

Heidi. skriver:

He He.. Næhh ikke hvis du spørger mig.. Måske bliver det lidt mere sjovt nu.. For nu kan jeg ikke flade i søvn på sofaen og være alt for træt til sex når jeg så kommer i min seng

Griner ... meget mere spænende

Anmeld

23. januar 2010

Cris

Heidi. skriver:

Tak for jeres svar.

Knus

Men ren teoretisk bliver stuen jeres soveværelset efter 8 eller 8.30, når pigerne er gået i seng, ikke? Hvis der er nogle som virkeligt tænker, at man SKAL have et soveværelset til at have et lykkelige parforhold, så er det lidt kedeligt. Det er meget kedeligt at være så lidt flexibel i livet. Hvad gør de så i så mange stedder i verden, hvor familier på 6 eller flere bor i 50kvm (hvis de er heldige)? Vi er meget mere priviligeret end folk tror.

Hvis der er nogle som igen siger noget dumt om jeres sexliv, så må du tage en liste frem om alle de stedder i hellere vil have sex end sengen og så vil de helt sikkert blive "overrasket" hahahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.