EJ!! I ødelægger jeres liv, hvorfor gør i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Heidi.

Valle81 skriver:

Jeg sidder her og griner og slår mig på låret:0)

Hvad er det de mænd ikke kan se, som kvinder kan:0)  Min mands kommentar var noget: Sig mig, lagde du hjernen ude i bilen inden vi gik ind:0)

Jeg kunne godt se, at den ikke er så mandligt med sådan en tøse lyserød prisme lampe, men fed er den:0)

Uden at være racist.. så var min mands kommentar.. Så bliver den vidst lige muggiagtig nok!!!!  Men den er fin til Frederikkes værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Mine piger rydder kun op efter sig selv når jeg kommer med den sorte sæk for at smidde deres legetøj ud

Fandmer utroligt at man skal rende og rydde op efter dem. Jeg gør det nogle gange og jeg hjælper også gerne, men jeg gør det ikke for dem.

Sådan tror jeg bare det er....jeg plejer at sige at nu skal vi ordne det her, så er der tid til hygge og være sammen bagefter...skal jeg gøre det selv, så bliver der bare ingen tid..så det er nødvendigt her...men altså, deres værelser hjælper jeg tit, altså de små...for ellers synes jeg måske bare det hele skubbes ud til siden...

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Sådan tror jeg bare det er....jeg plejer at sige at nu skal vi ordne det her, så er der tid til hygge og være sammen bagefter...skal jeg gøre det selv, så bliver der bare ingen tid..så det er nødvendigt her...men altså, deres værelser hjælper jeg tit, altså de små...for ellers synes jeg måske bare det hele skubbes ud til siden...

Jeg er desværre også sådan en mor der sortere deres legetøj i forskellige kasser.. Og det påstår de at de ikke selv kan .. utroligt at man ikke kan se forskel på eb barbie og en legoklods

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Jeg er desværre også sådan en mor der sortere deres legetøj i forskellige kasser.. Og det påstår de at de ikke selv kan .. utroligt at man ikke kan se forskel på eb barbie og en legoklods

Men måske man skal lade være? altså lade dem styre hvordan de synes deres værelser skal være..? jeg elsker også at der er styr på det, men er det mit eller mine drenges behov? hmm...

Anmeld

23. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Men måske man skal lade være? altså lade dem styre hvordan de synes deres værelser skal være..? jeg elsker også at der er styr på det, men er det mit eller mine drenges behov? hmm...

Det det er jo så et spørgsmål som jeg godt kender svaret på Problemet er bare at hvis det ikke er sorteret så gider de ikke lege med det.. !!

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Det det er jo så et spørgsmål som jeg godt kender svaret på Problemet er bare at hvis det ikke er sorteret så gider de ikke lege med det.. !!

ja, det er jo det....men tænker mere sådan på den lange bane....om man får børn der også får svært ved at tingene ikke har en plads og at der er styr på det hele...jeg ville gerne kunne slappe mere af omkring det nemlig, men hvad, min mor er sørme ikke den der har påvirket mig i den retning...

Anmeld

23. januar 2010

Valle81

Heidi. skriver:

Uden at være racist.. så var min mands kommentar.. Så bliver den vidst lige muggiagtig nok!!!!  Men den er fin til Frederikkes værelse

He He:0)

Ja og hvad bliver det næste vi så vil have indenfor dørene:0)

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

Heidi. skriver:

Siger folk når vi fortæller dem at vi nu i nogle år indtil vi får en større lejlighed skal sove i stuen..

Vi har valgt at Frederikke og Phillipa skal have hver deres værelse. Og nu har vi købt en lækker sovesofa.

Det værelse som vi havde er ikke meget større end der lige står en seng på 180x200 og en kommode. Så vi laver ikke andet en at sove der, har hverken kontor, computer eller noget der.

Men folk fatter ikke at vi ikke bare lader børnene sove sammen. Det kunne vi jo også sagtens for det har de gjort i 3½ år nu. Men det går bare ikke godt med det. De kan ikke enes om noget derinde og Frederikke kan godt lide stille stunde for sig selv.

Jeg undre mig bare over at folk reagere på den måde... hmm.

Kh Heidi

Hvad i alverden skulle der ske ved at sove i stuen?? Det er da fladt ligefrem at påstå I ødelægger jeres liv!!!

Anmeld

23. januar 2010

BOBS

bondepigen skriver:

Hvad i alverden skulle der ske ved at sove i stuen?? Det er da fladt ligefrem at påstå I ødelægger jeres liv!!!

præcis hvis det er at ødelægge livet at sove i stuen....ja så må det optages og bl.a. sendes til folk fra haiti der sikkert måske kunne få sig bare et enkelt lille smil her midt i at mange af haitianernes liv er ØDELAGT!

det er da bare skønt at alle i familien er glade...

og så altså ja, kommer heller aldrig til at forstå hvordan VENNER/FAMILIE nogle gange tror de er berettiget til at råde en ud efter deres egen målestok - GAAAB!

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

BOBS skriver:

præcis hvis det er at ødelægge livet at sove i stuen....ja så må det optages og bl.a. sendes til folk fra haiti der sikkert måske kunne få sig bare et enkelt lille smil her midt i at mange af haitianernes liv er ØDELAGT!

det er da bare skønt at alle i familien er glade...

og så altså ja, kommer heller aldrig til at forstå hvordan VENNER/FAMILIE nogle gange tror de er berettiget til at råde en ud efter deres egen målestok - GAAAB!

Nej det er lige til at græmmes over at folk ikke har nok i deres eget, siden de skal blande sig så meget i andres...

Ja tænk lige på dem der ikke engang har en seng at sove i....

Og i gamle dage sov mange mennesker i det samme rum. Vi er blevet forvænt her i lille DK, nogle mere end andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.