Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

otlitrom

Sofiekdk skriver:

Ja min kan ihvertfald godt ændres til negativ også ... Har fået min mens på fuld skrue idag, så ingen graviditet til mig denne måned

ØV hvor irriterende!!

og positive tanker til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

FrkC

Sofiekdk skriver:

Ja min kan ihvertfald godt ændres til negativ også ... Har fået min mens på fuld skrue idag, så ingen graviditet til mig denne måned

Øv altså !!

Sender dig mange

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

Sofiekdk skriver:

Øv, øv...

Så bliver det næste gang

Anmeld

27. januar 2010

JustAnotherName

Hvis testen viste positiv, så er den ikke negativ.
Det er enten eller. Og to streger er positiv. Så hvis der VAR to streger, så forsvinder den ene ikke igen. Heller ikke selvom du bløder.

Nogle kan STYRTBLØDE selvom de er gravide. Og det betyder ikke at de aborterer. Kender én som bløde vanvittig meget (endda to gange) og blev indlagt, fordi hun nu var sikker på, at graviditeten var ovre. Men hendes foster havde det fint derinde. Men en grim forskrækkelse til den vordende mor!!

Jeg selv blødte ganske ganske lidt ....men det VAR en ufrivillig abort.

Så hvis din test var positiv og du bløder, så skal du nok få tjekket, om du evt. er ved at abortere....?!

Anmeld

27. januar 2010

JustAnotherName

Jules skriver:

Nej det jo lige det... Vil helst ikke blive skuffet ... Men jeg føler mig faktisk ret sikker Hvor ville det altså bare være dejligt

Jeg håber det så meget for dig ...og for den kommende storebror-Viktor 

Anmeld

27. januar 2010

Sofiedk

Tusind tak for jeres omtanke og selvfølgelig håber vi at alle os med negative tests får en positiv næste måned istedet

Vores læge skal jo på ferie lige når det passer med vores næste insemination, så denne gang er det hormoner, ÆL-sprøjte og så hjemmearbejde, så måske det bliver en semi-hjemmelavet baby

Anmeld

27. januar 2010

Riksen

Sofiekdk skriver:

Tusind tak for jeres omtanke og selvfølgelig håber vi at alle os med negative tests får en positiv næste måned istedet

Vores læge skal jo på ferie lige når det passer med vores næste insemination, så denne gang er det hormoner, ÆL-sprøjte og så hjemmearbejde, så måske det bliver en semi-hjemmelavet baby

Det vil vi så håbe på

Anmeld

27. januar 2010

mullesmith2

Riksen skriver:

Ej, jeg havde slet ikke set at Mullesmith havde fået mens. Øv, øv, øv!

Til Mullesmith: Jeg håber at det lykkes næste gang

Nej det er træls, så skal man starte forfra igen igen igen....

Anmeld

27. januar 2010

mullesmith2

Ork der er mange der har skrevet siden  jeg var her sidst hehe, har lige læst alle sammen. det er spændende og tillykke til den eneste positive test indtil videre  Desværre må jeg med på vognen igen næste måned. øv. så opretter jeg nok lige en ny tråd til den tid, den er ved at være meeeeeega lang den her.  Krydser fingre for jer der ikke har testet endnu  det lyder somom i er heldige.

Anmeld

27. januar 2010

katrine26

kudsk skriver:

Miss Bananahammock - 21.01.10 (negativ)

businesstigger - 22.01.10 (negativ men stadig ingen mens.)

Louisiana28 - 23.01.10 Negativ 

Kitty - 23.01.1 Negativ, men stadig ingen mens

Kudsk - 23.01.10  tante rød er kommet

Riksen - 25.01.10 (negativ, men venter på mens)

Sofiedk - 25.01.10 (var vist nok negativ?)

Mullesmith - 26.01.10 (Negativ) Mens er kommet...

Persille83 - 26.01.10 Negativ , mens er kommet

businesstigger - (prøver igen 27/29.01.10)

nikoline 28.01-10

Dia - 29.01.10

Mia Maia - 29.01.10

silden85 - 30 jan- 3 feb 2010 men jeg tester d. 30

sujan 3.02.10

katrine26 5.02.10

hvordan skriver man sig på listen.?.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.