opdatering- ked og meget bekymret;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

BinaMor

jillkolsbjerg skriver:

Ja ved jo de kan tage fejl ved scaningen;-) Dejligt at høre at lillepigen har det godt;-) Fødte du normalt eller var det planlagt altså kejsersnit?

knus jill

nej fødslen gik selv igang dagen før uge 38.. det var meningen jeg skulle til scanning dagen efter for at se om de ville sætte fødselen igang omkring uge 39. når de er små (og når man er førstegangsfødende føder man ofte over tid) skal de helst ud og have noget mere fast i maven. noget i den stil.. hun tabte sig så til 2500... men idag er hun 20 måneder og vejer 10 kg..

det positive er at man får en rigtig baby(jeg mener sådan en lille smuk nips ting)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Amelia<3

jillkolsbjerg skriver:

Tusind tak.....prøver at holde den positive ånd;-)

knus jill

Det er det bedste man kan gøre

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

gabriellasmor skriver:

nej fødslen gik selv igang dagen før uge 38.. det var meningen jeg skulle til scanning dagen efter for at se om de ville sætte fødselen igang omkring uge 39. når de er små (og når man er førstegangsfødende føder man ofte over tid) skal de helst ud og have noget mere fast i maven. noget i den stil.. hun tabte sig så til 2500... men idag er hun 20 måneder og vejer 10 kg..

det positive er at man får en rigtig baby(jeg mener sådan en lille smuk nips ting)

smiler ja det er også sandt...bare det er en sund bebs man får jo;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.