opdatering- ked og meget bekymret;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
42 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

jillkolsbjerg

her en lille opdatering fra kontrolscanning. For ca 14 dage siden var vi et smut på fødegangen da jeg ikke havde mærke liv hele dagen. De lyttede og scannede mig og lille Freya blev vurderet til at veje 917  g det sagde lægen svarede til en uge mindre end termin, men vi skulle ikke være bekymret...men hun ville gerne have jeg kom ind igen og blive scannet for at se om bebsen nu voksede som den skulle;-) Vi var så derinde igår og hun blev vurderet til 1.085 kg så hun vokser stadig ikke helt som hun skal;-( grænsen for væksthæmning er 22 procent under normal og lille freya ligger på 21,7 procent......så skal afsted igen om 14 dage...puha kryser fingre for at hun snart begynder at vokse lidt mere nu hvor jeg er i mit tredje trimester.....for man bliver jo bekymret selvom de siger alt ser fint ud......og i værste tilfælde skal fødslen sættes igang før tid.....bliver bare så ked og bekymret;-(

men prøver at få tankerne andet sted hen.....så er begyndt t sy hendes dåbskjole.....er ikke helt færdig endnu....mangler pink silkebånd på ærmerne.....osv;-)

her er et lille billede;-)

knus jill 29+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

BOBS

kan godt følge din bekymring, og derfor får du lige et herfra...men når de siger alt ser fint ud, så må man tro på det, men kan godt forstå det kan være svært....

og ved du hvad sikke en meget smuk og unik dåbskjole...hun kommer til at se så fin ud i den!

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke en fin og personlig dåbskjole. Bare rolig, jeg er sikker på at det nok skal gå og hun kommer ud fin og rask og frisk

Knus

Rosa

26+2

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

BOBS skriver:

kan godt følge din bekymring, og derfor får du lige et herfra...men når de siger alt ser fint ud, så må man tro på det, men kan godt forstå det kan være svært....

og ved du hvad sikke en meget smuk og unik dåbskjole...hun kommer til at se så fin ud i den!

tusind tak;-) Ja man bliver jo bekymret....men vi håber bare på hun snart begynder at tage lidt på.....;-)

Håber også hun bliver fin...smiler....Ved godt at dåbskjoler ikke er så dyre men synes det kunne være sjovt at sy den selv da vores søskende ikke har nogen dåbskjole...så begynder vi på traditionen.....den kan jo stadig bruges til en lille dreng med evt grønt bånd i stedet;-)

knus Jill

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

Rosa skriver:

Sikke en fin og personlig dåbskjole. Bare rolig, jeg er sikker på at det nok skal gå og hun kommer ud fin og rask og frisk

Knus

Rosa

26+2

Tak;-) ja det håber jeg sørme også...men det er dejligt der bliver holdt sådan øje med det.....;-) På sin vis var det jo godt vi tog ind på fødegangen for 14 dage siden...så de fandt ud af det;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

FruEllingsen

håber jeres lille pige begynder at tage på som hun skal.
kan godt forstå at du bliver ked af det.

krydser fingre for at det ser bedre ud ved næste skanning...

Må altså bare lge rose dig for den flotte dåbskjole

Anmeld

19. januar 2010

BOBS

jillkolsbjerg skriver:

tusind tak;-) Ja man bliver jo bekymret....men vi håber bare på hun snart begynder at tage lidt på.....;-)

Håber også hun bliver fin...smiler....Ved godt at dåbskjoler ikke er så dyre men synes det kunne være sjovt at sy den selv da vores søskende ikke har nogen dåbskjole...så begynder vi på traditionen.....den kan jo stadig bruges til en lille dreng med evt grønt bånd i stedet;-)

knus Jill

sådan gjorde vi også det vil sige vi fik den syet, da jeg desværre ikke er særlig fingernem, og er bedre til at lave mad

det betød også meget for os at starte vores egne dåbskjoletradition, og den blev syet af min konfirmationskjole...

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

Drømmer skriver:

håber jeres lille pige begynder at tage på som hun skal.
kan godt forstå at du bliver ked af det.

krydser fingre for at det ser bedre ud ved næste skanning...

Må altså bare lge rose dig for den flotte dåbskjole

smiler...tak ja det håber vi også på....godt der bliver hold øje med det;-)

og tusind tak for rosen med kjolen;-) Det betyder meget;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

BOBS skriver:

sådan gjorde vi også det vil sige vi fik den syet, da jeg desværre ikke er særlig fingernem, og er bedre til at lave mad

det betød også meget for os at starte vores egne dåbskjoletradition, og den blev syet af min konfirmationskjole...

Smiler jeg elsker at være kreativ....både håndarbejde og madlavning....smiler tror jeg har valgt det forkerte job...smiler;-)

ja synes jo også det var ærgeligt vi ikke havde en kjole...men det har vi NU...smiler;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så hepper vi på freya

Hep hep Voks så lidt hurtigere, så mor ikke får bekymringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.