opdatering- ked og meget bekymret;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

jillkolsbjerg

Zafir skriver:

Så hepper vi på freya

Hep hep Voks så lidt hurtigere, så mor ikke får bekymringer

Tak håber hun høre dig...farmand siger til hende hver dag at nu skal hun vokse;-)

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

LotteGabriella

jillkolsbjerg skriver:

her en lille opdatering fra kontrolscanning. For ca 14 dage siden var vi et smut på fødegangen da jeg ikke havde mærke liv hele dagen. De lyttede og scannede mig og lille Freya blev vurderet til at veje 917  g det sagde lægen svarede til en uge mindre end termin, men vi skulle ikke være bekymret...men hun ville gerne have jeg kom ind igen og blive scannet for at se om bebsen nu voksede som den skulle;-) Vi var så derinde igår og hun blev vurderet til 1.085 kg så hun vokser stadig ikke helt som hun skal;-( grænsen for væksthæmning er 22 procent under normal og lille freya ligger på 21,7 procent......så skal afsted igen om 14 dage...puha kryser fingre for at hun snart begynder at vokse lidt mere nu hvor jeg er i mit tredje trimester.....for man bliver jo bekymret selvom de siger alt ser fint ud......og i værste tilfælde skal fødslen sættes igang før tid.....bliver bare så ked og bekymret;-(

men prøver at få tankerne andet sted hen.....så er begyndt t sy hendes dåbskjole.....er ikke helt færdig endnu....mangler pink silkebånd på ærmerne.....osv;-)

her er et lille billede;-)

knus jill 29+0

først sender jeg lige en kæmpe krammer til digog  for at hun snart vokser med lynets hast

og så.......WAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWIE hvor er den bare smuk og anderledes, er helt vild med den

Anmeld

19. januar 2010

SarahAa

En kæmpe til dig!

Også vil jeg alt hvad jeg kan for den lille vokser som hun skal fra nu af!

Og så er det i øvrigt en rigtig flot kjole

Knus

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

Tusind tak alle sammen hvor er i bre søde...det varmer rigtig meget;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

LotteGabriella skriver:

først sender jeg lige en kæmpe krammer til digog  for at hun snart vokser med lynets hast

og så.......WAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWIE hvor er den bare smuk og anderledes, er helt vild med den

Smiler...tak....ja den er lidt anderledes...smiler....men det synes jeg er lidt morsomt...så ser man ikke andre i sådan en i hvert fald...;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

SarahAa skriver:

En kæmpe til dig!

Også vil jeg alt hvad jeg kan for den lille vokser som hun skal fra nu af!

Og så er det i øvrigt en rigtig flot kjole

Knus

Tusind tak.....;-) og ja....nu skal hun bare vokse sig stor og sund

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

LotteGabriella

jillkolsbjerg skriver:

Smiler...tak....ja den er lidt anderledes...smiler....men det synes jeg er lidt morsomt...så ser man ikke andre i sådan en i hvert fald...;-)

knus jill

lige præcis, dejligt med noget anderledes ville ønske at jeg var lige så dygtig som dig, så havde jeg helt klart også syet én selv

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

LotteGabriella skriver:

lige præcis, dejligt med noget anderledes ville ønske at jeg var lige så dygtig som dig, så havde jeg helt klart også syet én selv

smiler....ved ikke om jeg er dygtig....men er bare ikke så bange for at kaste mig ud i noget nyt.....tror bare det kreative ligger til vores familie.....min søster er viiild dygtig til at male...;-) synes det er dejlig afslappende og mega hyggeligt......også er det noget man kan sidde til og slappe af med...smiler....nu mangler jeg bare at springe ud i kagerne...som alle pigerne herinde er så dygtige til......det skal prøves...smiler;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

LotteGabriella

jillkolsbjerg skriver:

smiler....ved ikke om jeg er dygtig....men er bare ikke så bange for at kaste mig ud i noget nyt.....tror bare det kreative ligger til vores familie.....min søster er viiild dygtig til at male...;-) synes det er dejlig afslappende og mega hyggeligt......også er det noget man kan sidde til og slappe af med...smiler....nu mangler jeg bare at springe ud i kagerne...som alle pigerne herinde er så dygtige til......det skal prøves...smiler;-)

knus jill

hihihi jeg skal i hvert fald ikke kaste mig ud i kagerne, for så spiser jeg dem bare og ta'r 10 kg på men jeg synes at det er helt vildt så flotte kreative kager tøserne herinde kan lave go for it...

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

LotteGabriella skriver:

hihihi jeg skal i hvert fald ikke kaste mig ud i kagerne, for så spiser jeg dem bare og ta'r 10 kg på men jeg synes at det er helt vildt så flotte kreative kager tøserne herinde kan lave go for it...

griner...gør jeg sikkert også...bagte gulerodskage forleden...og inden den blev serveret...kunne man da godt LIGE spise hjørnerne ikk...hehe, det er der ingen der opdager...smiler;-) somsagt så gjort;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.