opdatering- ked og meget bekymret;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

LotteGabriella

jillkolsbjerg skriver:

griner...gør jeg sikkert også...bagte gulerodskage forleden...og inden den blev serveret...kunne man da godt LIGE spise hjørnerne ikk...hehe, det er der ingen der opdager...smiler;-) somsagt så gjort;-)

knus jill

du må vise kagen frem, hvis du kaster dig ud af det....er jo nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

jillkolsbjerg

LotteGabriella skriver:

du må vise kagen frem, hvis du kaster dig ud af det....er jo nysgerrig

Det skal jeg sørme nok.......rosen er jo noget at det der gør det ekstra dejligt at lave ting...smiler.....det motiver;-)

knus jill ( kan dog også tåle ris ) hehe..eller kontruktiv kritik...smiler

Anmeld

19. januar 2010

LotteGabriella

jillkolsbjerg skriver:

Det skal jeg sørme nok.......rosen er jo noget at det der gør det ekstra dejligt at lave ting...smiler.....det motiver;-)

knus jill ( kan dog også tåle ris ) hehe..eller kontruktiv kritik...smiler

hihi, jamen vi må se hvad det bliver til næste gang så

Anmeld

19. januar 2010

frk andreasen

jillkolsbjerg skriver:

her en lille opdatering fra kontrolscanning. For ca 14 dage siden var vi et smut på fødegangen da jeg ikke havde mærke liv hele dagen. De lyttede og scannede mig og lille Freya blev vurderet til at veje 917  g det sagde lægen svarede til en uge mindre end termin, men vi skulle ikke være bekymret...men hun ville gerne have jeg kom ind igen og blive scannet for at se om bebsen nu voksede som den skulle;-) Vi var så derinde igår og hun blev vurderet til 1.085 kg så hun vokser stadig ikke helt som hun skal;-( grænsen for væksthæmning er 22 procent under normal og lille freya ligger på 21,7 procent......så skal afsted igen om 14 dage...puha kryser fingre for at hun snart begynder at vokse lidt mere nu hvor jeg er i mit tredje trimester.....for man bliver jo bekymret selvom de siger alt ser fint ud......og i værste tilfælde skal fødslen sættes igang før tid.....bliver bare så ked og bekymret;-(

men prøver at få tankerne andet sted hen.....så er begyndt t sy hendes dåbskjole.....er ikke helt færdig endnu....mangler pink silkebånd på ærmerne.....osv;-)

her er et lille billede;-)

knus jill 29+0

sender dig et det skal nok gå det er jeg sikker på

knus tanja

31+2

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

frk andreasen skriver:

sender dig et det skal nok gå det er jeg sikker på

knus tanja

31+2

tusind tak;-) ja må jo se positivt på det.....der er ikke andet at gøre;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

LotteGabriella skriver:

hihi, jamen vi må se hvad det bliver til næste gang så

griner...ja.....tager det i stiv arm...hehe;-) ellers er det jo bare en ommer...smiler;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

Amelia<3

jillkolsbjerg skriver:

her en lille opdatering fra kontrolscanning. For ca 14 dage siden var vi et smut på fødegangen da jeg ikke havde mærke liv hele dagen. De lyttede og scannede mig og lille Freya blev vurderet til at veje 917  g det sagde lægen svarede til en uge mindre end termin, men vi skulle ikke være bekymret...men hun ville gerne have jeg kom ind igen og blive scannet for at se om bebsen nu voksede som den skulle;-) Vi var så derinde igår og hun blev vurderet til 1.085 kg så hun vokser stadig ikke helt som hun skal;-( grænsen for væksthæmning er 22 procent under normal og lille freya ligger på 21,7 procent......så skal afsted igen om 14 dage...puha kryser fingre for at hun snart begynder at vokse lidt mere nu hvor jeg er i mit tredje trimester.....for man bliver jo bekymret selvom de siger alt ser fint ud......og i værste tilfælde skal fødslen sættes igang før tid.....bliver bare så ked og bekymret;-(

men prøver at få tankerne andet sted hen.....så er begyndt t sy hendes dåbskjole.....er ikke helt færdig endnu....mangler pink silkebånd på ærmerne.....osv;-)

knus jill 29+0

Det har jeg også fået at vide da jeg var gravid, de sagde altid at hun er meget mindre end hun brude at være, jeg har også været til scanning hver 14 dag. Men den dag jeg fødte hende var hun 3225 g og hun havde normalt vægt da hun blev født. Scanningerne kan sagtnes tager fejl

Bare tag det stille og roligt og nyd din graviditet ( Noget som jeg ikke har gjort, for der var altid noget )

Anmeld

19. januar 2010

jillkolsbjerg

Amelisa <3 skriver:

Det har jeg også fået at vide da jeg var gravid, de sagde altid at hun er meget mindre end hun brude at være, jeg har også været til scanning hver 14 dag. Men den dag jeg fødte hende var hun 3225 g og hun havde normalt vægt da hun blev født. Scanningerne kan sagtnes tager fejl

Bare tag det stille og roligt og nyd din graviditet ( Noget som jeg ikke har gjort, for der var altid noget )

Åh det lettede virkelig, håber sørme også de tager fejl, synes jo jeg kan mærke hende hele tiden.....også hendes krop du ved sådan ude på maven.....vil jo blive ulykkelig hvis hun er alt for lille;-(.....men tak..det giver mig sørme håb;-) håber bare hun er vokset til om 14 dage hvor jeg skal scannes igen;-)

knus jill

Anmeld

19. januar 2010

helora

jillkolsbjerg skriver:

knus jill 29+0

Hej Jill

Jeg kan sagtens forstå din bekymring. Jeg har selv stået i nogenlunde samme situation og husker tydeligt, hvordan jeg var ved at gå til af bekymring. Jeg havde en lille undervægtig pige i maven, som var næsten 25% under normalvægten, da hun blev taget ved planlagt kejsersnit i uge 34+5. Så det var en lille og meget meget sulten pige på 1460 g, der kom ud. I dag, 2,5 år efter, er der intet at se eller mærke på hende.

Krydser fingre for, at hun holder et ordentligt ædegilde inde i din mave i løbet af de næste 14 dage. Og trøst dig eller med, at der bliver holdt nøje øje med dig, og der står erfarne folk klar til at gribe ind, hvis det skulle blive nødvendigt.

Knus

Anmeld

19. januar 2010

Michael healer

jillkolsbjerg skriver:

smiler....ved ikke om jeg er dygtig....men er bare ikke så bange for at kaste mig ud i noget nyt.....tror bare det kreative ligger til vores familie.....min søster er viiild dygtig til at male...;-) synes det er dejlig afslappende og mega hyggeligt......også er det noget man kan sidde til og slappe af med...smiler....nu mangler jeg bare at springe ud i kagerne...som alle pigerne herinde er så dygtige til......det skal prøves...smiler;-)

knus jill

Hej

Hvor er det bare en super flot kjole du har lavet, og jo du er da dygtig

Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.