opdatering- ked og meget bekymret;-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

jillkolsbjerg

helora skriver:

Hej Jill

Jeg kan sagtens forstå din bekymring. Jeg har selv stået i nogenlunde samme situation og husker tydeligt, hvordan jeg var ved at gå til af bekymring. Jeg havde en lille undervægtig pige i maven, som var næsten 25% under normalvægten, da hun blev taget ved planlagt kejsersnit i uge 34+5. Så det var en lille og meget meget sulten pige på 1460 g, der kom ud. I dag, 2,5 år efter, er der intet at se eller mærke på hende.

Krydser fingre for, at hun holder et ordentligt ædegilde inde i din mave i løbet af de næste 14 dage. Og trøst dig eller med, at der bliver holdt nøje øje med dig, og der står erfarne folk klar til at gribe ind, hvis det skulle blive nødvendigt.

Knus

Først...hvor er det bare super dejligt at høre at du har en sund og dejlig pige idag;-) for hold da op en lille en, må jeg spørge dig om du ved hvorfor hun ikke tog på? spørger fordi de jo siger at tilførsel fra moderkagen så fin ud. og havde ellers et fint flow.

jeg håber sørme hun bliver derinde bare et par mdr endnu. Men ja det er beroligende at der tages sådan hånd om det, det betyder meget;-)

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

jillkolsbjerg

Michael healer skriver:

Hej

Hvor er det bare en super flot kjole du har lavet, og jo du er da dygtig

Michael

Tusind tak;-) Er nok bare ikke for god til at rose mig selv...hehe;-)

knus jill

Anmeld

20. januar 2010

helora

jillkolsbjerg skriver:

Først...hvor er det bare super dejligt at høre at du har en sund og dejlig pige idag;-) for hold da op en lille en, må jeg spørge dig om du ved hvorfor hun ikke tog på? spørger fordi de jo siger at tilførsel fra moderkagen så fin ud. og havde ellers et fint flow.

jeg håber sørme hun bliver derinde bare et par mdr endnu. Men ja det er beroligende at der tages sådan hånd om det, det betyder meget;-)

knus jill

Flowet så også fint ud igennem hele min graviditet, og de fandt aldrig rigtig ud af, hvorfor hun ikke fik næring nok. I hvert fald ikke noget, der blev formuleret videre til mig .

Håber du husker at glæde dig over din fortsatte graviditet på trods af bekymringer .

Skriv endelig, hvis du vil snakke.

Knus Helga

Anmeld

20. januar 2010

lululupo

sender lige en tanke!!!!! Sikken en fin kjole

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

lululupo skriver:

sender lige en tanke!!!!! Sikken en fin kjole

Tusind tak;-)

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

helora skriver:

Flowet så også fint ud igennem hele min graviditet, og de fandt aldrig rigtig ud af, hvorfor hun ikke fik næring nok. I hvert fald ikke noget, der blev formuleret videre til mig .

Håber du husker at glæde dig over din fortsatte graviditet på trods af bekymringer .

Skriv endelig, hvis du vil snakke.

Knus Helga

Jo jeg glæder mig også over graviditeten, og det er måske også for tidligt at være bekymret;-( Så håber på hun i det mindste vejer noget mere om 14 dage;-) 

Håber på hun bliver derinde noget tid endnu;-) 

Ps kan da være jeg skriver til dig senere, kan være jeg har brug for at tale lidt med en der har erfaring med det;-) Og tusind tak for tilbudet det betyder meget;-)

knus jill

Anmeld

20. januar 2010

BinaMor

gabriella lå på 18 under normalen. hun har det finthun vejede 2650 da hun blev født i uge 38+0

Anmeld

20. januar 2010

Amelia<3

jillkolsbjerg skriver:

Åh det lettede virkelig, håber sørme også de tager fejl, synes jo jeg kan mærke hende hele tiden.....også hendes krop du ved sådan ude på maven.....vil jo blive ulykkelig hvis hun er alt for lille;-(.....men tak..det giver mig sørme håb;-) håber bare hun er vokset til om 14 dage hvor jeg skal scannes igen;-)

knus jill

Det er jeg sikker på at hun kommer til. Det hele skal nok går godt. Du er velkommen til at skrive hvis der er noget

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

gabriellasmor skriver:

gabriella lå på 18 under normalen. hun har det finthun vejede 2650 da hun blev født i uge 38+0

Ja ved jo de kan tage fejl ved scaningen;-) Dejligt at høre at lillepigen har det godt;-) Fødte du normalt eller var det planlagt altså kejsersnit?

knus jill

Anmeld

20. januar 2010

jillkolsbjerg

Amelisa <3 skriver:

Det er jeg sikker på at hun kommer til. Det hele skal nok går godt. Du er velkommen til at skrive hvis der er noget

Tusind tak.....prøver at holde den positive ånd;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.