Kontanthjælp, hvad sker der når ens barsel slutter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

13000?

Satserne steget ved komunen(erne) ?

Jeg får 12000....

Hc=k

Du bliver sendt i aktivering, praktik eller lignende... Medmindre du selv har fundet et job inden din barsel er slut...

Jeg ved det ikke...jeg er heldigvis ikke på kh og kommer det forhåbentlig aldrig...det var en anden der skrev det beløb..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Mira0911

Eva skriver:

Jeg ved det ikke...jeg er heldigvis ikke på kh og kommer det forhåbentlig aldrig...det var en anden der skrev det beløb..

Okey... Har ikke lige læst hele tråden...

Anmeld

19. januar 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Okey... Har ikke lige læst hele tråden...

Det er bare ok.. tror det måske var i en anden tråd, at der var en der skrev det beløb....men synes da lige du skal tjekke op.. er da super trist at miste 1000kr hver måned..

Knus

Anmeld

19. januar 2010

Mira0911

Eva skriver:

Det er bare ok.. tror det måske var i en anden tråd, at der var en der skrev det beløb....men synes da lige du skal tjekke op.. er da super trist at miste 1000kr hver måned..

Knus

Ja det må jeg vidst lige... Men det er vel forskelligt hvordan satserne ligger pr. kommune - måske det er ens overalt...

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Efter endt barsel fik jeg et blev hvor jeg skulle komme op på kommunen og aftale mit forløb.

Det gik ud på at jeg jo selvfølgelig skulle fortælle hvad jeg vil, da jeg jo ingen uddannelse har, derefter siger de så at jeg skulle til aktivering. Det fungerer som et 37 timers job. Jeg fik 9090.00 kr udbetalt om mdr.

Anmeld

19. januar 2010

Tulle28

hc=k skriver:

jamen kommunen mener jeg. Jeg fik afvide at jeg skulle søge 2 måneder inden barselslut og det gjorde jeg så kan de da ikke forvente at jeg bare kan arbejde når de giver mig en plads så sent. de var oplyst om at min barsel sluttede og jeg har søgte før frist

Æhm... Er det ikke det samme for os som ikke er på KH?

Anmeld

19. januar 2010

Mira0911

Her satserne for 2010...

Satser 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.