Kontanthjælp, hvad sker der når ens barsel slutter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Ni-ko-li-ne

vi skrev os op da Nikoline var 1 mdr..... for at være sikre....

hvis du er på KH så skal du i aktivering/på jobsøgningskursus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

hc=k

Mor til David skriver:

Er det fordi du har plads i en bestemt insitution du har søgt eller har du bare fået en efter pladsgaratien?

Nej jeg har bare søgt nogle i mit område og ikke nogle specielle. Jeg ville først have garentiplads fra d 9 marts

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

hc=k skriver:

Nej jeg har bare søgt nogle i mit område og ikke nogle specielle. Jeg ville først have garentiplads fra d 9 marts

Så har du jo fået opfyldt din garantiplads, så vidt jeg kan se... Havde måske været smart at have sat den til 1. feb eller senest d. 15. når din barsel slutter d. 16. ... Men det er jo for sent...

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

Mor til David skriver:

Så har du jo fået opfyldt din garantiplads, så vidt jeg kan se... Havde måske været smart at have sat den til 1. feb eller senest d. 15. når din barsel slutter d. 16. ... Men det er jo for sent...

Jamen det gjorde jeg også, men damen i telefonen sagde at det var ligemeget hvad jeg skrev på kortet for jeg havde først garenti 9 marts og sådan var det bare... Jeg var helt paf fordi jeg overhovedet ikke havde noget at sige

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Forstår da heller ikke lige hvorfor hun skal bestemme hvornår man vil have garantiplads fra!?!

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

Mor til David skriver:

Forstår da heller ikke lige hvorfor hun skal bestemme hvornår man vil have garantiplads fra!?!

Nej det gør jeg heller ikke jeg synes det var meget underligt. Jeg sagde det til min SP og hun kontaktede dem så, men jeg har ikke lige snakket med hende om det så jeg ved ikke hvad de har sagt til hende.

Jeg synes bare det virker meget underligt når man nu søger at de så bare skal lave det hele om

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

ka-ri-na skriver:

vi skrev os op da Nikoline var 1 mdr..... for at være sikre....

hvis du er på KH så skal du i aktivering/på jobsøgningskursus

Jamen det vil jeg også gerne, men skal man det inden der er gået en måned??

Anmeld

17. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Mor til David skriver:

hvis man er på KH kan man ikke selv bestemme hvornår garantien skal være fra.... så gælder den først når ens barsel er slut og man er til rådighed

Anmeld

17. januar 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Jamen det vil jeg også gerne, men skal man det inden der er gået en måned??

hmm..... det kommer nok an på hvor travlt de har osv.... ellers ring derned, og forklar din situetion.... med lidt velvilje kan de måske vente de 14 dage.... medmindre loven siger noget andet

Anmeld

17. januar 2010

Isabeau

Er der 2 mdr. pasningsgaranti i ens kommune, men at man først kan få en plads senere, bør kommunen da gå ind og kompensere. Har hørt man kan forlænge sin barsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.