Kontanthjælp, hvad sker der når ens barsel slutter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.389 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

hc=k

Ja altså jeg er på kontanthjælp og min barsel slutter her d 16 feb.

Hvad sker der så????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Så ryger du ud og arbejde fuldtid for 13.000kr....aktivering eller jobtræning eller hvad det hedder...

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Så ryger du ud og arbejde fuldtid for 13.000kr....aktivering eller jobtræning eller hvad det hedder...

Jamen gør jeg det fra dag 1 eller hvad. Min søn kan først starte i dp d. 1 marts

Anmeld

17. januar 2010

Sees

hc=k skriver:

Ja altså jeg er på kontanthjælp og min barsel slutter her d 16 feb.

Hvad sker der så????

Lytter lige med her .. Står i samme situation - Dog med slut'barsel fra 13. april.

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Jamen gør jeg det fra dag 1 eller hvad. Min søn kan først starte i dp d. 1 marts

jeg ved at de ikke er særlig forstående...du skal lave noget for dine penge....men du skal da ringe ned og høre ad...

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

MetteLetten skriver:

Lytter lige med her .. Står i samme situation - Dog med slut'barsel fra 13. april.

Det er bare iorden. Jeg synes det er skide træls. Jeg fik et brav om at jeg havde pligt til at søge senest 2 måneder inden min barsel sluttede og jeg søgte 3 måneder inden og alligevel kan han først starte 14 senere.. Gad vide hvad de har tænkt sig

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Det er bare iorden. Jeg synes det er skide træls. Jeg fik et brav om at jeg havde pligt til at søge senest 2 måneder inden min barsel sluttede og jeg søgte 3 måneder inden og alligevel kan han først starte 14 senere.. Gad vide hvad de har tænkt sig

En anden gang.. så søg fra dag et af....

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

hc=k skriver:

Jeg fik at vide det var fra samme dag, da jeg var nede for at høre om jeg kunne få noget hjælp efter endt uddannelse og mens jeg ventede på at overstå min ene måneds karantæne hos a-kassen; Rengøringsjob på lokalcentret... (som jeg dog endte med ikke at tage pga problemer med at aflevere David, så det betød ingen penge i to mdr...)

Anmeld

17. januar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

Hvad hjælper det at søge fra dag et af, når ventelisterne er efter børnenes fødselsdato, og ikke hvornår de er skrevet op?

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Eva skriver:

I Århus er det efter alder, så det er sådan set lige meget hvornår man starter med at søge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.