Kontanthjælp, hvad sker der når ens barsel slutter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Isabeau

Ayasmor skriver:

Hvad hjælper det at søge fra dag et af, når ventelisterne er efter børnenes fødselsdato, og ikke hvornår de er skrevet op?

Nemlig!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Hvad hjælper det at søge fra dag et af, når ventelisterne er efter børnenes fødselsdato, og ikke hvornår de er skrevet op?

I Odense kommune er man skrevet op fra den dato man skriver sig op, og ikke barnets fødselsdato. Så det er meget forskelligt.

Anmeld

18. januar 2010

Ayasmor

RikkeØ skriver:

I Odense kommune er man skrevet op fra den dato man skriver sig op, og ikke barnets fødselsdato. Så det er meget forskelligt.

okay, det er da meget mere praktisk.. Her i randers kommune er det nemlig efter fødselsdato... så troede egentlig bare at det var sådan alle steder

Anmeld

18. januar 2010

LinLin

ka-ri-na skriver:

hvis man er på KH kan man ikke selv bestemme hvornår garantien skal være fra.... så gælder den først når ens barsel er slut og man er til rådighed

Aaarh.. Har ikke været inde i det system... Var studerende da jeg fik David...

Anmeld

18. januar 2010

LinLin

Ayasmor skriver:

okay, det er da meget mere praktisk.. Her i randers kommune er det nemlig efter fødselsdato... så troede egentlig bare at det var sådan alle steder

Sådan er det også i Århus - altså som i Randers

Anmeld

18. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Ayasmor skriver:

Det kan da ikke passe at man ikke kan få barnet passet fra den dag barslen er slut, uanset venteliste.. Alle skal da ha pasningsmulighed, om så barnet skal i G DP inden så er det jo det det skal. Det er jo ikke alle der er heldig og måske kan 'ha fri' inden barnet kan få en plads i DP.
Ring til kommunen og klag eller ryg dem for en plads..

Anmeld

18. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Mor til David skriver:

Aaarh.. Har ikke været inde i det system... Var studerende da jeg fik David...

det har jeg heller ikke:0) men jeg kender een som har

Anmeld

18. januar 2010

CarinaSB

jeg skrev Noah op til DP da han var en mdr gammel .. det var plads anvisningen der ringede til mig .. for at jeg netop ikk stod og manglede plads til ham når min barsel sluttede .. så han er skrevet op til juni ..

Anmeld

18. januar 2010

hc=k

Jeg har snakket med kommunen i dag og det er ikke noget problem for mig at blive hjemme til han er startet op

Anmeld

19. januar 2010

Mira0911

Eva skriver:

Så ryger du ud og arbejde fuldtid for 13.000kr....aktivering eller jobtræning eller hvad det hedder...

13000?

Satserne steget ved komunen(erne) ?

Jeg får 12000....

Hc=k

Du bliver sendt i aktivering, praktik eller lignende... Medmindre du selv har fundet et job inden din barsel er slut...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.