Røremaskine....helst industrimaskine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

SUPER fed idé. Det ville jeg da have ønsket at jeg havde gjort i den periode, hvor jeg var 100% 'besværlig'...

Rigtig super fedt...

Ja, det gør det i hvert fald lidt nemmere, for alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

betjenten

Eva skriver:

SUPER...Tak for linket... jeg vil helt sikkert prøve at få sådan en, så den kan holde laaaang tid, da jeg ikke tror kommunen sådan lige købe igen og igen..

Knus...

Det var da så lidt

Krydser fingrer for at de vil give dig den, for det er en SUPER maskine!!! Og ja den burde kunne holde i maaaange år

Knus...

Anmeld

16. januar 2010

siw84

hej eva

min kæreste arbejder i noget der hedder H.W.Larsen som ligger i kødbyen.. han sælger sådanne maskiner og har sindsygt meget forstad på de maskiner og kan sagtens hjælpe dig med at finde den rette da de både sælger til private og industri..

så hvis det er kan du tage ind i butikken og sige du skal snakke med Martin (er min kæreste) så skal han nok hjælpe dig og finde en god pris på det produkt du evt. vælger

nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, om det så måske er for langt at tage.. men ellers kan du ringe på tlf. 33 24 11 22 og sig du skal snakke med martin bare sig til han du er fra baby.dk så ved han hvem det er.. hehe

håber det kan hjælpe dig..

knus siw 34+0

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

siw84 skriver:

hej eva

min kæreste arbejder i noget der hedder H.W.Larsen som ligger i kødbyen.. han sælger sådanne maskiner og har sindsygt meget forstad på de maskiner og kan sagtens hjælpe dig med at finde den rette da de både sælger til private og industri..

så hvis det er kan du tage ind i butikken og sige du skal snakke med Martin (er min kæreste) så skal han nok hjælpe dig og finde en god pris på det produkt du evt. vælger

nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, om det så måske er for langt at tage.. men ellers kan du ringe på tlf. 33 24 11 22 og sig du skal snakke med martin bare sig til han du er fra baby.dk så ved han hvem det er.. hehe

knus siw 34+0

Hvor er du SØD.. tusind tak, ham vil jeg lige ringe til..

Rigtig god aften...

Knus..

Anmeld

16. januar 2010

siw84

siw84 skriver:

hej eva

knus siw 34+0

de har os en hjemmeside: hwl.dk men det er ikke alle deres maskiner de har derinde og prisen der står er måske ikke det tilbd du kan få igennem min kæreste..

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

siw84 skriver:

de har os en hjemmeside: hwl.dk men det er ikke alle deres maskiner de har derinde og prisen der står er måske ikke det tilbd du kan få igennem min kæreste..

Tak....

Anmeld

16. januar 2010

Corn

Min mand sige du skal have en Bear.... Ikke at jeg aner hvad det er

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Min mand sige du skal have en Bear.... Ikke at jeg aner hvad det er

Ok..Tak...det må jeg lige søge på...det er jo en hel videnskab..

Anmeld

16. januar 2010

Mimic

Ville helt klart søge om den her....

http://jyskestorkokken.dk/product.asp?product=1658&lang=dk

Ved selvfølgelig ikke kommunen vil betale, men er SUPER god, og bliver brugt i mange bagerier... Den er så også ca dobbelt så dyr som en Kitchen Aid...

Og ja en Kitchen Aid er også en rigtig god maskine!!! Bruger selv min flere gange om ugen

den kan jeg også stå inde for... har arbejdet i en cafe hvor den blev brugt hver dag, til alt lige fra kødfars til kage og brød dej...

den er stor men overraskende lydsvag...

håber virkelig din ansøgning om hjælp til sådan en maskine, det er guld værd for jer med børn der har cøliaki...

hmm mener forresten at jeg læste et sted om en der havde fået støtte til både en røremaskine og fik hjælp til el regningen fordi den skal køre så længe af gangen... kan selvfølgelig ikke finde den artikel nu... men vil da lige søge videre

Fra Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.