Røremaskine....helst industrimaskine...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Honningblomst

Siber skriver:

For pokker da, jeg skriver jo også at du skal have en.

Håber for dig og din familie at I får en!

Jeg beklager at du tog det så nært at jeg skrev det er de særeste ting man kan søge tilskud til, virkelig ikke ment for at såre dig eller din søn! Ked af at han har fået så svær allergi. Vi har selv allergi her i familien!

Knus

Undskyldningen modtaget...og ja, nogle gange skal man måske lige tænke eller spørge ind...den der med man bare kan ælte det..

Allergi får man så vidt jeg ved ikke meget hjælp til. gør man? Vi har i hvert fald intet fået til jeppe...men cøliaki er så heller ikke allergi men en tarmsygdom.

Knus Eva-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Siber

Eva skriver:

Undskyldningen modtaget...og ja, nogle gange skal man måske lige tænke eller spørge ind...den der med man bare kan ælte det..

Allergi får man så vidt jeg ved ikke meget hjælp til. gør man? Vi har i hvert fald intet fået til jeppe...men cøliaki er så heller ikke allergi men en tarmsygdom.

Knus Eva-

Tak!

Men jeg synes nu også det er sært at vi kan søge om til skud til briller til vores datter, men selvfølgelig gør vi det!

Nej man får ikke en dyt tilskud til allergi, eller jeg tror måske mine forældre fik lidt da jeg var barn, men så blev reglerne lavet om og bla bla bla! Jeg husker især da jeg blev studerende der fik jeg ikke en prut, og medicinen var dyr, men nødvendig, så der blev sparet lidt op til det!

Knus

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Hold da op nogle odds I har mod Jer....men igen, så er det jo virkelig godt at I gør så meget...og det ser ud til at lykkedes.

havde jeg bare vidst hvad jeg ved nu,...så var Jeppe ammet min 6-8 mdr. uden noget andet mad og hvede var også holdt væk i laaaaaang tid.

Desværre ved jeg jo ikke hvor han har det fra...eller jeg kan kun tro det er fra hans biofar, men jeg kan jo aldrig finde ud af det.

Håber at Idun slipper helt...men mon ikke hun gør det?

Knus..

Jo, vi har mange odds imod os... og vi havde jo så muligheden for at være super opmærksomme på det. og kunne handle på det.

Det var også hårdt,men på den anden side, så valgte jeg at tage kampen og måske undgå noget senere, da hun var lille.

Og det ser så ud som om det har givet pote.

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Siber skriver:

Tak!

Men jeg synes nu også det er sært at vi kan søge om til skud til briller til vores datter, men selvfølgelig gør vi det!

Nej man får ikke en dyt tilskud til allergi, eller jeg tror måske mine forældre fik lidt da jeg var barn, men så blev reglerne lavet om og bla bla bla! Jeg husker især da jeg blev studerende der fik jeg ikke en prut, og medicinen var dyr, men nødvendig, så der blev sparet lidt op til det!

Knus

Ja, det er mærkeligt....tænker om det lige så stille forsvinder jo flere der har det eller? det er i hvert fald slet ikke fair for ikke nok med det er besværligt så er det også dyrt. Der mangler noget fokus på det,...eller også så skulle der gives ud fra indkomst og ikke bare ens til alle...men tja...fair er det bestemt ikke..

Kram til dig..

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

Jo, vi har mange odds imod os... og vi havde jo så muligheden for at være super opmærksomme på det. og kunne handle på det.

Det var også hårdt,men på den anden side, så valgte jeg at tage kampen og måske undgå noget senere, da hun var lille.

Og det ser så ud som om det har givet pote.

Og det er jo præcis sådan man skal vælge at tackle det...sejt af Jer...

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Og det er jo præcis sådan man skal vælge at tackle det...sejt af Jer...

Jeg glæder mig til at høre, hvordan det går hos jer. Hvis der er andre fifs du har brug for eller noget jeg kommer i tanke om, så skal jeg nok sige til.

Kom lige i tanke om et andet fif... Jeg er jo sådan en der ELSKER sovs Og opbagt sovs er MUMS. Og så har jeg fundet ud af at man sagtens kan opbage med maizena mel. Det kræver bare lidt ekstra fedtstof. Men som regel, så tager man heller ikke rigtig på, hvis man ikke spiser hvede, derfor gør det ikke noget med lidt ekstra fedtstof.

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

Jeg glæder mig til at høre, hvordan det går hos jer. Hvis der er andre fifs du har brug for eller noget jeg kommer i tanke om, så skal jeg nok sige til.

Kom lige i tanke om et andet fif... Jeg er jo sådan en der ELSKER sovs Og opbagt sovs er MUMS. Og så har jeg fundet ud af at man sagtens kan opbage med maizena mel. Det kræver bare lidt ekstra fedtstof. Men som regel, så tager man heller ikke rigtig på, hvis man ikke spiser hvede, derfor gør det ikke noget med lidt ekstra fedtstof.

Tusind tak søde Zafir.. Og den med maizena har jeg sjovt nok altid brugt, har aldrig brugt mel...men det er nemlig en super måde og meget sundere også.

Og du må meget meget gerne skrive hvis du kommer i tanke om noget...er ved at lave sådan en Jeppes bog, han kan have med rundt, det gør det lidt nemmere for alle...

Knus..

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Tusind tak søde Zafir.. Og den med maizena har jeg sjovt nok altid brugt, har aldrig brugt mel...men det er nemlig en super måde og meget sundere også.

Og du må meget meget gerne skrive hvis du kommer i tanke om noget...er ved at lave sådan en Jeppes bog, han kan have med rundt, det gør det lidt nemmere for alle...

Knus..

SUPER fed idé. Det ville jeg da have ønsket at jeg havde gjort i den periode, hvor jeg var 100% 'besværlig'...

Rigtig super fedt...

Anmeld

16. januar 2010

betjenten

Eva skriver:

Nogen der kan hjælpe mig med at finde sådan en på nettet....med priser. Skal nemlig ud og have fat i en sådan og har søgt om at kommunen betaler den, men har ingen idé om hvor de kan købes og hvad de koster.

På forhånd tak..

KNus Eva

Ville helt klart søge om den her....

http://jyskestorkokken.dk/product.asp?product=1658&lang=dk

Ved selvfølgelig ikke kommunen vil betale, men er SUPER god, og bliver brugt i mange bagerier... Den er så også ca dobbelt så dyr som en Kitchen Aid...

Og ja en Kitchen Aid er også en rigtig god maskine!!! Bruger selv min flere gange om ugen

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

betjenten skriver:

Ville helt klart søge om den her....

http://jyskestorkokken.dk/product.asp?product=1658&lang=dk

Ved selvfølgelig ikke kommunen vil betale, men er SUPER god, og bliver brugt i mange bagerier... Den er så også ca dobbelt så dyr som en Kitchen Aid...

Og ja en Kitchen Aid er også en rigtig god maskine!!! Bruger selv min flere gange om ugen

SUPER...Tak for linket... jeg vil helt sikkert prøve at få sådan en, så den kan holde laaaang tid, da jeg ikke tror kommunen sådan lige købe igen og igen..

Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.