Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der kan hjælpe mig med at finde sådan en på nettet....med priser. Skal nemlig ud og have fat i en sådan og har søgt om at kommunen betaler den, men har ingen idé om hvor de kan købes og hvad de koster.
På forhånd tak..
KNus Eva
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver: Nogen der kan hjælpe mig med at finde sådan en på nettet....med priser. Skal nemlig ud og have fat i en sådan og har søgt om at kommunen betaler den, men har ingen idé om hvor de kan købes og hvad de koster. På forhånd tak.. KNus Eva
prøv på den blå avis, gul og gratis eller måske qxl, det er de særeste ting man kan købe de steder.
mortil4 skriver: prøv på den blå avis, gul og gratis eller måske qxl, det er de særeste ting man kan købe de steder.
Ja, men jeg skal jo have en ny... når nu jeg ikke selv skal betale, så skal dne være god og ny, men ved bare ikke lige hvor jeg kan finde nogen..
Men tak..
Knus..
kiroo skriver: nu er jeg bare vildt nysgerrig...hvorfor har du søgt kommunen om den? kitt
nu er jeg bare vildt nysgerrig...hvorfor har du søgt kommunen om den? kitt
Jamen.... det er fordi min store dreng har fået konstateret en tarmsygdom som gør han ikke må få brød med gluten og skal man bage brød uden skal det røres i en halv time...så derfor skal jeg have en god en..
Eva skriver: Jamen.... det er fordi min store dreng har fået konstateret en tarmsygdom som gør han ikke må få brød med gluten og skal man bage brød uden skal det røres i en halv time...så derfor skal jeg have en god en.. Knus..
mariamiss6 skriver: ja jeg undrede mig egentlig også over hvorfor kommunen skulle hjælpe med sådan en???jeg aner desværre intet om industrimaskiner men hvorfor skal det også være sådan en, og ikke en almindelig?
ja jeg undrede mig egentlig også over hvorfor kommunen skulle hjælpe med sådan en???jeg aner desværre intet om industrimaskiner men hvorfor skal det også være sådan en, og ikke en almindelig?
jamen det skal de fordi han er syg og ikke kan tåle almindeligt brød...det man bager skal røres i en halv time og det er kun sådanne dyre store maskiner der kan klare det.
Lægen der er tilknyttet min søn har søgt det hele...udover røremaskine et tilsud på 1000kr pr måned og så skal jeg have søgt til merudgifter til kurser osv..
Knus Eva.
kiroo skriver: okay det kan jeg så godt forstå, lækkert at kommunen så kan hjælpe.. håber du finder en og får baget noget lækkert brød..
okay det kan jeg så godt forstå, lækkert at kommunen så kan hjælpe.. håber du finder en og får baget noget lækkert brød..
Ja, desværre er det bare ikke alle der hjælper....men tror det gør noget når det er sygehuset og den øverste er de øverste inden for den sygdom som skriver. Men ja, det er godt og nødvendigt for det er dælme dyrt...et rugbrød eller franskbrød koster 50-60 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128