Hvornår købte/køber i ind til den bette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Ja den er bare så lækker.. Vi købte den i babysam og gav 6199 for den så fik vi en madras med gratis til 400 kroner.. Men synes den er alle pengene værd

Okay det er mange penge, men ikke hvis den holder i 3 år! Jeg må der ud og kigge snart

Betaler man samme dag som den bliver bestilt hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Liljesilas

Valle81 skriver:

Åhh Silvercross:0)

De er fantastiske:0)

Har en bordaux som jeg har brugt til min datter og da vi venter en dreng denne gang, har vi investeret i en grøn:0)

Har valgt ud fra at jeg bare elsker den vogn, død besværligt i bil men skøn skøn vogn:0)

Christina

31+1

Ja de er så fine

16.000 er jo helt sindsygt - mener jeg den koster i babysam, men den er virkelig også flot!

Men nej praktisk er den ikke

Anmeld

12. januar 2010

Valle81

mayapigen skriver:

Ja de er så fine

16.000 er jo helt sindsygt - mener jeg den koster i babysam, men den er virkelig også flot!

Men nej praktisk er den ikke

Ja det koster de fra nye:0)

Det kan ikke betale sig at købe den fra ny, der er så mange sindsyg flotte billigt til salg på nettet:0)

Anmeld

12. januar 2010

Liljesilas

Valle81 skriver:

Ja det koster de fra nye:0)

Det kan ikke betale sig at købe den fra ny, der er så mange sindsyg flotte billigt til salg på nettet:0)

Ja det så jeg, da jeg kiggede tidliger

Anmeld

12. januar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Okay det er mange penge, men ikke hvis den holder i 3 år! Jeg må der ud og kigge snart

Betaler man samme dag som den bliver bestilt hjem?

Ja det er jo lige det.. Ja det må du lad dankortet blive hjemme man kommer hurtigt til at købe alt muligt ..

Nej normalt ikke. Normalt betaler man vist 25% i depositum, men han tilbød os den ekstra madras gratis hvis vi betalte med det samme så..

Anmeld

12. januar 2010

Lise

mayapigen skriver:

Hvornår indretter i værelset?

Vi har nemlig et tomt rum, der står klar til at blive indrettet, når den tid er klar

Vi indrettede værelse da vores søn var ½ år. Han havde jo ikke brug for det før. Da han var et halvt år ville vi gerne have ham ud af soveværelset, så det var det der gjorde det. Tror først at det er efter han er blevet to at han faktisk bruger værelset til at opholde sig i og lege i. Han sover stadig tit i soveværelset hos os (han er 2&frac12.

Den næste har vi ikke noget værelse til, men skal tage en bid af stuen til det, så der trækker vi den nok alt det vi kan 

Anmeld

12. januar 2010

Lise

Og for at svare på det første spørgsmål..

Første gang ventede vi med at købe noget til efter MD scanningen omkring uge 20. Vi ville "sikre" os at det var et rask barn, og så fik vi kønnet af vide.

Denne gang købte jeg det første i uge 17, men kun fordi der var nogle slagtilbud - ville ellers gerne vente til efter MD scanningen igen.

Anmeld

12. januar 2010

siw84

mayapigen skriver:

Uuuuha det lyder godt, så kan jeg også godt købe lidt tøj Men venter nok til efter kønsscanningen.

Hvornår indretter i værelset?

Vi har nemlig et tomt rum, der står klar til at blive indrettet, når den tid er klar

har stort set indrettet børneværelset.. startede for 2-3 mdr sidden.. og har bare i ro og mag gået og ordnet det.. så jeg slipper for stress fordi det kommer for tæt på.. så har gået og nydt det og hygget mig her hjemme  med det.. så nu skal vi bare ud og købe de sidste småting 1 feb. så er alt i orden..

men det er os kun de ting vi skal bruge når han er født og kommer hjem som vi har købt/køber.. fx. badekar osv. venter vi med for det er alligevel ikke nødvendigt, da de alligevel ikke må komme i bad før navlesnoren er faldet af..

så det er taget ud fra hvad der er behov for lige nu når han kommer, så kan resten komme når det er tid..

Anmeld

12. januar 2010

Lise

siw84 skriver:

...da de alligevel ikke må komme i bad før navlesnoren er faldet af..

Det har jeg aldrig hørt før... Hvorfor må de ikke det?

Anmeld

13. januar 2010

lotte32

Jeg er endnu ikke begyndt, men har da lavet en liste over hvad vi har og hvad vi mangler men der er jo osse laaaang tid til at jeg skal føde  og ved at vi kan arve rigtigt meget fra svoger/svigerinde som fik tvillinger for 8 mdr siden  (og de fik en af hver, så der er både drenge og pigeting)

Jeg syntes dog sagtens at du kan starte, som en snden også skriver, så er det måske nemmere økonomisk at købe det løbende istedet for på en gang

Jeg har dog en bekendt der skal føde midt i juni og de har ALT klar, det ville jeg syntes var trælst, for hvor må ventetiden blive lang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.