baby2010 skriver:
I skal bare købe, når I har lyst - folk har SÅ mange meninger hele tiden om hvornår man skal gå i gang. Enten får man høvl over, at man er for tidligt ude (overtro) - ellers er man for sent ude (dårlig, uengageret mor).
Vi begyndte at købe ting efter MD scanningen og er rigtig gået i gang her 3 måneder før fødslen. Min svigermor sagde for nylig: "EJ, ER I ALLEREDE GÅET I GANG?? Hvad nu hvis der ikke kommer en baby ud af det?" - Super lækker kommentar
Her går man som 1. gangsgravid og er bekymret for det hele, og er ekstra påvirkelig. Det var slet ikke faldet mig ind, at der måske "ikke kom en baby ud af det" - for mig og min mand ER vores søn her allerede, han ligger bare i maven lidt endnu... Skod!
Held og lykke med babyshopping - det er SÅ hyggeligt!
Jeg har det stort set på samme måde som dig.
Jeg synes det var mærligt sagt! Det er det sidste man har behov for at høre, og andre skal holde sådanne meninger for dem selv, hvis der ikke bliver spurgt efter den!
Som gravid kan man da ikke lade være med at købe ind, og desuden er 3 måneder inden i skal føde, et perfekt tidspunkt. Jeg har læst i bogen "mor på høje hæle" at hun først købte alt en måned før, og det ville hun fraråde, da det var hårdt, plus der var ventetid på mange af tingene...
Jeg har selv en svigermor der forleden sagde "når babyen kommer, foder jeg den med så meget mad og slik, at den bliver stor og tyk" - Jeg ved godt det var i en sød mening, men sådan er hun ved vores hund nu hehe, og derfor er jeg forberedt på, hvad hun skal vide, første gang hun begynder på det...
Men du taber ÍKKE din lille baby nu, så kom du bare op med humøret