mayapigen skriver:
Jeg har det stort set på samme måde som dig.
Jeg synes det var mærligt sagt! Det er det sidste man har behov for at høre, og andre skal holde sådanne meninger for dem selv, hvis der ikke bliver spurgt efter den!
Som gravid kan man da ikke lade være med at købe ind, og desuden er 3 måneder inden i skal føde, et perfekt tidspunkt. Jeg har læst i bogen "mor på høje hæle" at hun først købte alt en måned før, og det ville hun fraråde, da det var hårdt, plus der var ventetid på mange af tingene...
Jeg har selv en svigermor der forleden sagde "når babyen kommer, foder jeg den med så meget mad og slik, at den bliver stor og tyk" - Jeg ved godt det var i en sød mening, men sådan er hun ved vores hund nu hehe, og derfor er jeg forberedt på, hvad hun skal vide, første gang hun begynder på det...
Men du taber ÍKKE din lille baby nu, så kom du bare op med humøret 
Hvor er du sød
Ej, en ufed kommentar at få - mht. at gøre jeres barn stort og tykt!!!
Jeg har også en mor som stopfodrer min søsters hund, på trods af at den bliver syg og kaster op og min søster konstant beder hende om at lade være... Det giver også visse bekymringer i forhold til vores søn!
Jeg kan heller ikke se problemet i, at købe ind tre måneder for tidligt - man taber jo ikke noget på det! Alternativet er, at vente til sidste øjeblik - og der er jo flere åbenlyse mulige problemer ved denne løsning:
1. man bliver stresset
2. det er hårdt økonomisk
3. i det fald man føder tidligere, så har man intet klar!
Jeg er SÅ træt at, at folk fortæller mig, at butikkerne også har åbent, når babyen er født - som om jeg er idiot!
Fat nu bare, at jeg gerne vil bruge min tid sammen med min mand og vores nyfødte barn, og at jeg ikke gider gå i butikker - derfor vil jeg gerne have alt klart!
I weekenden (8 uger før vores søn kommer til verden) gav min svigermor alle børnebørnene nyt lækkert tøj - men intet til vores søn! Det er som om hun ikke vil give os noget, før han er her - HVIS nu han ikke bliver til noget... Fuck jeg bliver så gal...