Hvornår købte/køber i ind til den bette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.364 visninger
48 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Liljesilas

Hej piger.

Jeg går og tænker på, hvornår man kan begynde at købe tøj, barnevogn, vugge mm til den bette? Hvornår køber/købte i jeres første ting?

Jeg glæder mig til at købe første sæt tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Dictes mor

Jeg begyndte at købe ting ret tideligt, kunne simpelthen ikke lade være. Men nu har jeg vist næsten også alt det, som jeg skal bruge, tror jeg..

Anmeld

12. januar 2010

LouiseNielsen

Det første tøj købte jeg den dag jeg fik afvide vi ventede en dreng....

Vuggen har vi, og barnevognen købte vi da jeg var ca 20 uger henne, for der var den vi gerne ville have på tilbud...

Anmeld

12. januar 2010

siw84

købte os ind rimelig tidligt i graviditeten.. men mest ting som passede til begge køn.. så det var først efter vi fik af vide det var en dreng jeg gik helt amok..

så bare køb hvis der er noget du falder over og som ikke er kønsrettet.. ellers så bare giv los når du har været til kønsscan..

knus siw 33+3

Anmeld

12. januar 2010

smokin

Jeg har ikke købt noget endnu overhovedet. Jeg fik til gengæld en hel del ting i julegave: tøj bleer, zinksalve osv. 

Jeg forventer ikke at købe noget førend et par måneder før, måske et sæt tøj eller noget andet lækkert når jeg om 10 dage får svar på køn. Men ellers ikke. Synes ikke der er grund til at have skabet fyldt med tøj, og alle tingene klar så lang tid før baby melder sin ankomst.. Der er mange andre måder at glæde sig på :-) 

Anmeld

12. januar 2010

smokin

Zette skriver:

Jeg har ikke købt noget endnu overhovedet. Jeg fik til gengæld en hel del ting i julegave: tøj bleer, zinksalve osv. 

Jeg forventer ikke at købe noget førend et par måneder før, måske et sæt tøj eller noget andet lækkert når jeg om 10 dage får svar på køn. Men ellers ikke. Synes ikke der er grund til at have skabet fyldt med tøj, og alle tingene klar så lang tid før baby melder sin ankomst.. Der er mange andre måder at glæde sig på :-) 

Kærlig hilsen

Zette 18+6

Anmeld

12. januar 2010

RumlesMor

Jeg har både første gang og nu købt når jeg har set noget jeg ville have...

Jeg kigger efter tilbud, og hænger mig ikke i hvor mange uger jeg er henne - men om det er noget jeg reelt får brug for. Med hensyn til tøjet har jeg nok ventet lidt på om det skulle være drengetøj eller pigetøj. (Men købte da noget neutralt efter min NF-scanning.)

Det er også økonomisk rart at få fordelt udgifterne lidt løbende, istedet for at man pludselig skal ud og have det hele på én gang.

Gør som du har lyst, og lad vær' med at tænke på hvad andre tænker eller siger. Det må de om...

Anmeld

12. januar 2010

Koen.

Min forlovede og jeg aftalte at vi første ville begynde og købe noget efter uge 24

Anmeld

12. januar 2010

Liljesilas

Uuuuha det lyder godt, så kan jeg også godt købe lidt tøj Men venter nok til efter kønsscanningen.

Hvornår indretter i værelset?

Vi har nemlig et tomt rum, der står klar til at blive indrettet, når den tid er klar

Anmeld

12. januar 2010

MTS

Jeg har købt et set i neutral farve, men ellers så venter vi til efter køns scanning med alt andet og indrettning af værelse går der nok et godt styk tid endnu.

Tror bare man skal købe det man har lyst til og ikke tænke så meget over hvor langt man í graviditeten.

Malin 13+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.