Må lige skrige (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

lillemunk

Jeg ved godt det er forkert. at give den lov til det.
men efter som det ikke er mig der betemmer det i den sidste ende, må jeg ikke bare gå ind og sige at de ikke skal til deres far. Han har ret til at ha dem og ikke pligt.
Så er vi ude i at jeg siger det er mig der betemmer, fornægter jeg ham i at se sine børn det må jeg ikke.
Det kan jeg kun gøre hvis jeg mener han gør skade på piger fysisk,psykisk er desværre ikke nok.

Så derfor vælger de selv.

Før i tiden havde faddere ikke særlige gode kår for samvær med deres børn .... nu er det blevet langt bedre heldigvis, for dette. Men de har også fået det så de kan pisse deres unger op og ned af ryggen, uden de for nogle konsekvens for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Honningblomst

lillemunk skriver:

Jeg ved godt det er forkert. at give den lov til det.
men efter som det ikke er mig der betemmer det i den sidste ende, må jeg ikke bare gå ind og sige at de ikke skal til deres far. Han har ret til at ha dem og ikke pligt.
Så er vi ude i at jeg siger det er mig der betemmer, fornægter jeg ham i at se sine børn det må jeg ikke.
Det kan jeg kun gøre hvis jeg mener han gør skade på piger fysisk,psykisk er desværre ikke nok.

Så derfor vælger de selv.

Før i tiden havde faddere ikke særlige gode kår for samvær med deres børn .... nu er det blevet langt bedre heldigvis, for dette. Men de har også fået det så de kan pisse deres unger op og ned af ryggen, uden de for nogle konsekvens for dem.

Men du skriver at statsforvaltningen synes det er ok at børnene selv vælger og det ved jeg ikke passer....så hvis du lader børnene blive hjemme når de siger de vil, så er det dig der vælger og ikke dem...de er børn og ikke myndige...hvor er det synd for dine piger...stakkels dem..

Knus.

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

Eva skriver:

Men du skriver at statsforvaltningen synes det er ok at børnene selv vælger og det ved jeg ikke passer....så hvis du lader børnene blive hjemme når de siger de vil, så er det dig der vælger og ikke dem...de er børn og ikke myndige...hvor er det synd for dine piger...stakkels dem..

Knus.

Ja gu fanden er det synd for dem.
statsforvaltningen siger oki for dette, da det giver mine piger lov til at vælger om de vil skuffes eller ej.
(det er hvad mine piger selv har givet udtryk for de ønsker)Amtet kan kan jo se at deres far opføre sig som en dreng på bare 17 år der føler at hele verden er imod ham.
Trods han er pædagog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.