Må lige skrige (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.166 visninger
42 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

lillemunk

Må lige af med den her

Pigernes Far aflyste Nytår med pigerne pga. der var kommet noget i vejen, tilbyder så at hente dem den 1 jan efter aftens mad og aflevere den igen næste dag kl 11...
Pigerne bliver vildt ulykkelige og efter som det ikke er første gang han afllyser noget stort eller afkorter deres besøg, så siger den store på 9 at så vil hun ikke til Far og hende på 6 følger trop.
Jeg giver denne besked videre til deres far da jeg ikke vil tvinge ham til at besøge ham. Dette bliver han meget sur over og giver mig hele skylden.

I går skriver han så om han skal ha pigerne i dag ............ jeg spørger pigerne om de har lyst til at komme til Far ..... nææææ siger de.
Oki jeg skriver til Far at i ikke har lyst hvor efter jeg får et svar tilbage der.

OK SÅ DROPPER V BARE ALLE AFTALER OG SÅ KOMMER JEG OG HENTER DEN MOBIL JEG HAR GIVET CLARA HVAD TID KAN JEG KOMME EFTER DEN ?????

Det kan man da ikke jeg ved at han er i sin ret ikke til at ha dem, men at tage gaver tilbage kan man da ikke.
Bare det han ikke vil ha dem mere pga hans egen opførelse burde da være straf nok, de bliver altid sat til side og aftaler bliver aldrig holdt.
Er led og ked af at han er sådan og ikke selv kan se det er ham der går glib af en masse.

skulle lige af med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

LouiseNielsen

Ikke at det undskylder hans opførsel, men jeg håber han skrev dette i afmagt og fordi han var ked af hans piger ikke ville se ham...

Anmeld

8. januar 2010

TbCp

lillemunk skriver:

Må lige af med den her

Pigernes Far aflyste Nytår med pigerne pga. der var kommet noget i vejen, tilbyder så at hente dem den 1 jan efter aftens mad og aflevere den igen næste dag kl 11...
Pigerne bliver vildt ulykkelige og efter som det ikke er første gang han afllyser noget stort eller afkorter deres besøg, så siger den store på 9 at så vil hun ikke til Far og hende på 6 følger trop.
Jeg giver denne besked videre til deres far da jeg ikke vil tvinge ham til at besøge ham. Dette bliver han meget sur over og giver mig hele skylden.

I går skriver han så om han skal ha pigerne i dag ............ jeg spørger pigerne om de har lyst til at komme til Far ..... nææææ siger de.
Oki jeg skriver til Far at i ikke har lyst hvor efter jeg får et svar tilbage der.

OK SÅ DROPPER V BARE ALLE AFTALER OG SÅ KOMMER JEG OG HENTER DEN MOBIL JEG HAR GIVET CLARA HVAD TID KAN JEG KOMME EFTER DEN ?????

Det kan man da ikke jeg ved at han er i sin ret ikke til at ha dem, men at tage gaver tilbage kan man da ikke.
Bare det han ikke vil ha dem mere pga hans egen opførelse burde da være straf nok, de bliver altid sat til side og aftaler bliver aldrig holdt.
Er led og ked af at han er sådan og ikke selv kan se det er ham der går glib af en masse.

skulle lige af med det.

Sikke en klaphat!!!!

Hvem er det lige han tror han straffer/rammer ved at gøre sådan noget??

Fjols altså. 

Hvor er det synd for dine piger at deres far ikke holder aftaler, forstår godt hvorfor de ikke vil over til ham, det er jo ikke til at vide om han igen aflyser hvis de siger ja.

Øv hvor er det synd for dem  

Anmeld

8. januar 2010

Vial

Hvor er han klam! Ufattelig dårlig prioritering, han har. Jeg tror, at det kræver noget overmenneskeligt at være moren i sådan en situation. Børnene skal jo helst ikke mærke konflikten, men skal jo alligevel mødes i deres frustrationer. Sikke en svær balancegang. Tænker, at pigerne jo bare skal have at vide, at i dag skal de hjem til deres far. Når du spørger om deres lyst, kan de jo mærke din manglende lyst til det, tænker jeg. På den anden side, nu mere engageret du er i deres besøg hos far, nu større er deres skuffelse, når han svigter. Hvis du bare kunne banke noget fornuft i den mands hoved! Knus fra mig

Anmeld

8. januar 2010

lion

Jeg vil sige sikke en spade, men det kan jo være han selv blev såret over at hans børn ikk vil se ham, og han glemmer han selv er grunden til de ikk vil.

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

LouiseLarsen skriver:

Ikke at det undskylder hans opførsel, men jeg håber han skrev dette i afmagt og fordi han var ked af hans piger ikke ville se ham...

Ja det ville jeg også ønske men tror det desværre ikke.
Da den store ikke kom hos ham i et, helt år fik hun hverken gaver til sin fødselsdag eller til jul ja han ringee ikke engang og sagde tillykke til hende og han gad knapt nok at snakke med hende, når vi var over at aflevere lille søster. lillesøster der imod havde altid ting med hjem som de havdet været i BR sammen og købe uden der var noget med hjem til søster.
Hun valgte ham fra fordi han altid råbte og skreg af mig, når jeg aflevere dem og altid snakkede meget grimt om mig og ikke ville tage dem med til Italien da han kom for at hente dem, fordi det kun var midlertidige pas de fik med.

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

TbCp skriver:

Sikke en klaphat!!!!

Hvem er det lige han tror han straffer/rammer ved at gøre sådan noget??

Fjols altså. 

Hvor er det synd for dine piger at deres far ikke holder aftaler, forstår godt hvorfor de ikke vil over til ham, det er jo ikke til at vide om han igen aflyser hvis de siger ja.

Øv hvor er det synd for dem  

Han straffer dem og mener så at det er mig der straffer dem.... lyder nok mærkeligt. men det er sådan han tænker. Skal lige nævnes at manden er ludoman og uddannet pædagog.
så han tænker bare ikke normalt.
Han har skuffet dem så mange gange
at jeg tit tænker at det er bedre at de ikke ser ham.

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

lion skriver:

Jeg vil sige sikke en spade, men det kan jo være han selv blev såret over at hans børn ikk vil se ham, og han glemmer han selv er grunden til de ikk vil.

Det er jo en mulighed men jeg tror det bare ikke.
måske nemmere for dig at få en føling af hvad det er han gør. har skrevet lidt under de andre kommentarer hvor jeg fortæller hvordan han er.

Anmeld

8. januar 2010

lion

lillemunk skriver:

Det er jo en mulighed men jeg tror det bare ikke.
måske nemmere for dig at få en føling af hvad det er han gør. har skrevet lidt under de andre kommentarer hvor jeg fortæller hvordan han er.

Nej da jeg læste hele tråden tænkte jeg også at han fik, hvad der er kommet til ham, efter han bryder aftale og sådan noget.

Han er bare for dum, hvis han også begynder at tage gaverne fra børnene han har givet.

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Hvor er han klam! Ufattelig dårlig prioritering, han har. Jeg tror, at det kræver noget overmenneskeligt at være moren i sådan en situation. Børnene skal jo helst ikke mærke konflikten, men skal jo alligevel mødes i deres frustrationer. Sikke en svær balancegang. Tænker, at pigerne jo bare skal have at vide, at i dag skal de hjem til deres far. Når du spørger om deres lyst, kan de jo mærke din manglende lyst til det, tænker jeg. På den anden side, nu mere engageret du er i deres besøg hos far, nu større er deres skuffelse, når han svigter. Hvis du bare kunne banke noget fornuft i den mands hoved! Knus fra mig

Ved godt at jeg burde være mere positiv omkring deres ophold hos deres far men det er bare så svært,når man ved at de nogle gange er hjemme igen efter et par timer eller 1 døgn. (ja engang efter 40 min. )
Han såre dem så meget. siger grimme ting og genere altid mig.
Skal altid samle mine små piger op igen, når de har været ved ham. Nu er de snart så store så de kan se hvad der er rigtigt eller forkert i det han siger og gør. At jeg ikke kan "dække" over ham mere ( han er ludoman ) og udannet pædagog (ja det skulle man ikke tror )
jeg kæmper en lang kamp og ved at han er en byld i min mås til pigerne er 18 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.