Må lige skrige (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

lillemunk

lillemunk skriver:

Smiler ja det er sku ikke nemt altid at være mig eller mine dejlige piger.
Jeg føler selv at det er det rigtigt jeg gør, trods han fortæller mig gang på gang at det er mig der ødelægger dem

Men har et godt bagland som bakker op om mig (selv hans mor)

Tak for det er rart på sadan en fag hvor man syntes det er noget L...

Tusind tak for dine ord.
Pigerne er tilknyttet skolen psykolog og har meget gavn af dette.
Ja jeg bruger jo så mine veninder familie til at snakke om det på.

Amtet tjaaa jeg har skrevet utallige breve, og samtale.
men det er lidt som at løbe panden mod en mur.
For så længe jeg har den fulde forældre myndighed og Pigernes far ikke brokker sig eller ønsker at ha dem mere ja, så sker der bare ikke noget.
Andet end det bliver ført til notat og så vil blive taget op i en sag hvis han en dag skulle henvende sig.
Ikke noget med de går ind og siger at det ikke er i mine pigers tav at komme hos deres Far når han opføre sig sådan.
Nej jeg får at vide at de godt kan høre at det ikke lyder godt, men at pigerne ikke vil bliver hørt før deres Far evt kontakter dem.
Han har ret til at ha dem og ikke pligt. Derfor kan han aflevere dem tilbage til mig som det passer ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Sakris

Hvor dybt at synke. Godt dine piger kan tage egne beslutninger (ihvertfald den største), og det bliver de kun bedre til med alderen. Men han er vel sikker på at det er en fjentlighed du putter i hovedet på dem, så i alle ser ud til at vende sig mod ham? Trist at det skal gå udover børnene. Ingen bedre råd end det du gør, med at lade pigerne bestemme selv. Den mand må have det så svært indeni hovedet!

Anmeld

8. januar 2010

Vial

lillemunk skriver:

Ved godt at jeg burde være mere positiv omkring deres ophold hos deres far men det er bare så svært,når man ved at de nogle gange er hjemme igen efter et par timer eller 1 døgn. (ja engang efter 40 min. )
Han såre dem så meget. siger grimme ting og genere altid mig.
Skal altid samle mine små piger op igen, når de har været ved ham. Nu er de snart så store så de kan se hvad der er rigtigt eller forkert i det han siger og gør. At jeg ikke kan "dække" over ham mere ( han er ludoman ) og udannet pædagog (ja det skulle man ikke tror )
jeg kæmper en lang kamp og ved at han er en byld i min mås til pigerne er 18 år.

Pyha, det må være så opslidende...

Sender dig lige et stort kram

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Pyha, det må være så opslidende...

Sender dig lige et stort kram

Det har været en lang og sej kamp men er nede på et plan nu hvor jeg kan holde det ud.
Lige meget hvor meget jeg ved det er rigtigt det jeg gør.... bliver jeg sommetider usikker på om det nu også er det.
Men mine venner og familie holde mig fast i at det er det.
takket være dem og alle jeres opmuntre ord er det lettere at holde hoved oppe for mine dejlige prinsesser

Tak for det hjælper altid

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Sakris skriver:

Hvor dybt at synke. Godt dine piger kan tage egne beslutninger (ihvertfald den største), og det bliver de kun bedre til med alderen. Men han er vel sikker på at det er en fjentlighed du putter i hovedet på dem, så i alle ser ud til at vende sig mod ham? Trist at det skal gå udover børnene. Ingen bedre råd end det du gør, med at lade pigerne bestemme selv. Den mand må have det så svært indeni hovedet!

Ja han er meget sikker på det er MIG der siger alt muligt til dem.
men som den store siger - mor hvorfor snakker du altid pænt om far og han så grimt om dig ????
ja hvad svare man ??? svært spørgsmål at svare på, uden at nedgøre ham på nogle måder.
Ingen tvil om han har det svært og hans spil styre ham, men han fornægter alt.
Jeg spiller ikke har styr på mit liv.
-[k]Ja okay hvorfor har du så ikke et sted at bo andet end hod din Far og hvorfor betaler du så ikke af på de 400.000 som din mor lånte dig.
Nej Det er mig der har et lorte liv, og ødelægger pigerne sådan siger han
.
Pyha der fik jeg lige luft tak.

Anmeld

8. januar 2010

betski

lillemunk skriver:

Tusind tak for dine ord.
Pigerne er tilknyttet skolen psykolog og har meget gavn af dette.
Ja jeg bruger jo så mine veninder familie til at snakke om det på.

Amtet tjaaa jeg har skrevet utallige breve, og samtale.
men det er lidt som at løbe panden mod en mur.
For så længe jeg har den fulde forældre myndighed og Pigernes far ikke brokker sig eller ønsker at ha dem mere ja, så sker der bare ikke noget.
Andet end det bliver ført til notat og så vil blive taget op i en sag hvis han en dag skulle henvende sig.
Ikke noget med de går ind og siger at det ikke er i mine pigers tav at komme hos deres Far når han opføre sig sådan.
Nej jeg får at vide at de godt kan høre at det ikke lyder godt, men at pigerne ikke vil bliver hørt før deres Far evt kontakter dem.
Han har ret til at ha dem og ikke pligt. Derfor kan han aflevere dem tilbage til mig som det passer ham.

Godt at høre, at pigeren er blevet tilknyttet en psykolog på skolen. Og nej, du kan desværre ikke gøre mere end du gør. Men husk på, at du gør jo også meget for dem. Du støtter dem, du føler efter hvordan de har det, sætter eget behov til side. Alt det deres far også burde gøre, men ikke formår. Nogle kampe skal tages, andre kampe får man mest ud af, at lade ligge - selv om det er hårdt. Men du kan ikke ændre ham (så var det måske sket allerede da i var sammen, og der er jo også en grund til at man går fra hinaden) Fortsæt som du gør nu; tænk og pas på dine piger.

Stort kram herfra

Anmeld

8. januar 2010

Ox.

Øv hvor er han da modbydelig!  Sådan en træls mand altså ...

Kan slet ikke sætte mig i din situation, hvor må man da bare have lyst til at vappe ham en !

Stakkels piger ...

Håber på det bedste for jer alle 3!

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Sussie&Lilje skriver:

Øv hvor er han da modbydelig!  Sådan en træls mand altså ...

Kan slet ikke sætte mig i din situation, hvor må man da bare have lyst til at vappe ham en !

Stakkels piger ...

Håber på det bedste for jer alle 3!

Han er modbydelig og meget ond.

uha ja det har jeg haft lyst til så mange gange..... men det nytter jo ikke noget alligevel.
Så jeg bider tænderne sammen og vender rundt når han begynder eller slukker mobilen en dag.

Tusind tak for knuset det hjælper

Anmeld

8. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Smiler ja det er sku ikke nemt altid at være mig eller mine dejlige piger.
Jeg føler selv at det er det rigtigt jeg gør, trods han fortæller mig gang på gang at det er mig der ødelægger dem

Men har et godt bagland som bakker op om mig (selv hans mor)

Tak for det er rart på sadan en fag hvor man syntes det er noget L...

Hvor er det godt at høre at du har et bagland der støtter op om dig, det gør jo tingende nået nemmere.

Selvfølgelig kan du stadig blive i tvivl, det er jo klart, for sådan er det med den slags ( faren til pigerne), mennesker, de er så gode til at vende alt til deres fordel, at man kan blive helt i tvivl om hvad man selv synes er rigtigt....

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Hvor er det godt at høre at du har et bagland der støtter op om dig, det gør jo tingende nået nemmere.

Selvfølgelig kan du stadig blive i tvivl, det er jo klart, for sådan er det med den slags ( faren til pigerne), mennesker, de er så gode til at vende alt til deres fordel, at man kan blive helt i tvivl om hvad man selv synes er rigtigt....

Ja man kan godt blive usikker .... han er skrap til at gøre det.
men har lært at jeg ikke svare på grimme beskeder.
Kun på dem der omhandler vores børn.
men dog er de læst og selvom jeg ryster på hoved af dem.
sniger den der usikkerhed sig op
Ja de gør min hverdag meget nemmere hans mor er helt fantastik over for pigerne og mig. hende ville jeg ikke undvære i dette her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.