Må lige skrige (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

anna-jonas

Er det en voksen mand og far, der bliver beskrevet?.......................eller er det en lille forurettet dreng, der synes at hele verden er imod ham??? Tænk at man kan finde på at "true" med at ta' en gave fra barnet, hvis ikke det makker ret.

Kan godt forstå at dine piger vælger ham fra, han er sgu' ikke værd at samle på.

Knus til dig og pigerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

lillemunk

lion skriver:

Nej da jeg læste hele tråden tænkte jeg også at han fik, hvad der er kommet til ham, efter han bryder aftale og sådan noget.

Han er bare for dum, hvis han også begynder at tage gaverne fra børnene han har givet.

Ja han er lidt uhyggelig at man kan være sådan over for 2 så super dejlige piger.
Ja og tænk denne mand har jeg været dybt forelsket i.
jeg tvinger dem ikke til at tage til ham fordi jeg ved at de bliver skuffet/kede af det på en eller anden måde hver gang de tager til ham.

Anmeld

8. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Det er jo en mulighed men jeg tror det bare ikke.
måske nemmere for dig at få en føling af hvad det er han gør. har skrevet lidt under de andre kommentarer hvor jeg fortæller hvordan han er.

Jeg synes godt nok at det er synd for pigerne at deres far er sådan, men også for dig, som står med pigerne og som skal redde trådene ud hver gang.

Jeg kan desværre ikke komme med nogen råd, men vil sende dig et Hold hoved oppe, jeg synes at du gør det rigtige.

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Anna-jonas skriver:

Er det en voksen mand og far, der bliver beskrevet?.......................eller er det en lille forurettet dreng, der synes at hele verden er imod ham??? Tænk at man kan finde på at "true" med at ta' en gave fra barnet, hvis ikke det makker ret.

Kan godt forstå at dine piger vælger ham fra, han er sgu' ikke værd at samle på.

Knus til dig og pigerne.

Ja vi snakker om en mand på 37 år som er udannet pædagog............

Ja og jeg gør bare ikke det store i at de skal til ham fordi han er som han er over for dem.

tak for knus det har jeg brug for lige i dag.

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

lillemunk skriver:

Ja vi snakker om en mand på 37 år som er udannet pædagog............

Ja og jeg gør bare ikke det store i at de skal til ham fordi han er som han er over for dem.

tak for knus det har jeg brug for lige i dag.

Sådan en mand kan man nok ikke ændre på..................men man kan beskytte sig selv og sine kære, mod de skuffelser han bibringer. Er han også far til det barn du venter???

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Jeg synes godt nok at det er synd for pigerne at deres far er sådan, men også for dig, som står med pigerne og som skal redde trådene ud hver gang.

Jeg kan desværre ikke komme med nogen råd, men vil sende dig et Hold hoved oppe, jeg synes at du gør det rigtige.

Smiler ja det er sku ikke nemt altid at være mig eller mine dejlige piger.
Jeg føler selv at det er det rigtigt jeg gør, trods han fortæller mig gang på gang at det er mig der ødelægger dem

Men har et godt bagland som bakker op om mig (selv hans mor)

Tak for det er rart på sadan en fag hvor man syntes det er noget L...

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Anna-jonas skriver:

Sådan en mand kan man nok ikke ændre på..................men man kan beskytte sig selv og sine kære, mod de skuffelser han bibringer. Er han også far til det barn du venter???

Jeg beskytter dem med næb og klør.
Nej det er han ikke, vi blev skilt for 3 ½ år siden.

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

lillemunk skriver:

Jeg beskytter dem med næb og klør.
Nej det er han ikke, vi blev skilt for 3 ½ år siden.

Okay...................så håber jeg ikke at du skal slås med faren til det nye barn, også..................for det tager jo en masse energi fra det vigtige......................børnene.

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Anna-jonas skriver:

Okay...................så håber jeg ikke at du skal slås med faren til det nye barn, også..................for det tager jo en masse energi fra det vigtige......................børnene.

Smiler nej vi slås ikke, er ikke sammen men er helt okay venner

Anmeld

8. januar 2010

betski

lillemunk skriver:

Ved godt at jeg burde være mere positiv omkring deres ophold hos deres far men det er bare så svært,når man ved at de nogle gange er hjemme igen efter et par timer eller 1 døgn. (ja engang efter 40 min. )
Han såre dem så meget. siger grimme ting og genere altid mig.
Skal altid samle mine små piger op igen, når de har været ved ham. Nu er de snart så store så de kan se hvad der er rigtigt eller forkert i det han siger og gør. At jeg ikke kan "dække" over ham mere ( han er ludoman ) og udannet pædagog (ja det skulle man ikke tror )
jeg kæmper en lang kamp og ved at han er en byld i min mås til pigerne er 18 år.

Det som du beskriver, er slet ikke holdbart for dine børn. Og på et tidspunkt, kommer der også en konsekvens overfor ham i kraft af at de selv vælger ham fra.

Men mit råd til dig, er et tage kontakt til statsforvaltningen, og få en rådgiver på sagen. Jeg tror dine børn vil have godt af at snakke med nogen udefra omkring dette her. Jeg tror det er meget vigtigt, at de får bearbejdet det svigt de gentagende gange har oplevet fra deres fars side. Og det er klart, at du ikke kan blive ved med at være positiv overfor, at de skal over til deres far. Og det gør så ondt at "tvinge" dem afsted. Men synes virkelig, at du skal kontakte statsforvaltningen for at få noget vejledning og støtte, for det tror jeg I alle vil have godt af. Du er møg frustreret og indebrændt (forståeligt nok) og det skal ungerne helst ikke mærke, men huha det er jo nemmere sagt end gjort. Håber du og dine børn snart kan få lidt ro på - kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.