lillemunk skriver:
Ved godt at jeg burde være mere positiv omkring deres ophold hos deres far men det er bare så svært,når man ved at de nogle gange er hjemme igen efter et par timer eller 1 døgn. (ja engang efter 40 min. )
Han såre dem så meget. siger grimme ting og genere altid mig.
Skal altid samle mine små piger op igen, når de har været ved ham. Nu er de snart så store så de kan se hvad der er rigtigt eller forkert i det han siger og gør. At jeg ikke kan "dække" over ham mere ( han er ludoman ) og udannet pædagog (ja det skulle man ikke tror )
jeg kæmper en lang kamp og ved at han er en byld i min mås til pigerne er 18 år.
Det som du beskriver, er slet ikke holdbart for dine børn. Og på et tidspunkt, kommer der også en konsekvens overfor ham i kraft af at de selv vælger ham fra.
Men mit råd til dig, er et tage kontakt til statsforvaltningen, og få en rådgiver på sagen. Jeg tror dine børn vil have godt af at snakke med nogen udefra omkring dette her. Jeg tror det er meget vigtigt, at de får bearbejdet det svigt de gentagende gange har oplevet fra deres fars side. Og det er klart, at du ikke kan blive ved med at være positiv overfor, at de skal over til deres far. Og det gør så ondt at "tvinge" dem afsted. Men synes virkelig, at du skal kontakte statsforvaltningen for at få noget vejledning og støtte, for det tror jeg I alle vil have godt af. Du er møg frustreret og indebrændt (forståeligt nok) og det skal ungerne helst ikke mærke, men huha det er jo nemmere sagt end gjort. Håber du og dine børn snart kan få lidt ro på - kh
Anmeld