Må lige skrige (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Ja man kan godt blive usikker .... han er skrap til at gøre det.
men har lært at jeg ikke svare på grimme beskeder.
Kun på dem der omhandler vores børn.
men dog er de læst og selvom jeg ryster på hoved af dem.
sniger den der usikkerhed sig op
Ja de gør min hverdag meget nemmere hans mor er helt fantastik over for pigerne og mig. hende ville jeg ikke undvære i dette her.

Jeg synes også at du er heldig at du har hans mor som din støtte  For mig viser det helt klart også at du gør det rette og at det er ham der er forkert på den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

lillemunk

Winnie skriver:

Jeg synes også at du er heldig at du har hans mor som din støtte  For mig viser det helt klart også at du gør det rette og at det er ham der er forkert på den.

Hun er verdens beste og en slags reserve mor for mig.
Hun kunne lige så godt ha valgt ham, men som hun siger fulgte jeg hans "ordre" havde jeg valgt mine børnebørn fra.
Der var da et tidspunkt hvor vi ikke snakkede sammen, på ½ år fordi at hendes søn ikke ville ha det.
Men da hun fandt ud af hvad det var der forgik, tjaaa så kom hun med en buket blomster og sagde undskyld.
Siden den dag har vi haft det helt super sammen.
Så dejligt at ha hende.

Anmeld

8. januar 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Hun kunne lige så godt ha valgt ham, men som hun siger fulgte jeg hans "ordre" havde jeg valgt mine børnebørn fra.
Der var da et tidspunkt hvor vi ikke snakkede sammen, på ½ år fordi at hendes søn ikke ville ha det.
Men da hun fandt ud af hvad det var der forgik, tjaaa så kom hun med en buket blomster og sagde undskyld.
Så dejligt at ha hende.

Hvor er det skønt for dig og pigerne at hun "så" sandheden og kom og undskyldte. Det er bare så stort og dejligt at pigerne ikke har mistet deres farmor, på trods af deres far.

Anmeld

9. januar 2010

Sakris

lillemunk skriver:

Ja han er meget sikker på det er MIG der siger alt muligt til dem.
men som den store siger - mor hvorfor snakker du altid pænt om far og han så grimt om dig ????
ja hvad svare man ??? svært spørgsmål at svare på, uden at nedgøre ham på nogle måder.
Ingen tvil om han har det svært og hans spil styre ham, men han fornægter alt.
Jeg spiller ikke har styr på mit liv.
-[k ]Ja okay hvorfor har du så ikke et sted at bo andet end hod din Far og hvorfor betaler du så ikke af på de 400.000 som din mor lånte dig.
Nej Det er mig der har et lorte liv, og ødelægger pigerne sådan siger han
.
Pyha der fik jeg lige luft tak.

Ja det er jo nemmere at se andres fejl end at tage et kig på sig selv og sine handlinger. Håber tiden vil gøre det bedre, selvom det da bare virker uoverskueligt længe lige nu...

Anmeld

9. januar 2010

Sakris

lillemunk skriver:

Så dejligt at ha hende.

Dejligt med sådan en farmor. Det må da virkelig give en bekræftelse i hvem der har fat i den lange ende og gør det rigtige!

Anmeld

9. januar 2010

Honningblomst

Stakkels dine piger, at I giver dem lov til og ansvar for at bestemme om de vil til far...det kan og skal børn ikke, det stiller dem midt imellem to voksne og i en situation de ikke skal men som er de voksnes ansvar.

Ja, du skal sluge kameler, men gør det for pigernes skyld.

Min x aflyste aftenen før nytår, fordi han hellere ville til fest og jeg var tosset, men de elsker deres far og jeg kunne ikke drømme om at blande dem ind i voksen beslutninger....

Du kan ikke ændre din x, du kan ikke gøre sådan at han ikke må se børnene...men du kan sørge for at dine børn ikke er pressede og står og skal vælge og føle de ikke må eller skal eller kan elske far. Det er ok de er sure, men de kan ikke bestemme at de ikke vil til ham. Præcis som de ikke kunne eller skulle lukke ham ude da I boede sammen.

Knus Eva

lillemunk skriver:

Må lige af med den her

Pigernes Far aflyste Nytår med pigerne pga. der var kommet noget i vejen, tilbyder så at hente dem den 1 jan efter aftens mad og aflevere den igen næste dag kl 11...
Pigerne bliver vildt ulykkelige og efter som det ikke er første gang han afllyser noget stort eller afkorter deres besøg, så siger den store på 9 at så vil hun ikke til Far og hende på 6 følger trop.
Jeg giver denne besked videre til deres far da jeg ikke vil tvinge ham til at besøge ham. Dette bliver han meget sur over og giver mig hele skylden.

I går skriver han så om han skal ha pigerne i dag ............ jeg spørger pigerne om de har lyst til at komme til Far ..... nææææ siger de.
Oki jeg skriver til Far at i ikke har lyst hvor efter jeg får et svar tilbage der.

OK SÅ DROPPER V BARE ALLE AFTALER OG SÅ KOMMER JEG OG HENTER DEN MOBIL JEG HAR GIVET CLARA HVAD TID KAN JEG KOMME EFTER DEN ?????

Det kan man da ikke jeg ved at han er i sin ret ikke til at ha dem, men at tage gaver tilbage kan man da ikke.
Bare det han ikke vil ha dem mere pga hans egen opførelse burde da være straf nok, de bliver altid sat til side og aftaler bliver aldrig holdt.
Er led og ked af at han er sådan og ikke selv kan se det er ham der går glib af en masse.

skulle lige af med det.

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

Eva skriver:

Stakkels dine piger, at I giver dem lov til og ansvar for at bestemme om de vil til far...det kan og skal børn ikke, det stiller dem midt imellem to voksne og i en situation de ikke skal men som er de voksnes ansvar.

Ja, du skal sluge kameler, men gør det for pigernes skyld.

Min x aflyste aftenen før nytår, fordi han hellere ville til fest og jeg var tosset, men de elsker deres far og jeg kunne ikke drømme om at blande dem ind i voksen beslutninger....

Du kan ikke ændre din x, du kan ikke gøre sådan at han ikke må se børnene...men du kan sørge for at dine børn ikke er pressede og står og skal vælge og føle de ikke må eller skal eller kan elske far. Det er ok de er sure, men de kan ikke bestemme at de ikke vil til ham. Præcis som de ikke kunne eller skulle lukke ham ude da I boede sammen.

Knus Eva

Det med de selv bestemmer sker da han tit aflyser og bringer dem hjem igen næsten inden de er landet hos ham.
Jeg ved godt det er forkert at de bestemmer, men når de selv oplever at deres far ikke "gider " dem. det var noget helt andet hvis han var sammen med dem når de var hos ham, men det er ikke tilfældet.
De skal ikke tvinges til at tage til ham, når de ikke ved hvornår og hvordan de er sammen. Det har jeg amtet fulde opbakning i.

Jeg siger til dem at jeg syntes de skal tage til ham. Men det vil de ikke. så jeg tvinger dem ikke afsted.
Nu ved jeg ikke om du har læst hele tråden... men dette er en historie hvor deres far skuffer dem gang på gang.
Så er det bedre at de er hjemme hos mig end at de er usikker og bliver skuffet/kede af det hos ham. Det skåner dem for en masse.

Anmeld

9. januar 2010

Honningblomst

lillemunk skriver:

Det med de selv bestemmer sker da han tit aflyser og bringer dem hjem igen næsten inden de er landet hos ham.
Jeg ved godt det er forkert at de bestemmer, men når de selv oplever at deres far ikke "gider " dem. det var noget helt andet hvis han var sammen med dem når de var hos ham, men det er ikke tilfældet.
De skal ikke tvinges til at tage til ham, når de ikke ved hvornår og hvordan de er sammen. Det har jeg amtet fulde opbakning i.

Jeg siger til dem at jeg syntes de skal tage til ham. Men det vil de ikke. så jeg tvinger dem ikke afsted.
Nu ved jeg ikke om du har læst hele tråden... men dette er en historie hvor deres far skuffer dem gang på gang.
Så er det bedre at de er hjemme hos mig end at de er usikker og bliver skuffet/kede af det hos ham. Det skåner dem for en masse.

Men jeg mener stadig det er dig og ikke børnene der skal bestemme noget og at faren opfører sig egoistisk og ikke tænker på børnene gør jo ikke at det er ok at du også gør det.

Hvis han svigter og ikke magter det, så sæt samværet ned...men du/I/statsforvaltningen skal bestemme det og ikke børnene...de bliver taberne her og allermest hvis I ikke som de voksne viser at I kan og vil tage ansvar.

Knus eva

Anmeld

9. januar 2010

lillemunk

Eva skriver:

Men jeg mener stadig det er dig og ikke børnene der skal bestemme noget og at faren opfører sig egoistisk og ikke tænker på børnene gør jo ikke at det er ok at du også gør det.

Hvis han svigter og ikke magter det, så sæt samværet ned...men du/I/statsforvaltningen skal bestemme det og ikke børnene...de bliver taberne her og allermest hvis I ikke som de voksne viser at I kan og vil tage ansvar.

Knus eva

Jeg ved godt at jeg burde bestemme at de bare skulle til deres far.

men lader dem selv vælge om de vil til ham. Ser ingen grund for at de kommer afsted for at han kan aflever dem tilbage igen før aftalte tid, det gør dem usikkere og kede af det og meget skuffet. ikke noget med jeg er egoistisk nej jeg er led og ked af at de ikke har det forhold til ham, og han vælger gang på gang at tage på job eller bare aflevere dem tilbage for at genere mig. (dette har han selv fortalt til amtet) Nå jeg har forældre myndigheden så skal jeg stå til rådighed døgnet rundt. (det er hans mening)
Amtet kan se det er meget forkert det han gør, men det skal være meget slemt før man stopper samvær med faren. så man nedsætter det ikke bare.

Anmeld

9. januar 2010

Honningblomst

lillemunk skriver:

Jeg ved godt at jeg burde bestemme at de bare skulle til deres far.

men lader dem selv vælge om de vil til ham. Ser ingen grund for at de kommer afsted for at han kan aflever dem tilbage igen før aftalte tid, det gør dem usikkere og kede af det og meget skuffet. ikke noget med jeg er egoistisk nej jeg er led og ked af at de ikke har det forhold til ham, og han vælger gang på gang at tage på job eller bare aflevere dem tilbage for at genere mig. (dette har han selv fortalt til amtet) Nå jeg har forældre myndigheden så skal jeg stå til rådighed døgnet rundt. (det er hans mening)
Amtet kan se det er meget forkert det han gør, men det skal være meget slemt før man stopper samvær med faren. så man nedsætter det ikke bare.

Men du giver dem et KÆMPE ansvar som jeg ikke tror på er godt for børn at have...at han afleverer tidligere handler ikke om dig og dit forhold til dine piger, de finder bare ud af at de ikke har en far der kan tage vare på dem og ansvar. Men en af jer skal da kunne skære igennem..jeg kan godt forstå du er træt af det, men så skal DU bestemme at de ikke skal derover og hvornår de skal. Små børn kan og skal ikke tage stilling til hvornor og hvor meget de skal se deres forældre, det er ikke godt for dem.

Og tro mig, jeg kender det alt for godt....men jeg er mor og den ansvarlige og jeg bestemmer hvad der er godt for mine børn når det er så stor eting som hvornår de er hos far, hvad de skal spise, hvornår de skal sove osv osv...

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.