Stakkels dine piger, at I giver dem lov til og ansvar for at bestemme om de vil til far...det kan og skal børn ikke, det stiller dem midt imellem to voksne og i en situation de ikke skal men som er de voksnes ansvar.
Ja, du skal sluge kameler, men gør det for pigernes skyld.
Min x aflyste aftenen før nytår, fordi han hellere ville til fest og jeg var tosset, men de elsker deres far og jeg kunne ikke drømme om at blande dem ind i voksen beslutninger....
Du kan ikke ændre din x, du kan ikke gøre sådan at han ikke må se børnene...men du kan sørge for at dine børn ikke er pressede og står og skal vælge og føle de ikke må eller skal eller kan elske far. Det er ok de er sure, men de kan ikke bestemme at de ikke vil til ham. Præcis som de ikke kunne eller skulle lukke ham ude da I boede sammen.
Knus Eva
lillemunk skriver:
Må lige af med den her
Pigernes Far aflyste Nytår med pigerne pga. der var kommet noget i vejen, tilbyder så at hente dem den 1 jan efter aftens mad og aflevere den igen næste dag kl 11...
Pigerne bliver vildt ulykkelige og efter som det ikke er første gang han afllyser noget stort eller afkorter deres besøg, så siger den store på 9 at så vil hun ikke til Far og hende på 6 følger trop.
Jeg giver denne besked videre til deres far da jeg ikke vil tvinge ham til at besøge ham. Dette bliver han meget sur over og giver mig hele skylden.
I går skriver han så om han skal ha pigerne i dag ............ jeg spørger pigerne om de har lyst til at komme til Far ..... nææææ siger de.
Oki jeg skriver til Far at i ikke har lyst hvor efter jeg får et svar tilbage der.
OK SÅ DROPPER V BARE ALLE AFTALER OG SÅ KOMMER JEG OG HENTER DEN MOBIL JEG HAR GIVET CLARA HVAD TID KAN JEG KOMME EFTER DEN ?????
Det kan man da ikke jeg ved at han er i sin ret ikke til at ha dem, men at tage gaver tilbage kan man da ikke.
Bare det han ikke vil ha dem mere pga hans egen opførelse burde da være straf nok, de bliver altid sat til side og aftaler bliver aldrig holdt.
Er led og ked af at han er sådan og ikke selv kan se det er ham der går glib af en masse.
skulle lige af med det.
Anmeld