Hvor længe tog det jer at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

***S***

Neki skriver:

Det bliver spændende med prøverne, held og lykke til jer også

Tak!

Hvad mener du med udredning?? måske dumt og spørgere om men hvad betyder det??  Hvis man må spørgere indtil det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Neki

Heide skriver:

Tak!

Hvad mener du med udredning?? måske dumt og spørgere om men hvad betyder det??  Hvis man må spørgere indtil det??

Selvfølgelig må du da spørge. Intet spørgsmål er et dumt spørgsmål.. Man kan jo kun blive klogere

Udredning er bare et samlet ord for alle de prøver der skal laves inden man kan komme videre i fertilitetsbehandling.

Blodprøver, sædanalyse, røngten af æggeledere, scanning etc..

Anmeld

28. oktober 2010

Ida.

har stemt 7 mdr - det tog det første gang...anden gang tog det 3 UGER...så det gik liiidt stærkere, end vi lige havde regnet med

Anmeld

28. oktober 2010

Neki

idamaria83 skriver:

har stemt 7 mdr - det tog det første gang...anden gang tog det 3 UGER...så det gik liiidt stærkere, end vi lige havde regnet med

Ja hold da op det var hurtigt anden gang var lige inde og se din profil, og sikke nogle skønne og kønne piger du har

Anmeld

28. oktober 2010

Ida.

Neki skriver:

Ja hold da op det var hurtigt anden gang var lige inde og se din profil, og sikke nogle skønne og kønne piger du har

Ja det var så skørt - vi havde knapt nået at tage beslutningen om at gå igang igen følte vi - og så stod vi der med en positiv test, som jeg viste min mand mens jeg stod med en 1-årig pige på armen

Og tak for komplimenten af mine tøser - det varmer jo altid

Anmeld

28. oktober 2010

Neki

idamaria83 skriver:

Ja det var så skørt - vi havde knapt nået at tage beslutningen om at gå igang igen følte vi - og så stod vi der med en positiv test, som jeg viste min mand mens jeg stod med en 1-årig pige på armen

Og tak for komplimenten af mine tøser - det varmer jo altid

Ja, det må godt nok være en vild følelse at stå der med en positiv test, så kort tid efter at beslutningen var truffet!

Anmeld

28. oktober 2010

Malthes mor

Har stemt mere end 9 mdr. Da det tog det anden gang. Smed p-pillerne feb 08 og var gravid april 2009.

Første gang smed jeg p-pillerne d.23.december 2005 og kort efter - ca.4. januar 2006 - blev jeg gravid. Hvilket var meget overraskende, da vi stod midt i flytteri fra en 2 værelses lejlighed til et hus. Og vi var igang med at male og flytte.

Så nu har vi to fantastiske drenge

Anmeld

28. oktober 2010

Sasja77

6 1/2 år.......

Anmeld

29. oktober 2010

Neki

Sasja77 skriver:

6 1/2 år.......

Øv.. Det var godt nok lang tid. Kan du fortælle lidt mere om hvorfor der gik så mange år? Om I fik hjælp eller ej og hvordan det så til sidst alligevel lykkedes

Anmeld

29. oktober 2010

3xM

ingen af mine har været planlagte, og skal vist bare kigge på en diller så er jeg gravid...

og så sagde lægen engang jeg havde små chancer pga en lukket æggeleder yeahh right...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.