Hvor længe tog det jer at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

tb

1. gang     1 mdr

2. gang     28 måneder.. blev gravid ved første IVF forsøg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

CarinaSB

jeg smed p-pillerne d 15/9-08 og havde 2 streger d 19/11. 08 og der var jeg 3½ uge henne

Anmeld

11. januar 2010

Mama3

første gang blev jeg gravid efter 1½mdr og denne gang er der ikke sket noget endnu men vi har også kun prøvet 2mdr så det kommer nok

Anmeld

11. januar 2010

hulubaloo

Hej

Jeg smed pillerne i april måned, dog hvor vi fortsat beskyttede vi os på anden vis.

I juli /august startede vi for alvor projekt baby -og nu 4 mdr senere er jeg gravid -så jeg har stemt 4 mdr

knus

Anmeld

11. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er begge gange blevet gravid på under 4 uger

Det er meget imponerende, synes jeg. Jeg var lidt nervøs for her 2.gang, om hvor længe det nu ville tage... Tænkte at det var rent held, at det gik så stærkt 1.gang, men næ nej - 2.gang gik ligeså stærkt

Anmeld

11. januar 2010

Maddox

Første gang var ikke planlagt, så der ved jeg ikke hvor lang tid der gik

Men med nr.2 var den der lige med det samme jeg havde fået fjernet spiralen..  (vi nåede endda kun at sexe 1 gang, men det var nok)

Anmeld

16. januar 2010

businesstigger

Det tog 10-11 mdr første gang.

Denne gang har vi prøvet siden okt. og har ikke fået positiv test endnu

Anmeld

28. januar 2010

Heidi Nørby

Vi kæmpede i 4 år..
Og det var først da vi begyndte med homonsprøjter og insemation jeg blev gravid..

Men vi var så heldige at bliver gravid ved første insemation..

Anmeld

28. januar 2010

9510

Den første tog kun 6 mdr, meenn nr 2 tog os 7 år

Anmeld

28. oktober 2010

Neki

Jeg tager lige en af mine gamle tråde op igen, da jeg stadig er nysgerrig mht hvor hurtigt/langsomt i blev gravide?

Vi har nu prøvet i 15 måneder og skal til at starte behandling, forhåbentlig inden jul. Så desværre gik det ikke så nemt for os som vi havde håbet på, men lykkes.. Det er jeg nu ikke i tvivl om at det nok skal

Så piger.. Hvor længe gik der fra i startede projekt baby til i blev gravide, og hvis der gik længe, fik i så hjælp?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.