Hvor længe tog det jer at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

otlitrom

Det tog 2 år og 8 mdr., inden jeg stod med den positive test. Og nu er jeg 5+6, efter 1 ICSI-forsøg. Så vi har fået hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Dorthe1986

Det tog 1 år og 5 mdr Vi var henvist til Skive men inden vi nåede at komme i behandling blev jeg gravid helt naturligt

Anmeld

28. oktober 2010

Neki

kitty skriver:

Det tog 2 år og 8 mdr., inden jeg stod med den positive test. Og nu er jeg 5+6, efter 1 ICSI-forsøg. Så vi har fået hjælp.

Åhh ja... Jeres historie er virkelig med til, at holde håbet om at det nok skal lykkes, også for os, oppe! Hvis I kan, så kan vi også

Jeg er simpelthen så glad på jeres vegne! Det er en sand solskinshistorie, og jeg glæder mig til at følge baby Kitty

Anmeld

28. oktober 2010

Neki

Dorthe1986 skriver:

Det tog 1 år og 5 mdr Vi var henvist til Skive men inden vi nåede at komme i behandling blev jeg gravid helt naturligt

Hvor dejligt I nåede at blive gravide uden at skulle i behandling.. Kan jo kun håbe det samme kan nå at ske for os Fik i lavet de indledende prøver, så i ved om der var en særlig årsag til at der gik 17 måneder?

Anmeld

28. oktober 2010

***S***

Neki skriver:

Jeg tager lige en af mine gamle tråde op igen, da jeg stadig er nysgerrig mht hvor hurtigt/langsomt i blev gravide?

Vi har nu prøvet i 15 måneder og skal til at starte behandling, forhåbentlig inden jul. Så desværre gik det ikke så nemt for os som vi havde håbet på, men lykkes.. Det er jeg nu ikke i tvivl om at det nok skal

Så piger.. Hvor længe gik der fra i startede projekt baby til i blev gravide, og hvis der gik længe, fik i så hjælp?

Indtil videre har det taget os 1 år og 2 måneder, så håber snart det lykkes!! Har fået taget en masse blodprøver jeg venter svar på, så må vi ses om vi også skal i behandling!

Men Held og Lykke med jer!!

Anmeld

28. oktober 2010

Misa

2 måneder

Anmeld

28. oktober 2010

Neki

Heide skriver:

Indtil videre har det taget os 1 år og 2 måneder, så håber snart det lykkes!! Har fået taget en masse blodprøver jeg venter svar på, så må vi ses om vi også skal i behandling!

Men Held og Lykke med jer!!

Det bliver spændende med prøverne, held og lykke til jer også

Anmeld

28. oktober 2010

betiinsen

blev gravid i første forsøg.. altså faktisk to uger efter p-pille stop

Anmeld

28. oktober 2010

BechHannibal

Jeg har stemt 4 måneder, da det var det der gik efter jeg havde fået en Spontan abort.

Men dengang gik der ikke 1 måned..

Anmeld

28. oktober 2010

Neki

betiinsen skriver:

blev gravid i første forsøg.. altså faktisk to uger efter p-pille stop

Ja, nogen skal jo være heldige og trække statistikkerne nedad Skønt det gik så hurtigt, selvom det vel næsten gik så hurtigt, at man end ikke nåede at få forberedt sig mentalt før testen viste positiv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.