Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan ikk stemme men vil give mit svar alligevel.
Vi havde sex 1-4 gange alt efter hvor meget lægerne efterhånden rykkede mig frem og tilbage.
Og det var med beskyttelse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt 1 måned... for nummer 1 kom helt uplanlagt på p-piller og nummer to kom efter 2 måneder... så det må jo i gennemsnit være 1 måned
Minus 2 uger (har svaret 1 mdr)... Vi fandt ud af ved NF at jeg var 2 uger längere henne end vi troede, hvilket betyder at jeg er blevet gravid 2 uger för vi begyndte at pröve...
I andet forsøg:-)
1. søn ca 2 år
2. søn 1 mdr. så var der "hul" igennem
men den første blev jeg gravid men je tog p piller.
og her anden gang, gik der ca 2 uger efter stop med p piller.
Neki skriver: Synes vi trænger til en opdateret version af emnet "Hvor længe tog det at blive gravid"Så hvor hurtigt fik i en lille spire i maven efter i startede projekt baby??
Synes vi trænger til en opdateret version af emnet "Hvor længe tog det at blive gravid"Så hvor hurtigt fik i en lille spire i maven efter i startede projekt baby??
øøh vores var ikke helt planlagt, men 1,5 måned fra p-staven blev fjenet
Vi var så heldige, at det skete i første forsøg, her 2.gang. Allerede 3uger efter jeg havde fået fjernet spiralen..
Det lykkedes os i første forsøg.
Var dog stoppet på p-pillerne nogle måneder forinden (hvor jeg også startede på gravitamin), men fra vi sagde "GO" gik der kun én cyklus (32 dage), så havde vi 2 streger
Jeg har stemt blankt, da jeg fik en lille Kinderüberraschung på P-piller
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128