Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neki skriver: Hvor dejligt I nåede at blive gravide uden at skulle i behandling.. Kan jo kun håbe det samme kan nå at ske for os Fik i lavet de indledende prøver, så i ved om der var en særlig årsag til at der gik 17 måneder?
Hvor dejligt I nåede at blive gravide uden at skulle i behandling.. Kan jo kun håbe det samme kan nå at ske for os Fik i lavet de indledende prøver, så i ved om der var en særlig årsag til at der gik 17 måneder?
Allerede inden vi kom til Skive vidste vi at jeg havde PCO, så det var helt klart derfor. Men på Skive tjekkede de også kærestens sædtal, men det var bare hamrende godt - så det var bare mig, der var problemet Jeg fik så besked om at tabe mig og så ville de hjælpe... på 3-4 mdr tabte jeg 13 kg og så var den der lige pludselig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dorthe1986 skriver: Allerede inden vi kom til Skive vidste vi at jeg havde PCO, så det var helt klart derfor. Men på Skive tjekkede de også kærestens sædtal, men det var bare hamrende godt - så det var bare mig, der var problemet Jeg fik så besked om at tabe mig og så ville de hjælpe... på 3-4 mdr tabte jeg 13 kg og så var den der lige pludselig
Det tog os tre måneder
Det tog mig 2 mdr, begge gange, men er dog kun blevet til et barn, anden gang endte det i en SA, i 9 uge.
Nu er vi igang på 2 mdr, og går bare og venter til 11 nov til test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128