Ta' en dating pause, få oplevelsen på afstand...............lev dit liv, med guldklumpen, ha' en fantastisk jul og nytår (du må lave en anden aftale). En dag du mindst venter det, så står der en fyr, som får dig til at føle tryghed og ro.............og du ved at han er den rigtige, for han laver ingen dumme numre, og siger en masse dyre ord.............for det er ikke nødvendigt.
Jeg var alene med min dreng Jonas, i knap 7 år................og kyssede mange feje og løgnagtige "frøer"..............fik mit hjerte knust gang på gang. En dag i november for 5 år siden, mødte jeg min sjæleven. Han var ikke helt min type..........ikke smart i en fart. Men god at tale med, og jeg følte mig sikker på ham, fra dag 1. Han har ALDRIG svigtet mig, eller ikke overholdt aftaler. Han er nu min mand, far til vores 2 dejlige piger.............og stadig min sjæleven.
Så fat mod...............der skal nok være en rigtig mand til dig derude..................han lader bare vente lidt på sig. Men i ventetiden er det vigtigt at du føler at dit liv, som alenemor er godt nok, og fyldes med positivitet og ro.
Mange knus mette
Ps. Min mand og jeg købte vores hus, 2 mdr. efter at vi mødte hinanden.................for vi var bare rigtige for hinanden........slet ingen tvivl om det.
Anmeld