Jeg smider håndklædet i ringen...... Grrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

anna-jonas

Ta' en dating pause, få oplevelsen på afstand...............lev dit liv, med guldklumpen, ha' en fantastisk jul og nytår (du må lave en anden aftale). En dag du mindst venter det, så står der en fyr, som får dig til at føle tryghed og ro.............og du ved at han er den rigtige, for han laver ingen dumme numre, og siger en masse dyre ord.............for det er ikke nødvendigt.

Jeg var alene med min dreng Jonas, i knap 7 år................og kyssede mange feje og løgnagtige "frøer"..............fik mit hjerte knust gang på gang. En dag i november for 5 år siden, mødte jeg min sjæleven. Han var ikke helt min type..........ikke smart i en fart. Men god at tale med, og jeg følte mig sikker på ham, fra dag 1. Han har ALDRIG svigtet mig, eller ikke overholdt aftaler. Han er nu min mand, far til vores 2 dejlige piger.............og stadig min sjæleven.

Så fat mod...............der skal nok være en rigtig mand til dig derude..................han lader bare vente lidt på sig. Men i ventetiden er det vigtigt at du føler at dit liv, som alenemor er godt nok, og fyldes med positivitet og ro.

Mange knus mette

Ps. Min mand og jeg købte vores hus, 2 mdr. efter at vi mødte hinanden.................for vi var bare rigtige for hinanden........slet ingen tvivl om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Det kender jeg godt, har os altid faldet for de forkerte typer og det har resulteret i mange forskellige ting, men har så være så heldig at finde ham jeg er sammen med nu, som er totalt modsat af alle andre jeg normal faldt for

Men er 100 % sikker på at der er en ordentlig mand derude til dig, ( Og til din datter)

Tak hvor er du sød... Det håber jeg virkeligt der er....

knus

Anmeld

19. december 2009

Mutti2

Maise skriver:

Ja min søgen var alle vegne på nær nettet tror jeg. Mest på disko, mine veninders kæresters venner, mine egne venners venner, festivaler osv. Men jeg havde heller ikke et barn at skulle tage hensyn til, så kunne rende i byen hver weekend og lave aftaler på hverdage osv. Kender du ikke nogen som kender nogen ??

Min nuværende kæretste kendte jeg i forvejen fra gymnasiet, men var havde aldrig set på ham med " de "øjne. Jeg stod i baren på et diskotek og snakkede med en fyr jeg engang havde været sammen med, men som jeg på ingen måder var interreseret i og ville bare gerne slippe for ham. Så kom min kæreste over og spurgte for sjovt i sin brandert om han generede mig, altså ham jeg snakkede med, og til hans overraskelse svarede jeg i min brandert JA og gider du at fjerne ham. Han bad ham om at gå og det gjorde han. Vi grinede meget over det og snakkede og hyggede og endte med at kysse, ja og så endte han med mig hjemme. ( Ja i know slotty me - men kendte ham i forvejen, så han var ikke fremmed for mig) og så udviklede det sig derfra.

tror bare man indimellem på tage nogle chancer og rent ud sagt hoppe på nogle mænd man ikke normalt synes man er til, trods jeg synes han var sød. For det virkede for mig, og man har jo lov at være heldig. Så du skal bare ud og fyre den af, og så står han der lige pludselig en dag

Jeg tror du har helt ret.

Men jeg tror lige jeg skal fokusere på at slikke mine sår....

ham her var også 100% anderledes end alle andre jeg nogensinde havde datet!! Og jeg kendte ham fra folkeskoletiden!!

Men han er åbenbart ikke mand nok til mig.

Men igen tak for opmundringen.

knus

Anmeld

19. december 2009

Mutti2

bondepigen skriver:

Ja for mænd skal det helst gå nemt og smertefrit helt efter deres hoved. De har bare endnu ikke forstået, at sådan fungerer verden ikke....

Ja.... Jeg vil så sige at nogle kvinder heller ikke er for gode selv! Men nøj hvor jeg glæder mig til den dag hvor folk kan finde ud af at opføre sig som de voksne mennesker de nuengang burde være!!

Tak for opmundringen.

knus

Anmeld

19. december 2009

Mutti2

Anna-jonas skriver:

Ta' en dating pause, få oplevelsen på afstand...............lev dit liv, med guldklumpen, ha' en fantastisk jul og nytår (du må lave en anden aftale). En dag du mindst venter det, så står der en fyr, som får dig til at føle tryghed og ro.............og du ved at han er den rigtige, for han laver ingen dumme numre, og siger en masse dyre ord.............for det er ikke nødvendigt.

Jeg var alene med min dreng Jonas, i knap 7 år................og kyssede mange feje og løgnagtige "frøer"..............fik mit hjerte knust gang på gang. En dag i november for 5 år siden, mødte jeg min sjæleven. Han var ikke helt min type..........ikke smart i en fart. Men god at tale med, og jeg følte mig sikker på ham, fra dag 1. Han har ALDRIG svigtet mig, eller ikke overholdt aftaler. Han er nu min mand, far til vores 2 dejlige piger.............og stadig min sjæleven.

Så fat mod...............der skal nok være en rigtig mand til dig derude..................han lader bare vente lidt på sig. Men i ventetiden er det vigtigt at du føler at dit liv, som alenemor er godt nok, og fyldes med positivitet og ro.

Mange knus mette

Ps. Min mand og jeg købte vores hus, 2 mdr. efter at vi mødte hinanden.................for vi var bare rigtige for hinanden........slet ingen tvivl om det.

Hejsa.

Tak for dit indlæg. Det er dejligt at høre at der er andre der er kommet videre:-)

Jeg er helt klart tilfreds med mit liv som enlig mor. Jeg ville bare elske at dele det med en anden. Og jeg troede virkeligt inderligt at ham her var anderledes!!

Men der er heldigvis masser af fisk i havet. Det er bare lige svært at tro på, når man oplever sådan nogle løgnagtige s... som ham her.

Men mon ikke det kommer lige pludseligt!!

Hvordan mødte du din mand??

Knus

Anmeld

19. december 2009

Bondepigen

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja.... Jeg vil så sige at nogle kvinder heller ikke er for gode selv! Men nøj hvor jeg glæder mig til den dag hvor folk kan finde ud af at opføre sig som de voksne mennesker de nuengang burde være!!

Tak for opmundringen.

knus

Ja du har ret.

Det var så lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.