Milla-Victoria's mor skriver:
Hvor kan jeg godt lide din positivitet!!
Det er bare svært at tro på, når man først er faldet ned i hullet!!
Og hvor skal man søge?? Jeg kan ikke se nogen mand i min fremtid lige nu. Og har bestemt ikke troen på at han er derude!! Men mon jeg dog er så uheldig at blive alene resten af mine dag!!?
Men tak for din optimisme, og varme tanker 
Ja min søgen var alle vegne på nær nettet tror jeg. Mest på disko, mine veninders kæresters venner, mine egne venners venner, festivaler osv. Men jeg havde heller ikke et barn at skulle tage hensyn til, så kunne rende i byen hver weekend og lave aftaler på hverdage osv. Kender du ikke nogen som kender nogen ??
Min nuværende kæretste kendte jeg i forvejen fra gymnasiet, men var havde aldrig set på ham med " de "øjne. Jeg stod i baren på et diskotek og snakkede med en fyr jeg engang havde været sammen med, men som jeg på ingen måder var interreseret i og ville bare gerne slippe for ham. Så kom min kæreste over og spurgte for sjovt i sin brandert om han generede mig, altså ham jeg snakkede med, og til hans overraskelse svarede jeg i min brandert JA og gider du at fjerne ham. Han bad ham om at gå og det gjorde han. Vi grinede meget over det og snakkede og hyggede og endte med at kysse, ja og så endte han med mig hjemme. ( Ja i know slotty me - men kendte ham i forvejen, så han var ikke fremmed for mig) og så udviklede det sig derfra.
tror bare man indimellem på tage nogle chancer og rent ud sagt hoppe på nogle mænd man ikke normalt synes man er til, trods jeg synes han var sød. For det virkede for mig, og man har jo lov at være heldig. Så du skal bare ud og fyre den af, og så står han der lige pludselig en dag
Anmeld