Jeg smider håndklædet i ringen...... Grrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Mutti2

Maise skriver:

Fra jeg var 20-25 ledte jeg efter manden i mit liv. Mit bud er at jeg måtte igennem ihvertfald 15-20 mænd før jeg fandt ham jeg nu idag har været sammen med i 5 år og skal have hans barn den 28 dec. Jeg havde også givet op til sidst og måtte igennem meget lort og blev såret gang på gang. GIV IKKE OP - hans findes derude uanset om man tror på det eller ej. KÆMP FOR DET og for at finde kærligheden, når først den findes har det været alle de lorte mænd værd man skulle igennem.

Hvor kan jeg godt lide din positivitet!!

Det er bare svært at tro på, når man først er faldet ned i hullet!!

Og hvor skal man søge?? Jeg kan ikke se nogen mand i min fremtid lige nu. Og har bestemt ikke troen på at han er derude!! Men mon jeg dog er så uheldig at blive alene resten af mine dag!!?

Men tak for din optimisme, og varme tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Ja,  Så er han bare ikk God nok for dig og din datter, Trøst dig med det

Det er godt nok også det eneste der holder mig oppe lige nu!!!

Er også glad for at jeg finder ud af det nu!! Og ikke senere, eller når han har fået et bånd til lille-pigen!!

Anmeld

18. december 2009

N&J

Milla-Victoria's mor skriver:

Tak, jeg elsker alle jeres varme krammer

Ja han er sgu ikke meget værd at samle på!!

Ja du har ret, der kan ske meget. Men når man ikke leder, og ikke har muligheden for at "lede" hver weekend, så er det ikke nemt at tro på at der stadig er en til mig derude!!

Men igen tak

Jeg har stadig ikke været i byen efter Nikita er kommet til verden og hun er 9 mdr., ja snart 10 mdr., men mon der ikke er et par derude til os igen.. jeg tænkte det bare sådan lidt at jeg faktisk næsten havde opgivet at nogensinde finde en før jeg blev gravid, og pludselig så står man bare med en lille guldklump fuld af kærlighed.. det er sku lidt livsbekræftende... så jeg krydser  for at der også er en til os derude, helst ikke den samme

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

bondepigen skriver:

Ja mænd er desværre meget lette at skræmme. Bangebukse!!

Hahaha.... Kunne ikke være mere enig. Det er som om de træder tilbage når de ikke lige har den magt eller indflydelse de ønsker!!

Typisk mænd!!

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Det er godt nok også det eneste der holder mig oppe lige nu!!!

Er også glad for at jeg finder ud af det nu!! Og ikke senere, eller når han har fået et bånd til lille-pigen!!

Ja det ville være meget synd for hende, og For dig !

Men Mænd kan altså bare være nogle svin nogle gange.

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

NikitasMoar skriver:

Jeg har stadig ikke været i byen efter Nikita er kommet til verden og hun er 9 mdr., ja snart 10 mdr., men mon der ikke er et par derude til os igen.. jeg tænkte det bare sådan lidt at jeg faktisk næsten havde opgivet at nogensinde finde en før jeg blev gravid, og pludselig så står man bare med en lille guldklump fuld af kærlighed.. det er sku lidt livsbekræftende... så jeg krydser  for at der også er en til os derude, helst ikke den samme

Ja mon ikke der er det. Synes bare igen det er svært at tro på når vi ikke har muligheden for at "lede" efter ham!!

Men så er det godt at vi har nok at se til i hverdagen med vores vidunderlige guldklumper

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Ja det ville være meget synd for hende, og For dig !

Men Mænd kan altså bare være nogle svin nogle gange.

Ja, jeg er så bare SÅ uheldig at finde alle de værste af slagsen :-p

Nu gider jég ikke mere BS, fra deres side. Så ikke mere med at åbne mit hjerte for andre!!

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Ja, jeg er så bare SÅ uheldig at finde alle de værste af slagsen :-p

Nu gider jég ikke mere BS, fra deres side. Så ikke mere med at åbne mit hjerte for andre!!

Det kender jeg godt, har os altid faldet for de forkerte typer og det har resulteret i mange forskellige ting, men har så være så heldig at finde ham jeg er sammen med nu, som er totalt modsat af alle andre jeg normal faldt for

Men er 100 % sikker på at der er en ordentlig mand derude til dig, ( Og til din datter)

Anmeld

18. december 2009

Maise

Hvor kan jeg godt lide din positivitet!!

Det er bare svært at tro på, når man først er faldet ned i hullet!!

Og hvor skal man søge?? Jeg kan ikke se nogen mand i min fremtid lige nu. Og har bestemt ikke troen på at han er derude!! Men mon jeg dog er så uheldig at blive alene resten af mine dag!!?

Men tak for din optimisme, og varme tanker

Ja min søgen var alle vegne på nær nettet tror jeg. Mest på disko, mine veninders kæresters venner, mine egne venners venner, festivaler osv. Men jeg havde heller ikke et barn at skulle tage hensyn til, så kunne rende i byen hver weekend og lave aftaler på hverdage osv. Kender du ikke nogen som kender nogen ??

Min nuværende kæretste kendte jeg i forvejen fra gymnasiet, men var havde aldrig set på ham med " de "øjne. Jeg stod i baren på et diskotek og snakkede med en fyr jeg engang havde været sammen med, men som jeg på ingen måder var interreseret i og ville bare gerne slippe for ham. Så kom min kæreste over og spurgte for sjovt i sin brandert om han generede mig, altså ham jeg snakkede med, og til hans overraskelse svarede jeg i min brandert JA og gider du at fjerne ham. Han bad ham om at gå og det gjorde han. Vi grinede meget over det og snakkede og hyggede og endte med at kysse, ja og så endte han med mig hjemme. ( Ja i know slotty me - men kendte ham i forvejen, så han var ikke fremmed for mig) og så udviklede det sig derfra.

tror bare man indimellem på tage nogle chancer og rent ud sagt hoppe på nogle mænd man ikke normalt synes man er til, trods jeg synes han var sød. For det virkede for mig, og man har jo lov at være heldig. Så du skal bare ud og fyre den af, og så står han der lige pludselig en dag

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Hahaha.... Kunne ikke være mere enig. Det er som om de træder tilbage når de ikke lige har den magt eller indflydelse de ønsker!!

Typisk mænd!!

Ja for mænd skal det helst gå nemt og smertefrit helt efter deres hoved. De har bare endnu ikke forstået, at sådan fungerer verden ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.