Jeg smider håndklædet i ringen...... Grrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Mutti2

Feluca09 skriver:

Nej det har jeg også fundet ud af... Men var det ikke dig der var blevet inviteret til nytårs aften hos ham fyren?? det da lidt mærkligt af han lige pludselig er sådan så... Det giver sku aldrig nogen mening sådan som de mænd opfører sig...

Jo det var det nemlig. Jeg forstår heller ingenting!! Men jeg går da ud fra at vi ikke skal holde nytårsaften med dem alligevel. Er bare SUPER glad for at jeg ikke har blandet prinsessen ind i det!!

Et eller andet sted håber jeg at det er en misforståelse (selv om jeg tvivler). men jeg ved hans bror er varetægtsfængslet i norge, og at de skulle derop og besøge ham!! Så jeg håber da at det er der han befinder sig, og at det er derfor han ikke har givet liv. Har selv sagt til ham at han skal tænke på sin familie frem for mig.... Meeeen han kunne da godt give lyd fra sig hvis det er det!!

Men eftersom han er online, (dog "ikke til stede"), så tvivler jeg på at det er sådan det hænger sammen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Ja :s og hun forstår det jo ikk rigtigt .

Ja Det kunne han!  men sådan er mænd, de kan ignorere en i flere dage/uger og så Pludselig er man intresant igen, kender det alt for godt fra før i tiden ellers Går der bare noget tid og så pludselig kommer undskyldingen : "Jamen det Går for stærkt" og så sidder man bare der og tænker "Så lad da vær med at give mig falske forhåbninger ! "  

Lige præcis.... Vi havde aftalt at det ikke skulle gå for stærkt....

Men hvis det er derfor han trækker i land, skulle han lade være med at love guld og grønne skove!!

Han skulle lade være med at skrive sødt efter vi har brugt en hel dag på at ligge i ske. Og han skulle lade være med at invitere os med til nytårs aften hjemme hos hans forældre!!

Ork hvor er jeg vred, og yderst uforstående over for hans opførsel!!

Anmeld

18. december 2009

Cris

Åh Milla-Victorias mor, det er så hårdt! Og ikke kun fordi han var en sød fyr, men fordi man forstå slet ikke, hvad de bilder sig ind! Jeg synes, at efterhånden er der for mange voksne mænd og kvinder, som virkelig ligner nogle små børn! Jeg forstå ikke, at de så hurtig siger, at det er fantastisk bla bla bla og så næste dag gider de ikke mere! Det er bare så umoden, synes jeg! Jeg sender dig en stor

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Milla-Victoria's mor skriver:

Lige præcis.... Vi havde aftalt at det ikke skulle gå for stærkt....

Men hvis det er derfor han trækker i land, skulle han lade være med at love guld og grønne skove!!

Han skulle lade være med at skrive sødt efter vi har brugt en hel dag på at ligge i ske. Og han skulle lade være med at invitere os med til nytårs aften hjemme hos hans forældre!!

Ork hvor er jeg vred, og yderst uforstående over for hans opførsel!!

Ja, Kan Sagtens forstå dig. Men Desværre er mænd sådan

Håber at det kun har været fordi han har haft alt for travlt i dag, at han ikk li har svaret tilbage.

Ellers ved du jo at han slet ikk har været God nok til dig og din datter!

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Sussie&Lilje skriver:

Puha, øv hvor en træls gut da!

Det er ikke sådan der måske kan være sket et eller andet siden han ikke svare?

Det var også min første tanke. Men han har jo været logget på i dag, så han har jo kontakt til omverdenen. Og hvis der var sket noget plejer han at fortælle mig det. I den periode han har været væk, har han ringet til mig de gange han har været ked af det!!

Jeg tror ikke det er det der spille ind. Jeg har ikke hørt fra ham siden i går formiddags!!

Men jeg krydser da fingre for at der er en super god grund til at han ikke har givet lyd fra sig!!

Anmeld

18. december 2009

NaFe

Jo det var det nemlig. Jeg forstår heller ingenting!! Men jeg går da ud fra at vi ikke skal holde nytårsaften med dem alligevel. Er bare SUPER glad for at jeg ikke har blandet prinsessen ind i det!!

Et eller andet sted håber jeg at det er en misforståelse (selv om jeg tvivler). men jeg ved hans bror er varetægtsfængslet i norge, og at de skulle derop og besøge ham!! Så jeg håber da at det er der han befinder sig, og at det er derfor han ikke har givet liv. Har selv sagt til ham at han skal tænke på sin familie frem for mig.... Meeeen han kunne da godt give lyd fra sig hvis det er det!!

Men eftersom han er online, (dog "ikke til stede"), så tvivler jeg på at det er sådan det hænger sammen!!

Øv vor er det bare træls altså... Jeg kan da godt forstå a du stadig håber af det er en misforståelse. Men ud fra det du skriver, så lyder det da til af han har en del af se til, og specielt vis han er i norge. Syntes ikke du skal spilde tid på a skrive til ham, vis han vil noget, så er jeg sikker på han nok skal skrive til dig... Håber da af det en misforståelse, for du lød bare så glad for ham i dine tidligere indlæg... Stort knus...

Anmeld

18. december 2009

Ox.

Det var også min første tanke. Men han har jo været logget på i dag, så han har jo kontakt til omverdenen. Og hvis der var sket noget plejer han at fortælle mig det. I den periode han har været væk, har han ringet til mig de gange han har været ked af det!!

Jeg tror ikke det er det der spille ind. Jeg har ikke hørt fra ham siden i går formiddags!!

Men jeg krydser da fingre for at der er en super god grund til at han ikke har givet lyd fra sig!!

Kan jeg godt forstå, der har da også bare at være en super god grund, ellers behandler man bare ikke andre mennesker på den måde !

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Cris skriver:

Åh Milla-Victorias mor, det er så hårdt! Og ikke kun fordi han var en sød fyr, men fordi man forstå slet ikke, hvad de bilder sig ind! Jeg synes, at efterhånden er der for mange voksne mænd og kvinder, som virkelig ligner nogle små børn! Jeg forstå ikke, at de så hurtig siger, at det er fantastisk bla bla bla og så næste dag gider de ikke mere! Det er bare så umoden, synes jeg! Jeg sender dig en stor

tak skal du have... Alle jeres kram varmer helt vildt.

Ja det er fuldstændigt hul i hovedet at han føler han kan tillade sig at opføre sig sådan!! Hvorfor ikke bare være ærlige og sige, ved du hvad jeg føler sgu ikke rigtigt at det skal være os to.... Det vil da gøre ondt fra start!! Men hellere det end at blive skuffet på den her måde!!

Det har ingen mennesker fortjent!!

Ja det er træls, og sker desværre alt for ofte!!

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Ja, Kan Sagtens forstå dig. Men Desværre er mænd sådan

Håber at det kun har været fordi han har haft alt for travlt i dag, at han ikk li har svaret tilbage.

Ellers ved du jo at han slet ikk har været God nok til dig og din datter!

Tak skal du have søde.

Og ja du har ret. Med den opførsel er han ikke det værd!!

Men tak for at du krydser fingre. Hvis det viser sig at han kommer krybende, så kommer han bestemt ikke ind i varmen igen uden en super god grund til at opføre sig som et fjols.

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Tak søde.

Desværre virker det hele så uoverskueligt lige nu at det har tæret på mine krafter hele dagen. Og været skyld i mange tårer. Det har været rigtigt svært at holde dem tilbage når lille-pigen har været til stede

Jeg ved jo også godt at han ikke er det værd, når det kommer til stykket. Men det jeg tror der tager hårdest på mig lige nu, er vist generelt at jeg skal have SÅ mange skuffelser når det kommer til det modsatte køn!!

Jeg kan ikke forstå at det ikke snart er min tur til at være lykkelig.... i mere end få dage!!

Gud være lovet at jeg har min lille solstråle til at hygge mig med, og at hun altid, uanset hvad kan få mit humør og igen, med hendes varmende smil.

Det forstår jeg godt!!! Men jeg håber da at din tid med lykken nok skal komme, for du ligner en pige der er rigtig sød, og alle dine kommentarer herinde er osse altid rigtig søde, så jeg forstår da slet ikke den mand eller de mænd. De er da for dumme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.