Jeg smider håndklædet i ringen...... Grrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

N&J

Milla-Victoria's mor skriver:

Tak søde.

Desværre virker det hele så uoverskueligt lige nu at det har tæret på mine krafter hele dagen. Og været skyld i mange tårer. Det har været rigtigt svært at holde dem tilbage når lille-pigen har været til stede

Jeg ved jo også godt at han ikke er det værd, når det kommer til stykket. Men det jeg tror der tager hårdest på mig lige nu, er vist generelt at jeg skal have SÅ mange skuffelser når det kommer til det modsatte køn!!

Jeg kan ikke forstå at det ikke snart er min tur til at være lykkelig.... i mere end få dage!!

Gud være lovet at jeg har min lille solstråle til at hygge mig med, og at hun altid, uanset hvad kan få mit humør og igen, med hendes varmende smil.

Han er sku da ikke særlig smart.. punk!!! 

Men nu til de vise ord, prøv og tænk på at du jo fik kærligheden meget pludselig ind i dit liv, da du blev gravid med lillepigen, så du ved jo at det kan ske, så skal det andet nok komme når det er tid til det, ingen tvivl om det.. 

Men dum var han sku da.. så du får også lige en krammerherfra.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Mutti2

Feluca09 skriver:

Øv vor er det bare træls altså... Jeg kan da godt forstå a du stadig håber af det er en misforståelse. Men ud fra det du skriver, så lyder det da til af han har en del af se til, og specielt vis han er i norge. Syntes ikke du skal spilde tid på a skrive til ham, vis han vil noget, så er jeg sikker på han nok skal skrive til dig... Håber da af det en misforståelse, for du lød bare så glad for ham i dine tidligere indlæg... Stort knus...

Ja det har han også. Og i bund og grund burde jeg vel ikke lade mig slå helt ud af ikke at have hørt fra ham i en dag. Men det er mere måden han gør det på.

Han virkede bare SÅ perfekt, og var den eneste person jeg nogensinde har åbnet mig for, den eneste jeg kunne være 100% mig selv over for, og den eneste der har respekteret mig som den kvinde jeg er. Det er vel også derfor det tager så hårdt på mig!!

Lorte mænd, og dumme sommerfugle

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Tak skal du have søde.

Og ja du har ret. Med den opførsel er han ikke det værd!!

Men tak for at du krydser fingre. Hvis det viser sig at han kommer krybende, så kommer han bestemt ikke ind i varmen igen uden en super god grund til at opføre sig som et fjols.

Så lidt

Han skal virkelig os bare have en meget meget god grund for den opførelse!  Det er jo ikk helt Acceptable selvom hans mor har fødselsdag og han bare har haft travlt, For han kunne da have skrevet i dag og sagt at han ikk li havde tid der, og nok skulle skrive senere. 

Men Håber det Bedste for din skyld

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Sussie&Lilje skriver:

Kan jeg godt forstå, der har da også bare at være en super god grund, ellers behandler man bare ikke andre mennesker på den måde !

Lige min tanke!!

Endnu engang tak for støtten... Man kan altid regne med jer dejlige piger herinde.

Anmeld

18. december 2009

Maise

De er jo ALLE ens, og tænker kun på èn ting

Jeg gider simpelthen ikke flere skuffelser, ikke flere hjertesorger!! Jeg falder jo i fælden gang på gang. Så nu er det officielt. Jeg dropper tanken om at finde mig min eneste ene.

Der er jo åbenbart ikke nogen derude der kan holde mig ud, andre en mig selv om min lille solstråle.

Efter "daten" i onsdags, skrev han veldig så sødt, han ville drømme om mig, og snart skulle putte mig igen.... bla bla bla.... Vi aftalte at være sammen igen torsdag.

Torsdag var han rigtig kold, og skrev kun meget kort 3 beskeder. Det var hans mors fødselsdag, så han blev nødt til at aflyse. Hvilket selvfølgelig er helt iorden!!

Jeg har ikke hørt så meget som et kvæk siden, på trods af at jeg har skrevet til ham 4 gange!!

Jeg er simpelthen så skuffet og ked af det Jeg synes slet ikke jeg fortjener alt den ulykke der bliver ved med at falde ned over mig. Det eneste positive jeg har haft i mit liv, er min lille datter.

Nøj, hvor er jeg gal, så meget for "jeg ville aldrig kunne såre dig, eller gøre dig ked", "vi skal bare være ærlige omkring det hele" "du er og bliver bare min drømmepige, jeg lover dig at jeg ALDRIG kunne såre dig"..... osv. Selv da jeg lå i hans arme kom han med en forklaring om at hvis ikke han virkeligt havde villet "det her" havde han ikke holdt kontrakten i 7½ uger.

ORKKKKKK hvor er jeg pissed, han kunne da i det mindste give mig en forklaring!!

Undskyld, jeg skulle bare lige af med det.

Ha en god weekend piger.

knus

Fra jeg var 20-25 ledte jeg efter manden i mit liv. Mit bud er at jeg måtte igennem ihvertfald 15-20 mænd før jeg fandt ham jeg nu idag har været sammen med i 5 år og skal have hans barn den 28 dec. Jeg havde også givet op til sidst og måtte igennem meget lort og blev såret gang på gang. GIV IKKE OP - hans findes derude uanset om man tror på det eller ej. KÆMP FOR DET og for at finde kærligheden, når først den findes har det været alle de lorte mænd værd man skulle igennem.

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

bondepigen skriver:

Det forstår jeg godt!!! Men jeg håber da at din tid med lykken nok skal komme, for du ligner en pige der er rigtig sød, og alle dine kommentarer herinde er osse altid rigtig søde, så jeg forstår da slet ikke den mand eller de mænd. De er da for dumme!

Åhh hvor er du sød.

Jeg er nu også en sød og kærlig kvinde. Jeg forstår heller ikke at de ikke kan se det.

Det kunne ham her jo også, før vi mødtes

Men jeg må jo et eller andet sted gøre noget der skræmmer dem væk.... Hmmm

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

NikitasMoar skriver:

Han er sku da ikke særlig smart.. punk!!! 

Men nu til de vise ord, prøv og tænk på at du jo fik kærligheden meget pludselig ind i dit liv, da du blev gravid med lillepigen, så du ved jo at det kan ske, så skal det andet nok komme når det er tid til det, ingen tvivl om det.. 

Men dum var han sku da.. så du får også lige en krammerherfra.. 

Tak, jeg elsker alle jeres varme krammer

Ja han er sgu ikke meget værd at samle på!!

Ja du har ret, der kan ske meget. Men når man ikke leder, og ikke har muligheden for at "lede" hver weekend, så er det ikke nemt at tro på at der stadig er en til mig derude!!

Men igen tak

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Så lidt

Han skal virkelig os bare have en meget meget god grund for den opførelse!  Det er jo ikk helt Acceptable selvom hans mor har fødselsdag og han bare har haft travlt, For han kunne da have skrevet i dag og sagt at han ikk li havde tid der, og nok skulle skrive senere. 

Men Håber det Bedste for din skyld

Ja, det er bare ikke en undskyldning nok!! Og selv om han har haft travlt, skulle det være meget usandsynligt at han har kunnet være online, og ikke lige kunne skrive!!

Så der er vist også i bund og grund givet op fra min side. Bare træls at "lykken" var så kort!!

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Ja, det er bare ikke en undskyldning nok!! Og selv om han har haft travlt, skulle det være meget usandsynligt at han har kunnet være online, og ikke lige kunne skrive!!

Så der er vist også i bund og grund givet op fra min side. Bare træls at "lykken" var så kort!!

Ja,  Så er han bare ikk God nok for dig og din datter, Trøst dig med det

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Ja mænd er desværre meget lette at skræmme. Bangebukse!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.