De er jo ALLE ens, og tænker kun på èn ting 
Jeg gider simpelthen ikke flere skuffelser, ikke flere hjertesorger!! Jeg falder jo i fælden gang på gang. Så nu er det officielt. Jeg dropper tanken om at finde mig min eneste ene.
Der er jo åbenbart ikke nogen derude der kan holde mig ud, andre en mig selv om min lille solstråle.
Efter "daten" i onsdags, skrev han veldig så sødt, han ville drømme om mig, og snart skulle putte mig igen.... bla bla bla.... Vi aftalte at være sammen igen torsdag.
Torsdag var han rigtig kold, og skrev kun meget kort 3 beskeder. Det var hans mors fødselsdag, så han blev nødt til at aflyse. Hvilket selvfølgelig er helt iorden!!
Jeg har ikke hørt så meget som et kvæk siden, på trods af at jeg har skrevet til ham 4 gange!! 
Jeg er simpelthen så skuffet og ked af det
Jeg synes slet ikke jeg fortjener alt den ulykke der bliver ved med at falde ned over mig. Det eneste positive jeg har haft i mit liv, er min lille datter.
Nøj, hvor er jeg gal, så meget for "jeg ville aldrig kunne såre dig, eller gøre dig ked", "vi skal bare være ærlige omkring det hele" "du er og bliver bare min drømmepige, jeg lover dig at jeg ALDRIG kunne såre dig"..... osv. Selv da jeg lå i hans arme kom han med en forklaring om at hvis ikke han virkeligt havde villet "det her" havde han ikke holdt kontrakten i 7½ uger.
ORKKKKKK hvor er jeg pissed, han kunne da i det mindste give mig en forklaring!!
Undskyld, jeg skulle bare lige af med det.
Ha en god weekend piger.
knus