Jeg smider håndklædet i ringen...... Grrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
45 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Mutti2

De er jo ALLE ens, og tænker kun på èn ting

Jeg gider simpelthen ikke flere skuffelser, ikke flere hjertesorger!! Jeg falder jo i fælden gang på gang. Så nu er det officielt. Jeg dropper tanken om at finde mig min eneste ene.

Der er jo åbenbart ikke nogen derude der kan holde mig ud, andre en mig selv om min lille solstråle.

Efter "daten" i onsdags, skrev han veldig så sødt, han ville drømme om mig, og snart skulle putte mig igen.... bla bla bla.... Vi aftalte at være sammen igen torsdag.

Torsdag var han rigtig kold, og skrev kun meget kort 3 beskeder. Det var hans mors fødselsdag, så han blev nødt til at aflyse. Hvilket selvfølgelig er helt iorden!!

Jeg har ikke hørt så meget som et kvæk siden, på trods af at jeg har skrevet til ham 4 gange!!

Jeg er simpelthen så skuffet og ked af det Jeg synes slet ikke jeg fortjener alt den ulykke der bliver ved med at falde ned over mig. Det eneste positive jeg har haft i mit liv, er min lille datter.

Nøj, hvor er jeg gal, så meget for "jeg ville aldrig kunne såre dig, eller gøre dig ked", "vi skal bare være ærlige omkring det hele" "du er og bliver bare min drømmepige, jeg lover dig at jeg ALDRIG kunne såre dig"..... osv. Selv da jeg lå i hans arme kom han med en forklaring om at hvis ikke han virkeligt havde villet "det her" havde han ikke holdt kontrakten i 7½ uger.

ORKKKKKK hvor er jeg pissed, han kunne da i det mindste give mig en forklaring!!

Undskyld, jeg skulle bare lige af med det.

Ha en god weekend piger.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

NaFe

Øv...først stort kram til dig...

Og så...Hold da op en kæmpe nar. Mænd mænd, hvad mere kan man sige....

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Milla-Victoria's mor skriver:

De er jo ALLE ens, og tænker kun på èn ting

Jeg gider simpelthen ikke flere skuffelser, ikke flere hjertesorger!! Jeg falder jo i fælden gang på gang. Så nu er det officielt. Jeg dropper tanken om at finde mig min eneste ene.

Der er jo åbenbart ikke nogen derude der kan holde mig ud, andre en mig selv om min lille solstråle.

Efter "daten" i onsdags, skrev han veldig så sødt, han ville drømme om mig, og snart skulle putte mig igen.... bla bla bla.... Vi aftalte at være sammen igen torsdag.

Torsdag var han rigtig kold, og skrev kun meget kort 3 beskeder. Det var hans mors fødselsdag, så han blev nødt til at aflyse. Hvilket selvfølgelig er helt iorden!!

Jeg har ikke hørt så meget som et kvæk siden, på trods af at jeg har skrevet til ham 4 gange!!

Jeg er simpelthen så skuffet og ked af det Jeg synes slet ikke jeg fortjener alt den ulykke der bliver ved med at falde ned over mig. Det eneste positive jeg har haft i mit liv, er min lille datter.

Nøj, hvor er jeg gal, så meget for "jeg ville aldrig kunne såre dig, eller gøre dig ked", "vi skal bare være ærlige omkring det hele" "du er og bliver bare min drømmepige, jeg lover dig at jeg ALDRIG kunne såre dig"..... osv. Selv da jeg lå i hans arme kom han med en forklaring om at hvis ikke han virkeligt havde villet "det her" havde han ikke holdt kontrakten i 7½ uger.

ORKKKKKK hvor er jeg pissed, han kunne da i det mindste give mig en forklaring!!

Undskyld, jeg skulle bare lige af med det.

Ha en god weekend piger.

knus

Kæft hvor er han bare Fej ! Kan Godt forstår du er gal, skuffet og ked af det, Det kan han da simpelhent ikk være bekendt !

Trøstekrammer fra mig

Anmeld

18. december 2009

Bondepigen

Sådan et kæmpefjols!!!! Lov mig, at du ikke spilder hverken tårer eller kræfter på ham, det har han ikke fortjent!!!

Kæmpe  fra mig.

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Feluca09 skriver:

Øv...først stort kram til dig...

Og så...Hold da op en kæmpe nar. Mænd mænd, hvad mere kan man sige....

Tak.... Jeg havde lige brug for en krammer

Ja, de er godt nok ikke til andet en besvær

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

Lone H. skriver:

Kæft hvor er han bare Fej ! Kan Godt forstår du er gal, skuffet og ked af det, Det kan han da simpelhent ikk være bekendt !

Trøstekrammer fra mig

Også tak for din kramme. De varmer alt sammen.

Det værste er at eftersom det helt ødelægger mit humør, går det jo aller værst ud over bettepigen

Han kunne da i det mindste bare give mig klar besked!! Tænk at synke så dybt at man bare inorerer......

Anmeld

18. december 2009

NaFe

Tak.... Jeg havde lige brug for en krammer

Ja, de er godt nok ikke til andet en besvær

Nej det har jeg også fundet ud af... Men var det ikke dig der var blevet inviteret til nytårs aften hos ham fyren?? det da lidt mærkligt af han lige pludselig er sådan så... Det giver sku aldrig nogen mening sådan som de mænd opfører sig...

Anmeld

18. december 2009

Mutti2

bondepigen skriver:

Sådan et kæmpefjols!!!! Lov mig, at du ikke spilder hverken tårer eller kræfter på ham, det har han ikke fortjent!!!

Kæmpe  fra mig.

Tak søde.

Desværre virker det hele så uoverskueligt lige nu at det har tæret på mine krafter hele dagen. Og været skyld i mange tårer. Det har været rigtigt svært at holde dem tilbage når lille-pigen har været til stede

Jeg ved jo også godt at han ikke er det værd, når det kommer til stykket. Men det jeg tror der tager hårdest på mig lige nu, er vist generelt at jeg skal have SÅ mange skuffelser når det kommer til det modsatte køn!!

Jeg kan ikke forstå at det ikke snart er min tur til at være lykkelig.... i mere end få dage!!

Gud være lovet at jeg har min lille solstråle til at hygge mig med, og at hun altid, uanset hvad kan få mit humør og igen, med hendes varmende smil.

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Også tak for din kramme. De varmer alt sammen.

Det værste er at eftersom det helt ødelægger mit humør, går det jo aller værst ud over bettepigen

Han kunne da i det mindste bare give mig klar besked!! Tænk at synke så dybt at man bare inorerer......

Ja :s og hun forstår det jo ikk rigtigt .

Ja Det kunne han!  men sådan er mænd, de kan ignorere en i flere dage/uger og så Pludselig er man intresant igen, kender det alt for godt fra før i tiden ellers Går der bare noget tid og så pludselig kommer undskyldingen : "Jamen det Går for stærkt" og så sidder man bare der og tænker "Så lad da vær med at give mig falske forhåbninger ! "  

Anmeld

18. december 2009

Ox.

Puha, øv hvor en træls gut da!

Det er ikke sådan der måske kan være sket et eller andet siden han ikke svare?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.