Lone H. skriver:
jeg ved jeg ikk har taget skade af min mor brugte makeup og sådan ligesom mig og det har ingen af mine søskende heller ikk, og min kæreste har heller ikk taget skadet, og hans mor røg da under alle graviditeterne med hendes børn
men Det Er vel så bare forskelligt fra person til person.
Det var heller ikk for at starte en diskussion jeg skrev det, skal bare min holdning, og mine oplevelser med det 
Men du er jo ikke 90 år, eller 100 år og død endnu, du ved det jo reelt set ikke.. du kan jo ikke vide hvilken indvikning det har haft på din krop at din mor røg.. min far har røget under hele min opvækst, jeg er selv gammel ryger og jeg ved at det da har påvirket min krop, både den passive og min egen, rygning er sundhedsskadeligt - færdig, det er tjære og nikotin og et par andre stoffer som trænger ind gennem huden, gennem blodet.. altså come on, det er jo ikke sådan at jeg bearbrejder min far at han røg, han vidste ikke bedre, men du vil reelt set ikke kunne sige at jeg ikke har taget skade eller at min søster ikke har, som er den eneste af os tre børn der ikke selv har røget, det kan være hun udvikler noget senere hen, som er røget skyld, hun er tros alt kun 21, så der er masser af tid til at få følgevirkninger på og netop hjernen på det ufødte barn påvirkes hvis man som mor vælger at ryge under graviditeten, idet du nedsætter iltmængden der kommer til dit barn, derfor er der tusindvis af mulige følger af dette, som ikke kan ses på et barn nødvendigvis eller som voksen..
Anmeld