????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.717 visninger
42 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Risen

Hej piger..

Så var jeg til "jordmodergruppe" idag og det var meget lærerigt men alligevel også forvirrende.. En af pigerne spurgte om vi tog sol, og alle svarede nej. Så spurgte jeg så om selvbruner ikke var okay at bruge ? (synes jo man ser så bleg ud her om vinteren ) Selvfølgelig kun hvis man bruger en uden for mange skadelige stoffer.. Det skulle jeg ikke havde spurgt om fordi de mente at man slet ikke skal bruge det eller parfume , make up osv.. Hmm.. Jeg synes altså det er en smule hysterisk ? Eller hvad ?

Da i var gravide/er gravide stoppede i så med neglelak, make up osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ayasmor

det gjorde jeg nu ikke.. gik stadig med make-up i ny og næ og brugte parfume på mit tøj, istedet for direkte på huden...

Knus og glædelig jul

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Hejsa, 

Ja, jeg må indrømme, at jeg stort set er stoppet. Jeg bruger kun make up/parfume, når jeg skal til fest el. lign. 
Jeg har skiftet sæber, shampoo osv. ud med noget uden parabener og parfume. Og hårfarvningen er også lagt på hylden...

Ærlig talt: Jeg ligner noget, der er løgn, men jeg ville ikke kunne tilgive mig selv, hvis barnet fik nogle følger af det, hvis jeg fortsatte med at bruge produkterne. Så vil jeg hellere ligne en slaskebæ i den tid.

Karina 13+6

Anmeld

18. december 2009

Risen

okay.. Så er det måske bare mig der bruger for meget.. Altså ik fordi jeg ikke tænker på hvad jeg bruger, men syntes altså ikke jeg kan undvære en god parfume og en god shampoo, uden at lugte af gnu .. hehe

Knusser og god jul til jer også !

Anmeld

18. december 2009

Tvilling

Risen skriver:

okay.. Så er det måske bare mig der bruger for meget.. Altså ik fordi jeg ikke tænker på hvad jeg bruger, men syntes altså ikke jeg kan undvære en god parfume og en god shampoo, uden at lugte af gnu .. hehe

Jeg har det som dig. Jeg kan ikke undgå at brug lidt det der dufter. Ellers STINKER  jeg og kan ikke holde mig selv ud. Har taget en test på miljø et eller andet. Omkring kemikalier og mit ventende barn og jeg fik en ret god score i følge dem. Men jeg overdosere ikke. Men er for min med mennesker nød til at bruge lidt.

K Tviling

Anmeld

18. december 2009

Lone Jakobsen

Risen skriver:

jeg brugte også parfume hver dag, vaskede hår i shampo med parfume.... men sminke har jeg så aldrig brugt.

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Hihi, nej, jeg har også altid været vant til, at jeg duftede af dejlighed Og har næsten lige fået en herlig Dior-parfume, som bare står og kigger på mig... 

Jeg er måske nok mere forsigtig, end hvad der behøves.

Anmeld

18. december 2009

Risen

Tja,. Det er måske individuelt fra person til person.. Bruger altså ikke meget sminke men en klat mascara hver dag.. Det kommer jo heller ikke på huden .. Kan det virkelig skade ?

Uhh Ranarupta kan godt forstå dig ! Dior-parfumen er også bare lækker !

Anmeld

18. december 2009

MTS

Jeg bruger også sminke hver dag, godt nok ikke lige meget som før. Og parfume kan jeg heller ikke undvære.

Tror bare jeg tænker lidt mere over hvor meget jeg bruger af de forskellige ting.

Anmeld

18. december 2009

SHERO

Jeg bruger ikke rigtig parfume, men bruger min antiperspirant hver dag, shampoo er også det samme som før, men make up er skiftet ud til nilens jord, og så farver jeg ikke mit hår eller tager sol.

Jeg vil simpelthen ikke gå uden deo, make up mv ville være synd for mine omgivelser... :-D Tror man skal gøre det man selv synes er rigtig, for skal man lytte til ALLE råd så ville man ende med ikke at kunne gøre noget som helt, så lyt til dig selv og gør det du synes er rigtigt... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.