????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Ranarupta

Mia Maja, det kan være, at det er denne?

http://www.babykemi.dk/Default.aspx?id=141

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

MM1987

Ranarupta skriver:

Mia Maja, det kan være, at det er denne?

http://www.babykemi.dk/Default.aspx?id=141

Hmm, nu har jeg i hvert fald taget den, men synes ikke den var så god, den er ikke så nuanceret...

Vi ser når den tid kommer, tror først jeg ved hvor hysterisk jeg bliver når jeg har mine to streger...

Men tak...

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Mia Maia skriver:

Hmm, nu har jeg i hvert fald taget den, men synes ikke den var så god, den er ikke så nuanceret...

Vi ser når den tid kommer, tror først jeg ved hvor hysterisk jeg bliver når jeg har mine to streger...

Men tak...

Nej, det synes jeg heller ikke, at den var...

Uh, det er da spændende. Glæder mig til at følge med. Har du snart test-tid?

Anmeld

18. december 2009

N&J

Jeg stoppede med alt, udover min deo, parfume røg på tøjet istedet skulle det på og make up brugte jeg max 4 gange under hele graviditeten, men cremer, shampoo og lign, alt hvad der kunne komme i kontakt med min hud blev skiftet ud og så holdte jeg op med hårfarven.. kønt er det ikke, men sådan er det... men det er vel op til den enkeltes samvittighed.. vi får bare så mange stoffer gennem alt muligt andet i dag (eks. maden) og derfor ville jeg gerne begrænse der hvor jeg kunne, men igen det er op til en selv at vurdere.. 

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

NikitasMoar skriver:

Jeg stoppede med alt, udover min deo, parfume røg på tøjet istedet skulle det på og make up brugte jeg max 4 gange under hele graviditeten, men cremer, shampoo og lign, alt hvad der kunne komme i kontakt med min hud blev skiftet ud og så holdte jeg op med hårfarven.. kønt er det ikke, men sådan er det... men det er vel op til den enkeltes samvittighed.. vi får bare så mange stoffer gennem alt muligt andet i dag (eks. maden) og derfor ville jeg gerne begrænse der hvor jeg kunne, men igen det er op til en selv at vurdere.. 

Anmeld

18. december 2009

MM1987

Ranarupta skriver:

Nej, det synes jeg heller ikke, at den var...

Uh, det er da spændende. Glæder mig til at følge med. Har du snart test-tid?

Narh...snart og snart d. 31...altså nytårs aften, og er allerede løbet tør for tålmodighed...

Men tak...det er dejligt at blive heppet lidt på..

Og tillykke med maven...

Anmeld

18. december 2009

N&J

Lone H. skriver:

Nu har jeg både veninder og familie der er kæderyger, og deres børn fejler intet, og de har både røget under graviditetet og i samme rum som barnet da det var blevet født

Nu har jeg så os sagt til min Kæreste der ryger at det KUN er udenfor der bliver røget fordi jeg ikk kan have det 

Men det er jo forskellig holdning til det, fra person til person

Det der er da en gang vås at fyre af, du ved da ikke om de har taget skade, hvordan skulle man da også vide det, de kan udvikle allergier og astma og ja tusind andre ting senere hen som kan være forbundet til det... altså fint nok at sige at man vælger noget fordi det er hvad man tror, men ligefrem at sige at det har ikke skadet fordi den og de har det fint i dag, det er en påstand som ikke kan underbygges... og derfor vel bare en formodning, ikke en konstatering, som du jo skriver det som..

Og det er altså ikke for at virke sur eller noget, men vi ved reelt set ikke hvor meget stoffer i diverse shampoo mm påvirker vores børn, der er jo netop tale om kombinationen af flere stoffer, der har så ødelæggende effekt på forplantningsorganerne eller på børns alt for tidlige udvikling, men lige præcis rygning ER SKADELIGT uanset hvor mange børn der bliver født "normale", de kan stadig være disponeret for sygdomme grundet moderens rygning.. 

Anmeld

18. december 2009

LRJ

NikitasMoar skriver:

Det der er da en gang vås at fyre af, du ved da ikke om de har taget skade, hvordan skulle man da også vide det, de kan udvikle allergier og astma og ja tusind andre ting senere hen som kan være forbundet til det... altså fint nok at sige at man vælger noget fordi det er hvad man tror, men ligefrem at sige at det har ikke skadet fordi den og de har det fint i dag, det er en påstand som ikke kan underbygges... og derfor vel bare en formodning, ikke en konstatering, som du jo skriver det som..

Og det er altså ikke for at virke sur eller noget, men vi ved reelt set ikke hvor meget stoffer i diverse shampoo mm påvirker vores børn, der er jo netop tale om kombinationen af flere stoffer, der har så ødelæggende effekt på forplantningsorganerne eller på børns alt for tidlige udvikling, men lige præcis rygning ER SKADELIGT uanset hvor mange børn der bliver født "normale", de kan stadig være disponeret for sygdomme grundet moderens rygning.. 

jeg ved jeg ikk har taget skade af min mor brugte makeup og sådan ligesom mig og det har ingen af mine søskende heller ikk, og  min kæreste har heller ikk taget skadet, og hans mor røg da under alle graviditeterne med hendes børn  

men Det Er vel så bare forskelligt fra person til person.

Det var heller ikk for at starte en diskussion jeg skrev det, skal bare min holdning, og mine oplevelser med det

Anmeld

18. december 2009

Pige2009

NikitasMoar skriver:

Yes, yes, yes For ikke at tale om svækket immumforsvar, og nedsat indlæring osv., som man reelt ikke kan måle direkte.

Jeg brugte kun Neutral produkter under min graviditet og gør det stadig mens jeg ammer. Ingen make-up overhovedet. En god roll-on uden parfume men med en god antiperspirant er bare guld værd, og jeg har også sart lugt.

Forstår slet ikke alle jer der siger, I ikke kan undvære parfume, make-up osv. Det er vel bare et spørgsmål om prioritering.

Hilsen Linda

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

NikitasMoar skriver:

Du skrev akkurat, hvad jeg ville sige, men ikke kunne finde ud af at formulere ordentligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.