Lone H. skriver:
Nu har jeg både veninder og familie der er kæderyger, og deres børn fejler intet, og de har både røget under graviditetet og i samme rum som barnet da det var blevet født 
Nu har jeg så os sagt til min Kæreste der ryger at det KUN er udenfor der bliver røget fordi jeg ikk kan have det 
Men det er jo forskellig holdning til det, fra person til person 
Det der er da en gang vås at fyre af, du ved da ikke om de har taget skade, hvordan skulle man da også vide det, de kan udvikle allergier og astma og ja tusind andre ting senere hen som kan være forbundet til det... altså fint nok at sige at man vælger noget fordi det er hvad man tror, men ligefrem at sige at det har ikke skadet fordi den og de har det fint i dag, det er en påstand som ikke kan underbygges... og derfor vel bare en formodning, ikke en konstatering, som du jo skriver det som..
Og det er altså ikke for at virke sur eller noget, men vi ved reelt set ikke hvor meget stoffer i diverse shampoo mm påvirker vores børn, der er jo netop tale om kombinationen af flere stoffer, der har så ødelæggende effekt på forplantningsorganerne eller på børns alt for tidlige udvikling, men lige præcis rygning ER SKADELIGT uanset hvor mange børn der bliver født "normale", de kan stadig være disponeret for sygdomme grundet moderens rygning..
Anmeld