????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

Mira0911

Nej nej nej.... Jeg fortsatte med at bruge make up og bruge parfume som jeg plejede førhen... Mit barn har ikke taget skade af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Ranarupta

Altså nu har jeg både fået mit hår både afbleget og farvet med alm farve ved frisøren og fået det farvet igen med øko farve ved frisøren, Går os med samme mængde makeup, og parfume som før, har bare nogle dage hvor jeg ikk har noget på.

Men der er intet i vejen med min lille pige inde i maven, Overhovedet. Så tror faktisk bare det er noget være opreklamerede noget som lægerne og JM lige pludselig er kommet på, ligesom det med at ryge mens man er gravid, gør jeg nu ikk, men kender mange der har gjort og deres barn fejler intet.

Jeg er af den overbevisning, at det skader barnet, hvis moren ryger fast under graviditet. 

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/graviditet-og-foedsel/gravid-og-foedsel---forbyggelse-og-sundhedsfremme/graviditet-og-rygning-/

Jeg kan desuden ikke se, hvad læger og andre i sundhedssektoren skulle få ud af at føre skræmmekampagne mod rygning i graviditeten, hvis ikke der er hold i det.

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Ranarupta skriver:

Jeg er af den overbevisning, at det skader barnet, hvis moren ryger fast under graviditet. 

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/graviditet-og-foedsel/gravid-og-foedsel---forbyggelse-og-sundhedsfremme/graviditet-og-rygning-/

Jeg kan desuden ikke se, hvad læger og andre i sundhedssektoren skulle få ud af at føre skræmmekampagne mod rygning i graviditeten, hvis ikke der er hold i det.

Nu har jeg både veninder og familie der er kæderyger, og deres børn fejler intet, og de har både røget under graviditetet og i samme rum som barnet da det var blevet født

Nu har jeg så os sagt til min Kæreste der ryger at det KUN er udenfor der bliver røget fordi jeg ikk kan have det 

Men det er jo forskellig holdning til det, fra person til person

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Ja, det er lige det med holdningerne

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Ranarupta skriver:

Ja, det er lige det med holdningerne

Ja

Anmeld

18. december 2009

Kruse90

rygning efter min mening er BANDLYST.
Det er usundt bare for en selv også når man ikke er gravid.
hvorfor så udsætte ens barn for alle de giftige stoffer der er i en smøg?

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Kruse90 skriver:

rygning efter min mening er BANDLYST.
Det er usundt bare for en selv også når man ikke er gravid.
hvorfor så udsætte ens barn for alle de giftige stoffer der er i en smøg?

jeg ryger jo heller ikk selv, og min kæreste får da os besked på at gå udenfor, fordi jeg ikk kan holde lugten ud . Det er bare folk jeg kender der har gjort det

Anmeld

18. december 2009

MM1987

Tvilling skriver:

Jeg har det som dig. Jeg kan ikke undgå at brug lidt det der dufter. Ellers STINKER  jeg og kan ikke holde mig selv ud. Har taget en test på miljø et eller andet. Omkring kemikalier og mit ventende barn og jeg fik en ret god score i følge dem. Men jeg overdosere ikke. Men er for min med mennesker nød til at bruge lidt.

K Tviling

Vil du ikke linke til den der test??

Kunne lige være lidt sjovt at se...

Anmeld

18. december 2009

Kruse90

Lone H. skriver:

jeg ryger jo heller ikk selv, og min kæreste får da os besked på at gå udenfor, fordi jeg ikk kan holde lugten ud . Det er bare folk jeg kender der har gjort det

det siger jeg heller ikke putte
men det var bare min mening

Anmeld

18. december 2009

LRJ

Kruse90 skriver:

det siger jeg heller ikke putte
men det var bare min mening

Det er os helt i orden Søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.